Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Selina schreef:Dat ik €1330 huurtoeslag mag terugbetalen. Vind het zo’n dom systeem. Ze hebben het zelf 2x verhoogd. Leuk, een nieuwe baan, kan m’n verdiende geld meteen naar de belastingdienst

Little_Gift schreef:Mensen die op facebook hun eigen status liken... Die dus bij hun eigen post een duimpje of hartje zetten...![]()
Waarom?![]()
Wat voor type mens doet dit?![]()
Waarom zou je dit in godsnaam doen?

Yavanna schreef:Stom: Wijven ( echt anders kan ik ze niet noemen ) die hun partner zo onder druk zetten, dat die helemaal doordraaien. En dan probeert ze mij voor haar karretje te spannen en als ik er niet aan meewerk, omdat ik haar schijnheilige kop al door heb, ben ik het allerergste wat je iemand toe kunt wensen.. Pffff, dan denk ik, zak door de str**t trut.
En Selina, je hoort het nu van veel meer mensen, maar heb je je wijzigingen dan niet goed door kunnen geven? Het is een log systeem die toeslagen, ik heb er nooit moeite mee gehad gelukkig, maar geloof dat je er goed zuur van kan zijn ja..
Little_Gift schreef:Mensen die op facebook hun eigen status liken... Die dus bij hun eigen post een duimpje of hartje zetten...![]()
Waarom?![]()
                                                         Melzazu schreef:Little_Gift schreef:Mensen die op facebook hun eigen status liken... Die dus bij hun eigen post een duimpje of hartje zetten...![]()
Waarom?![]()
Waarschijnlijk doen ze dit om een signaal te proberen te geven aan het algoritme. Het kan eventueel de zichtbaarheid van je bericht vergroten.

elektrische fietsen zijn duuuuuur! En ik kan niet zo lang zonder  
 zo’n gedoe dan meteen van t uitzoeken enz