Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn schreef:Britta31 schreef:Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.
Is dit nieuw/veranderd? Ik kan er niks over vinden. Zou bizar zijn.
Britta31 schreef:Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.
Britta31 schreef:Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.
Yvankaxx schreef:Britta31 schreef:Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.
Ik ben zelf kwaliteitsverpleegkundige op een locatie voor mensen met dementie, waarin we de overstap gaan maken naar een “open” locatie. Als je wil kan ik je via pb wel wat uitleg geven over de werkwijze?
Gelukkig is het namelijk niet zo zwart/wit als dat je het nu beschrijft!
Molly1230 schreef:Mijn laatste kans om over te gaan is best pittig. Binnen 3 dagen je voorbereiden op een training geven en deelnemers werven. Heb nu al best veel mensen benaderd maar veel kunnen niet. Het mogen geen klasgenoten zijn. Ik heb nu de tijd op 19:00 staan omdat veel mensen 's avonds wel kunnen. Ik hoop zo dat het allemaal lukt en ik gewoon over kan gaan.
Het klinkt best makkelijk om minimaal 4 mensen te werven maar het is nogal lastig.
98xsophiex98 schreef:Stage niet gehaald
Berdien schreef:Jaa ik was zo’n fan. Herinner me dansen in de regen op Lowlands in.. 2006? tijdens hun set. Kende alle nummers van voor tot achter. Nog steeds, na al die jarenHoezo verspilling van hersencapaciteit.