3 km is niet echt haalbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Grrrr, dat wij al een tijdje naar soldaat van Oranje willen samen met mijn broertje.
Dat we dit nu eindelijk geboekt hebben (want we hadden eindelijk de agenda's bij elkaar).
En dat mijn moeder in eens zegt: Maar die avond kan helemaal niet, want dan vieren wij het zoveel jaar bestaan van het bedrijf en ons huwelijk...
Nu moeten we dus maar weer zien of we ons kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd
PineApple schreef:Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden.
2x9 maanden is wel echt heftig. Ik hoop zo dat het bij mij nog zakt. De medicijnen die ze bij chemotherapie tegen de misselijkheid geven heb ik, maar doen niets. Heb nog een zwaarder middel maar ook dat werkt nauwelijks.
Huisarts belt me vanmiddag terug..
M_D_H schreef:M_D_H schreef:Grrrr, dat wij al een tijdje naar soldaat van Oranje willen samen met mijn broertje.
Dat we dit nu eindelijk geboekt hebben (want we hadden eindelijk de agenda's bij elkaar).
En dat mijn moeder in eens zegt: Maar die avond kan helemaal niet, want dan vieren wij het zoveel jaar bestaan van het bedrijf en ons huwelijk...
Nu moeten we dus maar weer zien of we ons kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd
Update, net gebeld, uitgelegd wat het probleem is en onze kaartjes zijn zonder problemen omgeboekt naar een andere datum.
Super fijne service!
Captain schreef:Vriendin van mij was ook 9 maanden ziek.. Heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen.. Moest uiteindelijk een sonde en medicatie tegen de misselijkheid die ze ook bij de behandeling van kanker gebruiken.
Echt bizar..Toch helemaak niet logisch van 'de natuur' om dat zo te regelen?
Alja schreef:Het enigste voordeel is dat ik nu 20 kg lichter ben dan voor mijn zwangerschappen.
Probeer het te accepteren en eraan toe te geven.
Door mijn twee stressvolle zwangerschappen heb ik nu een burn out en wellicht had het anders kunnen zijn
chanicha schreef:Stevige schoenen aandoen, doet even zeer maar dan kan je lopen.
Heb ik ook gehad en in het ziekenhuis doen ze het tapen.
prompter schreef:Ik las het MWM, en dat ziekenhuis fungeert toch als SEH voor een heel groot gebied!
PineApple schreef:Alja schreef:Het enigste voordeel is dat ik nu 20 kg lichter ben dan voor mijn zwangerschappen.
Probeer het te accepteren en eraan toe te geven.
Door mijn twee stressvolle zwangerschappen heb ik nu een burn out en wellicht had het anders kunnen zijn
Ik probeer het ook te accepteren, normaal lukt dat ook wel. Maar heb even een baaldagje. Morgenochtend me om 8 uur in het ziekenhuis melden voor een infuus. Ze gaan me proberen op te lappen met vocht, hopelijk helpt het!
Jouw zwangerschappen klinken echt heel heftig.
Urbanus schreef:M_D_H schreef:
Update, net gebeld, uitgelegd wat het probleem is en onze kaartjes zijn zonder problemen omgeboekt naar een andere datum.
Super fijne service!
Niet! Wat een mazzel!!
Alja, wat naar! Waren het zulke heftige zwangerschappen?