Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:41

Voel me een beetje verdrietig vandaag, weet niet waarom.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:43

Molly1230 schreef:
Voel me een beetje verdrietig vandaag, weet niet waarom.

Check je cyclus even. #hormonenzijneenbiatch

Het waait (dus ik wil het water op) maar mijn 'sociaal leven variant' heeft afspraken gemaakt. Meh.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:44

Mandarijn schreef:
Britta31 schreef:
Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.

Is dit nieuw/veranderd? Ik kan er niks over vinden. Zou bizar zijn. :oo

Denk dat het hier om gaat

https://www.zusterjansen.nl/nuinhetnieu ... 0opsluiten.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:45

Dat het nu buiten koeler is dan in mijn huis en ook al staat alles tegen elkaar open, het wil ook niet verder zakken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:47

Britta31 schreef:
Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.

Jeetje wat?
Een hoog hekwerk snap ik, maar gewoon een beukenhaag ofzo is toch vaak ook al voldoende.. dit is echt vragen om ongelukken en problemen :(

Erger me aan de pijn in m'n handen die weer terug is. Had mooie plannen voor vandaag maar die vallen weer in het water.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:50

Britta31 schreef:

Ik stond vorige week ook al te kijken toen ik bij mijn oma op de afdeling kwam. Echt van de zotte -O-

Net het ziekenhuis gebeld, flink nierpijn en nou ben ik daar wel bekend mee maar niet op deze manier. Na mijn vliegles van 4 weken geleden maak ik me een beetje zorgen. De vorige keer dat ik klachten negeerde lag ik met sepsis in het ziekenhuis dus dat doen we maar niet meer :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:58

Britta31 schreef:

Ik ben zelf kwaliteitsverpleegkundige op een locatie voor mensen met dementie, waarin we de overstap gaan maken naar een “open” locatie. Als je wil kan ik je via pb wel wat uitleg geven over de werkwijze?
Gelukkig is het namelijk niet zo zwart/wit als dat je het nu beschrijft!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:20

Nog drie presentaties bij een conferentie, maar ik ben echt gesloopt inmiddels. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:48

Urbanus schreef:
Word ik net gebeld dat mijn nieuwe vaatwasser van de vrachtwagen is gevallen en dat ik pas morgen een nieuwe krijg |(

Karma. }:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:49

Yvankaxx schreef:
Britta31 schreef:

Ik ben zelf kwaliteitsverpleegkundige op een locatie voor mensen met dementie, waarin we de overstap gaan maken naar een “open” locatie. Als je wil kan ik je via pb wel wat uitleg geven over de werkwijze?
Gelukkig is het namelijk niet zo zwart/wit als dat je het nu beschrijft!

Het staat mij ook bij dat dit al jaren een ding is. Ik heb ooit een dementerende cliënt met verstandelijke beperking gehad en een hek mocht ook zomaar niet. Dan kregen wij ook wel het idee dat ze liever hebben dat cliënten de weg op mogen lopen

Waar ik nu werk moet dat ook allemaal verantwoord worden met de wet zorg en dwang. Is ook goed hoor dat het er is anders zou je zomaar van alles mogen verbieden.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:52

wyoming schreef:
Dat het nu buiten koeler is dan in mijn huis en ook al staat alles tegen elkaar open, het wil ook niet verder zakken.

Hier ook niet, irritant

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 17:12

Mijn laatste kans om over te gaan is best pittig. Binnen 3 dagen je voorbereiden op een training geven en deelnemers werven. Heb nu al best veel mensen benaderd maar veel kunnen niet. Het mogen geen klasgenoten zijn. Ik heb nu de tijd op 19:00 staan omdat veel mensen 's avonds wel kunnen. Ik hoop zo dat het allemaal lukt en ik gewoon over kan gaan.
Het klinkt best makkelijk om minimaal 4 mensen te werven maar het is nogal lastig.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 17:12

Vorige week nog gered van de hitte en ondervoeding.
En nu weet guus miauwes al hoe hij op de bank moet klimmen -O-
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 17:13

Hier daalt de temperatuur ook niet in huis.

Vanmorgen bij de Huisarts geweest, en die melde dat de pijn in de omgeving enkel
een peesblessure is en als ik niet uit kijk zou het best chronisch kunnen worden. :\
Dus dat word even online kijken naar siliconen hakjes voor in de schoenen.

En het bultje dat ik gisteravond tegen kwam en zo ontiegelijk voor jeuk veroorzaakte
was een allergische reactie geworden op een insectenbeet..En ook zo gevuld met pus.
Nu de komende week 3 x per dag smeren met een antibiotica -O-

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 17:50

Stage niet gehaald

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 18:32

Vanmorgen om half 6 opgestaan, nu nog niet thuis. Nog 15 minuten.Ik heb zo niet eens meer energie om te eten. Doe het wel omdat ik het alleen hoef op te warmen, maar niet van harte.

Hagelslag wat een lieffie <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 18:34

Molly1230 schreef:
Mijn laatste kans om over te gaan is best pittig. Binnen 3 dagen je voorbereiden op een training geven en deelnemers werven. Heb nu al best veel mensen benaderd maar veel kunnen niet. Het mogen geen klasgenoten zijn. Ik heb nu de tijd op 19:00 staan omdat veel mensen 's avonds wel kunnen. Ik hoop zo dat het allemaal lukt en ik gewoon over kan gaan.
Het klinkt best makkelijk om minimaal 4 mensen te werven maar het is nogal lastig.

Is er iets waar wij bokkers bij zouden kunnen helpen?

98xsophiex98 schreef:
Stage niet gehaald

Wat klote zeg -O-

En een update, niet een ergernis verder ofzo. De ergotherapeut heb ik te pakken kunnen krijgen, en ik heb ook al bericht terug en meteen een telefonisch consult gehad :D jouw tip was echt goud Afanaisa91 <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 19:31

De reclame van de triodosbank met dat vogelhuisje. Leuk bedacht maar als je dan een vogel in een vogelhuis gaat fotoshoppen, neem dan een vogelsoort die ook bij dat vogelhuis past? Roodborsten zitten niet in mezenkasten, daar komen ze niet in omdat ze te lomp zijn om er te landen en er in te kruipen. Roodborst be like: stijve hark op stelten, die hebben een balkon nodig om op te landen met open zijkanten voor de vleugels. Mezen zijn veel leniger, sterker in de pootjes, en flexibeler, die kunnen door een gat kruipen ja, mussen ook, roodborsten niet.

Tot zo ver mijn spreekbird

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 19:40

Maar roodborstjes zien er zo schattig uit.... (terwijl het kleine terroristjes zijn)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:01

Door het Rammstein topic heb ik nu allemaal Lostprophets liedjes in mijn hoofd. Go away.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:04

Berdien schreef:
Door het Rammstein topic heb ik nu allemaal Lostprophets liedjes in mijn hoofd. Go away.

Ohh Lost Prophets -O-
Eventjes zo'n grote fan van geweest. Wat een nare gedachte.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:08

Jaa ik was zo’n fan. Herinner me dansen in de regen op Lowlands in.. 2006? tijdens hun set. Kende alle nummers van voor tot achter. Nog steeds, na al die jaren := Hoezo verspilling van hersencapaciteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:22

Berdien schreef:

Haha, dit topic open ik toevallig en ik voel je irritatie :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:32

Berdien schreef:
Jaa ik was zo’n fan. Herinner me dansen in de regen op Lowlands in.. 2006? tijdens hun set. Kende alle nummers van voor tot achter. Nog steeds, na al die jaren := Hoezo verspilling van hersencapaciteit.

Oeh jij bent een OG. Ik zag ze in 2012, wat volgens mij ook Ian z'n eh, prime year was (als ik dat goed heb onthouden) := blegh.
Ze zijn trouwens van Spotify af! Wel nog YouTube en het is eigenlijk echt heel heel slecht :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:36

Ik ben gewoon oud ^)