Ik ga morgenochtend met een vriendin naar eindhoven.. hebben rond half 10 de trein dus zijn er als het goed ia tegen 10.15.. Hopen dat het dan nog niet mega druk is..
Ik wil binnenkort weer naar de primarkt in hoofddorp ga met de trein maar als ik op Hoofddorp centraal uitstap hoever is het dan lopen of moet ik dan nog een bus nemen?
Ik heb gisteren een chihuahua onesie gekocht in de uitverkoop voor 7pond. Hier in Engeland hangen er nog genoeg, dus die zullen vast wel terugkomen in Nederland.
Ben vandaag in Zoetermeer geweest viel me erg mee met drukte. Hoefde helemaal niet te wachten voor het passen, vind de rest van de stad ook mooi. En dat parkeren daar is dan ook weer mooi meegenomen
Anoniem
Geplaatst: 02-01-14 20:29
_Nadia_ schreef:
Ik heb gisteren een chihuahua onesie gekocht in de uitverkoop voor 7pond. Hier in Engeland hangen er nog genoeg, dus die zullen vast wel terugkomen in Nederland.
Ben vandaag naar zaandam geweest, en de drukte viel me erg mee ben niet bij de paskamers geweest dus daar weet ik t niet van, maar t viel me erg mee. Was er rond half 1 ongeveer.
moelly
Geplaatst: 03-01-14 18:21
Ben vandaag naar Almere geweest, vond het niet super druk, mensen liepen wel voor je voeten, maar niet zo erg als Zaandam, afgelopen mei. Goed geslaagd, al vond ik de winkel wel een beetje onoverzichtelijk. Ook in Almere hadden ze nog een zooi onesie's hangen.
Ik ben vandaag rond 16.15 nog langs primark in Ehv gegaan, maar ben na 5 minuten weer vertrokken. Leek wel een slagveld daarbinnen!! Druk, álles door elkaar en kon de goede maat niet vinden. Geen succes dus haha