PSvanLot schreef:Appeltje00 schreef:Ben wat meer voor mezelf aan het kopen. Had deze broek eerst bij Bijenkorf gepast, maar deze prijs is een stuk vriendelijker.
https://www.vinted.nl/items/4056055366- ... rs-s-zwart
Iemand nog suggesties voor andere fijne merken broeken die hierop lijken?
Je moet heel goed op de kwaliteit letten. Goedkopere merken blijven vaak niet netjes en lopen erg uit
Lady day is wel een goed alternatief en valt, net als Studio Anneloes, behoorlijk ruim!
Dankje! Daar was ik inderdaad bang voor. Als de Studio Anneloes bevalt koop ik daar gewoon nog een paar van bij (eventueel via Vinted). Hoop het witte basic shirt ook via Vinted te vinden.
Naborah: ooh nee wat vervelend. Reageert de verkoper al?

Gisteren stond er net één minuut iets op Vinted. Was ik net te laat. Betaling werd afgebroken. Ik balen als een stekker, want wilde iets soortgelijks al heel lang hebben. Heb de verkoopster een bericht gestuurd of ze alsnog aan mij wilt verkopen, want bladiebladiebla. Gelezen, geen reactie. Kwartier later komt ze in de lucht. Ze heeft de koopster een bericht gestuurd en die wilt er wel vanaf zien. Product voor mij gelijk gereserveerd en kon ik het kopen. Wow. Nooit verwacht
Dikke pluim

Waarom is dhl zo slecht met vinted?
hopelijk een verwisseling en komt de trui nog terecht..