Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Ben echt leeg.
Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.
Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.
Ratjes zijn superleuk, maar ze mankeren erg snel wat.
Ik had ooit een naakte mannetjesrat. Die heette Zeempje
Merlen schreef:Kleine ergernis.Ik wou met mijn zoontje naar het veldrijden te gaan kijken maar had me vergist van dag.22 december is vrijdag,niet zaterdag.De mannen starten om 15u,school is uit om 15.10u.
Inkom is 15€/persoon maar ik weet een gratis toegangsweg naar het domein.
In combinatie tijd van school naar daar,dan de auto niet ter plaatse kunnen parkeren en daardoor nog verder te moeten stappen richting het domein en errond naar de toegangsweg,gaat het de moeite niet meer zijn als we ten vroegste 16.15u daar zijn.
Alja schreef:Dus je wil ergens gratis naar binnen sneaken zonder entree te betalen?
Alhoewel dat niet je clou van het verhaal is begrijp ik…
Nyaleti schreef:Foaly schreef:
Dit maar dan 55 euro minder. Janken
Ja uh.. ik heb ook minder gekregen maar kreeg laatst wel een brief waar een hoger bedrag in stond volgens mij?
Merlen schreef:Alja schreef:Dus je wil ergens gratis naar binnen sneaken zonder entree te betalen?
Alhoewel dat niet je clou van het verhaal is begrijp ik…
Nee,dat was inderdaad niet de clou.
Maar aangezien je dit aanhaalt,wil ik er even bij zeggen dat de gratis toegang gewoon via een bewegwijzerde wandelweg is aan de andere kant met een grote poort.
Die 30€ die ik me bespaar,koop ik al 30 broden mee.Normaal betaal je deze tijd van het jaar ook geen inkom.