Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Aan mijn ex. We wonen nog noodgedwongen samen een aantal weken en hij moet echt om iedere scheet moeilijk doen, denigrerend doen, beetje zo pesten en steken onder water te geven.
Over 2,5 week gaat hij op vakantie en voor hij terug is ben ik verhuist. Nog even volhouden.
Zoolgangster schreef:nafkedemi schreef:Vanmorgen om 5:00 richting wc. Heenweg ging goed. Weg terug naar bed in een behoorlijke hoeveelheid kattenbraaksel gestapt....en bedankt! Was gelijk wakker.
Iew.
Herkenbaar voor kattenpersoneel.
Roosch schreef:Ik krijg net m'n diploma per post. Zeiknat, envelop vol confetti die daarna op de vloer lag uiteraard, en een onbruikbaar diploma waar de confetti aan vastgeplakt is door de regen.
Ik zal hem meenemen naar een volgende sollicitatie, zal vast bonuspunten scoren daarmee.
_chou schreef:flintstones schreef:Vanavond terug trouwfeest bij de Buren...
Nou het zijn marokaanse mensen en ik heb ooit gehoord Dat die hun trouwfeest dagen kan duren dus Dat beloofd...
Was je daar niet van op de hoogte gesteld? Lijkt mij wel iets wat je namelijk bij je buren even vermeld
MarlindeRooz schreef:Roosch schreef:Ik krijg net m'n diploma per post. Zeiknat, envelop vol confetti die daarna op de vloer lag uiteraard, en een onbruikbaar diploma waar de confetti aan vastgeplakt is door de regen.
Ik zal hem meenemen naar een volgende sollicitatie, zal vast bonuspunten scoren daarmee.
Nee je snapt het niet.
Een studie is als fietsen door de storm en regen, je moet blijven doorgaan om op je bestemming te komen. Daarom heeft je diploma dit ook moeten doorstaan.