joyce2 schreef:Ik voel me echt een halve holbewoner, ik zie er graag verzorgd uit, maar ik geef minimaal geld uit aan make-up. Ik ken al die dingen niet hoor, haha.
Ach joh, ik kom niet verder dan mascara en dan nog van het Kruidvat ook!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Ik voel me echt een halve holbewoner, ik zie er graag verzorgd uit, maar ik geef minimaal geld uit aan make-up. Ik ken al die dingen niet hoor, haha.
joyce2 schreef:Je mag zomaar een product reviewen hoor, je geeft gewoon je mening over iets. Maar als iemand iets over mijn shop schrijft, of linkt naar iets in mijn shop, vind ik het zelf altijd wel leuk om daar even een berichtje over te krijgen. Al zijn ze dat niet verplicht hoor
prugelpiet schreef:joyce2 schreef:Je mag zomaar een product reviewen hoor, je geeft gewoon je mening over iets. Maar als iemand iets over mijn shop schrijft, of linkt naar iets in mijn shop, vind ik het zelf altijd wel leuk om daar even een berichtje over te krijgen. Al zijn ze dat niet verplicht hoor
Ah super bedankt! dan kruip ik weer onder mijn steenVind het onwijs leuk om met jullie mee te lezen en jullie blogs te lezen!
Yv_ schreef:Klopt.. Maar dat maakt mij wel nieuwsgierig naar seizoen 5Walking Dead is ook een favoriet hier. Of nouja, was.. Ben het een beetje zat aan het worden, heel seizoen 4 is doodsaai
.
elinevandijk schreef:Leuke blog! Mooie lay-out en leuke postshey!!!
ik kom even binnenvallen met mijn Engels blogik verraad wel een beetje mijn identiteid, ach jah.
ik probeer met mijn blog anders te zijn, dan de typische beautyblog, en er komt dan ook vrij weinig bwauty in voor maar veel meer 'leuke' dingen, haha!
blog staat in m'n onderschrift
Chanen schreef:Hier nog zo'n één. Mascara, eye-liner en een goede dag-crème; klaarjoyce2 schreef:Ik voel me echt een halve holbewoner, ik zie er graag verzorgd uit, maar ik geef minimaal geld uit aan make-up. Ik ken al die dingen niet hoor, haha.
Ach joh, ik kom niet verder dan mascara en dan nog van het Kruidvat ook!
xSaarSaar schreef:Ik heb ook absoluut geen verstand van make-up en blijf zoveel mogelijk uit de buurt van oogschaduw en dat soort gekkigheid. Levert alleen maar problemen op wanneer ik dat fatsoenlijk op mijn gezicht probeer te krijgen.
BACK TO BASIC