Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 17:45

PSvanLot schreef:
Appeltje00 schreef:
Ben wat meer voor mezelf aan het kopen. Had deze broek eerst bij Bijenkorf gepast, maar deze prijs is een stuk vriendelijker.
https://www.vinted.nl/items/4056055366- ... rs-s-zwart

Iemand nog suggesties voor andere fijne merken broeken die hierop lijken?

Je moet heel goed op de kwaliteit letten. Goedkopere merken blijven vaak niet netjes en lopen erg uit
Lady day is wel een goed alternatief en valt, net als Studio Anneloes, behoorlijk ruim!

Dankje! Daar was ik inderdaad bang voor. Als de Studio Anneloes bevalt koop ik daar gewoon nog een paar van bij (eventueel via Vinted). Hoop het witte basic shirt ook via Vinted te vinden.

Naborah: ooh nee wat vervelend. Reageert de verkoper al?

staroo

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:26

Bedankt voor de antwoorden, op mijn vraag of RL kleding ruim of klein valt, het gaat mij idd om wollen truien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:40

staroo schreef:
Bedankt voor de antwoorden, op mijn vraag of RL kleding ruim of klein valt, het gaat mij idd om wollen truien.

Die vallen klein!

Ik heb meestal S soms M van truien. En van RL de wollen truien zit een M strak. En een L pas ik ook echt prima.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 20:23

staroo schreef:

Ik heb idd inmiddels ook s/m en die wollen truien passen mij prima in L.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 10:21

Hier 31-1 wat gekocht maar tot op heden niet verzonden. Label is 1-2 aangemaakt en wel dagelijks online. Twijfel of ik een bericht ga sturen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 10:54

Hier ook helaas, caro. Label was vrij snel aangemaakt, maar daarna niet weggebracht. Heb het iets te vaak de laatste tijd dat mensen gewoon niet verzenden ook al zijn ze wel online. En sommige die niet meer online komen, terwijl ik expres kijk wanneer ze voor het laatst online geweest zijn zodat ik niks koop van mensen die al langer als maand ofzo niet online zijn geweest.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 11:30

Irritant Caro, heb het ook soms. Ligt eraan hoe graag ik het wil hebben of ik een bericht stuur.

Hier weer wat binnen gekregen vorige week.

De sterrenbroekjes, na een mislukte poging.
Afbeelding

Leuk diep in de zee Oilily rokje voor 2,50 voor de zomer.
Afbeelding

Schattig paddenstoel van Stella McCartney

Afbeelding

Lekker oversized vest, lekker stoer en ga het combineren met truttige leggings.
Afbeelding

Deze mooie RL trui voor mezelf, past precies.

Afbeelding

En nog een lekker van zomerrokje van Rl

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 11:33

Goed gescoord Equitation!

Nou, ik heb gisteren 4 pakjes weg gebracht, maar er is maar bij 3 een bericht gekomen dat het verzonden is, bij de vierde is er 16 u later nog steeds geen bericht van vertrek door mondial relay gegeven. Ook niet fijn als verkoper als het systeem het niet update, gaat over 75 euro, heb wel zelf bericht gestuurd dat ik het binnen gebracht heb maar als verkoper kan ik wel veel zeggen. Niet leuk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-24 12:46

Oh die roze sterrenbroek blijft leuk! Hier ook gehad voor de jongste als baby. En had ooo het jurkje en de tuinbroek ervan. Echt heerlijk stofje ook.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:16

foxy80 schreef:
Goed gescoord Equitation!

Nou, ik heb gisteren 4 pakjes weg gebracht, maar er is maar bij 3 een bericht gekomen dat het verzonden is, bij de vierde is er 16 u later nog steeds geen bericht van vertrek door mondial relay gegeven. Ook niet fijn als verkoper als het systeem het niet update, gaat over 75 euro, heb wel zelf bericht gestuurd dat ik het binnen gebracht heb maar als verkoper kan ik wel veel zeggen. Niet leuk!

Heb ik ook wel eens, in het begin belde ik dan pakketpunt om te checken. Maar als het wordt opgehaald wordt t weer gestand,dan krijg ik vaak wel de melding. Is bij mij altijd nog goed gekomen.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:16

Leuke aankopen ! Hoe erg is dit :o Gisteren stond er net één minuut iets op Vinted. Was ik net te laat. Betaling werd afgebroken. Ik balen als een stekker, want wilde iets soortgelijks al heel lang hebben. Heb de verkoopster een bericht gestuurd of ze alsnog aan mij wilt verkopen, want bladiebladiebla. Gelezen, geen reactie. Kwartier later komt ze in de lucht. Ze heeft de koopster een bericht gestuurd en die wilt er wel vanaf zien. Product voor mij gelijk gereserveerd en kon ik het kopen. Wow. Nooit verwacht :)) Dikke pluim _/-\o_

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:21

CairnTerrier schreef:
Leuke aankopen ! Hoe erg is dit :o Gisteren stond er net één minuut iets op Vinted. Was ik net te laat. Betaling werd afgebroken. Ik balen als een stekker, want wilde iets soortgelijks al heel lang hebben. Heb de verkoopster een bericht gestuurd of ze alsnog aan mij wilt verkopen, want bladiebladiebla. Gelezen, geen reactie. Kwartier later komt ze in de lucht. Ze heeft de koopster een bericht gestuurd en die wilt er wel vanaf zien. Product voor mij gelijk gereserveerd en kon ik het kopen. Wow. Nooit verwacht :)) Dikke pluim _/-\o_

Wat leuk voor je! *\o/*

Ja Tia, ik stond vanmorgen al in paniek bij het punt, gaat om vintage barbie, daar wil je toch echt geen toestanden mee. En daar zeiden ze ook geen zorgen te maken en dat het nog onderweg gescand wordt. Is de eerste keer en heb nu toch al een hoop via vinted verkocht en verstuurd de afgelopen 2 maanden. We gaan het zien.
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 06-02-24 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 13:22

Dat is nog eens leuk!

Ik erger me trouwens nogal aan dhl. Ik dacht dat die snel waren met verzenden, maar homerr is op het moment sneller? Het is al dagen 'klaar voor verzending maar sorteercentrum'. Maar gebeurd dus niks, terwijl het tussen gisteren en morgen geleverd zou worden. Ook gewoon uit NL trouwens.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:43

MyWishMax schreef:
Dat is nog eens leuk!

Ik erger me trouwens nogal aan dhl. Ik dacht dat die snel waren met verzenden, maar homerr is op het moment sneller? Het is al dagen 'klaar voor verzending maar sorteercentrum'. Maar gebeurd dus niks, terwijl het tussen gisteren en morgen geleverd zou worden. Ook gewoon uit NL trouwens.

Reken er maar op dat je pakket kwijt is. Al meerdere keren gehad, nu ook een (waarde 60 euro)...

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:45

Ik heb de ervaring dat heel veel pakket punten gewoon niet goed scannen. Laatst bij dhl pakket kwijt en geen poot om op te staan, want geen mail bevestiging. Idem met Hommerr. Ik ging daarna naar de supermarkt en toen zag ik dat ik geen bevestiging had gekregen. Ben teruggegaan en ze hadden hem dus inderdaad fout gescand. Ik ga voortaan niet meer weg zonder bewijs in mijn mail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 15:59

upendo schreef:
MyWishMax schreef:
Dat is nog eens leuk!

Reken er maar op dat je pakket kwijt is. Al meerdere keren gehad, nu ook een (waarde 60 euro)...

Wou ik net zeggen bij Dhl is dat vrijwel altijd kwijt.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:03

Mijn enige kwijt gespeelde pakket was idd ook bij DHL en ik heb wel meer dan 100 transacties bij Vinted achter de rug. Ook UPS vind ik zenuwslopend traag updaten.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:13

foxy80 schreef:
Ja Tia, ik stond vanmorgen al in paniek bij het punt, gaat om vintage barbie, daar wil je toch echt geen toestanden mee. En daar zeiden ze ook geen zorgen te maken en dat het nog onderweg gescand wordt. Is de eerste keer en heb nu toch al een hoop via vinted verkocht en verstuurd de afgelopen 2 maanden. We gaan het zien.

Vraagje.... Ik heb nog een vintage barbie met doosje uit ik denk 1969, het doosje is beschadigd en de haren van de barbie zitten in de war maar er is nooit mee gespeeld (ligt ergens op zolder) zouden mensen daar nog in geïnteresseerd zijn?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:50

Petra, er zitten een hoop mensen op te wachten zo blijkt. Gewoon googelen op babieworld.it om te weten welke het is, dat verkoopt vlotter.
De doos is een pluspunt, zelfs beschadigd.
Die haren gooien de fans zelf weer in de plooi.
Trouwens, meeste kopers zijn mannen uit Italië en Spanje merk ik.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:59

Spenk schreef:
upendo schreef:

Wou ik net zeggen bij Dhl is dat vrijwel altijd kwijt.

Menen jullie niet... -O- Waarom is dhl zo slecht met vinted?
Ik hoop stiekem nog dat het toch nog in beweging komt, maar dat is toch te bizar voor woorden?
Ik koos ze juist omdat ze vorige keer dus heel snel waren en ik had geen zin om op homerr te wachten die de bezorgdagen geschrapt heeft ook 2 na. Die waren een tijd hier vrij snel, alles binnen een week, maar komen nu niet meer elke keer als ze genoeg pakjes hebben maar maar 2 keer per week. Ben bang dat de punten daardoor wel eens kunnen gaan stoppen. Het zijn meerdere zakken dan ipv gewoon 1 en dat is heel veel werk zeggen ze.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 18:00

Nouhou, ipv deze berentrui komt er een witte fleecepully uit de zak ;( hopelijk een verwisseling en komt de trui nog terecht..
Afbeelding

Vervolgens een 100% merino wollen RL vest met deze gaten in de mouwen.
Afbeelding

Gelukkig is dit 100% cashmere vestje wel echt zo schattig en zacht <3
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:01

Oeh, en hadden ze de gaten niet vermeld? Dat zou niet netjes zijn.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:59

Balen Ethelate, wel prachtig vestje!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:10

Lukasje schreef:
Oeh, en hadden ze de gaten niet vermeld? Dat zou niet netjes zijn.

Nee, stond op “heel goed”. Excuses en mijn geld terug dus netjes opgelost.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:31

Ik volg dit topic echt al een hele poos en het valt mij op dat jullie zo'n andere kledingsmaak hebben dan ik.
Niet vervelend bedoeld hoor maar blijkbaar heb ik gewoon een heel andere stijl :D
Ik lees vaak dat iemand erg blij is met een bepaalde trui of broek en ben altijd weer vol verwachting wat het dan is. Maar zo grappig dat het dan iets heel anders is dan wat ik zou verwachten.
Ik vraag mij steeds af hoe jullie kledingstijl heet. Weet iemand dat?