Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:29

Ik ben nu even heel blij dat ik zondag mijn boodschappen zondag bezorgd krijg :Y)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Niobe schreef:
Ik zag gisteren ook 3 jongens die sneeuwballen aan het gooien waren naar voorbijgangers. Maar ze durfden duidelijk niet echt raak te gooien, maar waren wel heel stoer aan het doen tegen elkaar van “oooooo bijna jonguh” :') hilarisch

Dat zijn leuke streken!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Ik ben gek op sneeuwballen gooien :D heb er ook al aardig wat in de rondte gegooid. :))

Ergernis de enorme pijn in mijn mond dankzij diepgravend gedoe bij de tandarts. Ergernis twee dit had al weken eerder opgelost kunnen worden mogelijk door twee keer een spoedtandarts bezoek die het op een of andere manier hebben gemist en kennelijk naar de verkeerde kies hebben gekeken. Ik hoop nu na weken martelen wel van de sjit af te zijn. -O- Ik was al gewaarschuwd voor een paar dagen last de verdoving is nu net uitgewerkt. %) maar au het wordt een lastig nachtje als de pijnstilling niet voldoende gaat werken. -O-

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

ik heb nu spierpijn omdat ik met een hark de hele paddock geegaliseerd heb zodat het hopelijk een beetje plat aanvriest.

Het is verder een bende in de paddock want ik heb 'vies' hooi over de paddockplaten gestrooid om die minder glad te laten zijn in de sneeuw Maar dat wordt volgende week nog een flinke klus om er weer uit te krijgen. Toch liever dat dan een paard wat Bambi nadoet.

En verder ben ik nu de kerstbomen aan het opruimen. Ik vond ze nog best gezellig, maar het is toch wel tijd. En wat een werk altijd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

Ik twijfel of het slim is morgen stro te gaan halen of van het weekend pas. Ik moet morgen gewoon werken. Aan de andere kant, zal ik van het weekend ook nog wel het een en ander moeten doen om het werk af te krijgen, dus veel maakt het niet uit.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:23

Bij mij werd een flinke sneeuwbal op mn auto gegooid tijdens rijden. Schrok me dood. Ben misschien ook uit de auto gestapt en heb ze misschien aangesproken :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

Wij hadden juist lol tijdens onze wandeling gisteren. Een paar jochies die aan mijn vriend keurig vroegen "Meneer! Mogen wij een sneeuwbal op u gooien?"

Dat werd dus een sneeuwballengevecht. :D vond ik leuk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:32

Roosch schreef:
Wij hadden juist lol tijdens onze wandeling gisteren. Een paar jochies die aan mijn vriend keurig vroegen "Meneer! Mogen wij een sneeuwbal op u gooien?"

Dat werd dus een sneeuwballengevecht. :D vond ik leuk.

Oh geweldig! Ik waarschuw al met mijn blik dat ze het niet moeten flikken (naar mij te gooien), maar vind het wel superleuk dat ze onderling lol hebben..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Hutcherson schreef:
Nyaleti schreef:
Oke maar morgen kan ik in Brabant dus gewoon veilig de weg op met de auto? Ja sorry schijt in m'n broek om te rijden met dit weer. :+

Ik heb afgelopen 3 dagen gereden in Brabant tot aan zuid gelderland en de wegen waren echt oprecht prima.

Oh dan ben je niet bij mij in de buurt geweest :+ Hier rondom de stad was het draaaama. Snelweg is dan vaak toch als eerste het beste te rijden.

-
"Zaterdag op zondag gevoelstemperatuur van -18. Ohhh wat heb ik een medelijden met alle dieren buiten :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:20

Dat mijn broeken die ik in oktober heb gekocht alweer te groot beginnen te worden. Ja ik ben aan het afvallen maar zo snel al! Kan over een maand weer nieuwe broeken kopen ben ik bang

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:07

De gure oostenwind.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:09

fjordjes schreef:
Dat mijn broeken die ik in oktober heb gekocht alweer te groot beginnen te worden. Ja ik ben aan het afvallen maar zo snel al! Kan over een maand weer nieuwe broeken kopen ben ik bang

Koop maar geen dure want je blijft voorlopig aan de gang.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:12

Waarom heb ik van die irritante confetti in mn scherm als ik naar een andere pagina ga op bokt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:13

Froukje_J schreef:
Waarom heb ik van die irritante confetti in mn scherm als ik naar een andere pagina ga op bokt?

Bokt bestaat 25 jaar.

[BZ] Confetti?

Dat stopt na 3 x. Bij mij wel in ieder geval.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op Vandaag, 07:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:13

Ik moest gisteren al wat snotteren en niezen.

Vannacht werd ik wakker zonder zuurstoftoevoer. Jup… ik ben verkouden. Super goede combinatie met dit weekend. :=

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:15

Hier is de sneeuw volledig weg ineens. Maar alles is drijfnat, dus ik hoop dat de vorst nog even wegblijft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:18

Hier is nog niet alles volledig weg. Ik hou mijn hart vast voor van het weekend…

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:26

Hier is het nog steeds helemaal wit :+
Wij zitten wel net op de scheiding van hoe erg het is volgens mij, maar omdat het ook dooit is het heel onvoorspelbaar wat er valt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 07:26

Froukje_J schreef:

Oh joh, ik ben net wakker en wilde al gaan googelen wat er mis was met mijn ogen. _O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:32

Afbeelding

Hier sneeuwt het hard en waait het hard...
Zijn alle 4 vrij
Beeld van ons bewakingscamera :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:39

Froukje_J schreef:

Dit dus. :')

Al is het ook weer geinig. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Lieser schreef:
Hier is de sneeuw volledig weg ineens. Maar alles is drijfnat, dus ik hoop dat de vorst nog even wegblijft.

Valt hier tegen en ook niet zo warm geworden als opgegeven.

Ben benieuwd of ik vanmiddag van de parkeerplaats af ga komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:10

Ik heb echt zoveel stress of ik nog wel naar stal kom. Wegen waren hier woensdagavond afgesloten. Paarden blijven bij hoge uitzondering binnen vandaag dus wil er eigenlijk wel 2x heen vandaag -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:11

Lessen maar weer afgezegd want dit is wel weer iets te gortig

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Hier regent het, ik had gehoopt dat het de sneeuw zou laten verdwijnen. In plaats daarvan is het nu 1 grote glijboel hier voor de deur. De ene na de andere auto strand op de drempels. Die links van mij slippen ze vanaf en rechts van mij komen ze niet overheen.

xPabloBokt schreef:
Ik ben nu even heel blij dat ik zondag mijn boodschappen zondag bezorgd krijg :Y)

Ik hoop voor je dat ze dan ook echt komen.

Ik moet zo er dus wel op uit om boodschappen te halen. (Ik ben al ruim een week niet geweest) Dat wordt met de fiets naar de doorgaande weg en hopen dat dat te doen is.