Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Dinsdag is wel lang om offline te zijn, daar zou ik mij ook zorgen over maken. Geen tips verder...
Sorry als ik mensen een rot gevoel heb gegeven gisteravond, was niet de bedoeling.
MarlindeRooz schreef:Menino schreef:
Go you! Gewoon gaan. En dan daarna meteen iets leuks voor jezelf doen om je te belonen zodat je het echt verdiend hebt ..
Mijn broer zei altijd als iets tegen zat (zoals tegenzin) " zie het als een unieke kans om je wilskracht en je doorzettingsvermogen te vergroten
" (en je aan jezelf te bewijzen
) .
Hierna moet ik een boek lezen van mijn studie en komt hopelijk de ikea spullen brengen en die moet ik dan tillen.
MyWishMax schreef:Ineke2 schreef:Weet je waarvan de jeuk komt?
Nee, helaas niet. Soms heb ik dat, tot bijna brandend aan toe ofzo. Moeilijk uit te leggen. Heb al heel veel geprobeerd, maar niks kunnen ontdekken wat het uitlokt of wat het verhelpt. Kan zo paar dagen achter elkaar zijn, weken weg en dan weer terug.
MarlindeRooz schreef:Nou ik heb 27 minuten gesport en ben toen met piepende banden teruggefietst naar huis. Wat een ellende. Normaal raak je van sporten gemotiveerd maar vond het elke oefening ellendiger worden.
fleurtjeuh schreef:MarlindeRooz schreef:Nou ik heb 27 minuten gesport en ben toen met piepende banden teruggefietst naar huis. Wat een ellende. Normaal raak je van sporten gemotiveerd maar vond het elke oefening ellendiger worden.
Maar je bent gegaan!
En dat is zowiezo beter dan niet gaan, al had je maar 1 oefening gedaan
Vriend en ik gaan proberen de 2 minuten regel in te stellen.
Al doe je het maar 2 minuten, en dat is echt kort, dan is het nogsteeds beter dan het niet gedaan hebben.
En dat proberen we met alles te doen. 2 minuten opruimen in huis is beter dan niks doen. 2 minuten afwassen is beter dan de hele afwas laten staan.
Dus wees trots, want je hebt iets gedaan ipv niks te doen!