Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:35

Ik heb voor mijn geweten een godsvermogen uitgegeven aan een “stomme fohn” maar mijn god, die Dyson Airwrap is het absoluut waard :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:51

Ik hoor daar heel veel over, wat maakt ze zo goed? Want ze zijn inderdaad niet de goedkoopste. Ik gebruik nu nog steeds een haardroger van intussen 11 jaar oud en hoewel die nog prima werkt hou ik er rekening mee dat die weleens aan vervanging toe kan zijn.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:07

Ik heb een flinke bos dik haar, met een gewone fohn pluist het alle kanten uit en ben ik dik een half uur bezig om het droog te krijgen. Aan de lucht drogen duurt gerust 24 uur.

Een vriendin van me heeft me haar Airwrap eens laten testen en ik had binnen 10 minuten droog en pluisvrij haar *\o/* Dat en het opzetstuk om snel wat krullen te maken waren voor mij echt genoeg redenen om zo’n ding toch maar aan te schaffen.

Before (droog haar!)
Spoiler:
Afbeelding

After (na even snel er door met het borstel opzetstuk)
Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:16

Woeps, da's wel flink verschil ja! Het droge pluizige herken ik, maar mijn haar is intussen tot schouderlengte en niet meer halfweg mijn rug :P Dat heeft ook al veel goeds gedaan.
Wanneer het bij mij pluist is dat vooral bovenop mijn kruin. Heel charmant.

Weet ik alvast wat er op mijn wishlist kan als ze weer eens vragen waar ik voor spaar!

Mijn eerstvolgende dure aankoop wordt een verrijdbare concourskast...

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:32

Ik heb wel de tip voor iedereen die de Dyson overweegt om hem eerst eens te gaan testen bij zo'n Dyson punt oid.
Ik heb er ook één maar hij droogt bij mij helemaal niet snel. De krullen houden op mijn extensions echt super goed, maar op mijn eigen haar niet.
Ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal over uit of ik hem het geld waard vind :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 10:37

ik vond hem ook echt waardeloos, mijn krullen waren met een halve dag weg. Vriendin van mij heeft hem en die houdt haar krullen rustig 4 dagen na de dyson. Ik heb gewoon echt een krultang nodig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:57

Zelfs bij de kapper houden mijn krullen hooguit een dag en kost me €5 extra bij snit/wassen/drogen, daarvoor ga ik niet zelf aan de priegel.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:08

oke, maar hebben jullie dan zelf krullen of maken jullie krullen met dat ding?
Want dat kan ook nog wel een verschil geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:10

Ik heb stijl plat haar :+ dus als ik krullen heb, zijn ze door de kapper gedaan.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:00

Balenciaga schreef:
Ik heb wel de tip voor iedereen die de Dyson overweegt om hem eerst eens te gaan testen bij zo'n Dyson punt oid.
Ik heb er ook één maar hij droogt bij mij helemaal niet snel. De krullen houden op mijn extensions echt super goed, maar op mijn eigen haar niet.
Ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal over uit of ik hem het geld waard vind :')

Hele goede inderdaad! Testen was voor mij ook echt de doorslaggevende factor want geen haar op mijn hoofd die anders dit bedrag aan zoiets uit zou geven.

Zo zie je ook maar dat het voor iedereen weer verschillend is of het ding wonderen verricht of niet :D

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:57

Dioxide schreef:
Balenciaga schreef:

Hele goede inderdaad! Testen was voor mij ook echt de doorslaggevende factor want geen haar op mijn hoofd die anders dit bedrag aan zoiets uit zou geven.

Zo zie je ook maar dat het voor iedereen weer verschillend is of het ding wonderen verricht of niet :D

:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:02

Ik heb een jeansjasje gescoord in de solden, nadat ik een jurkje heb verkocht via Vinted aan een collega.

Mijn vriend denkt dat ik het jurkje geruild heb voor dat jasje :))

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:11

Jasje € 50
Jurkje € 5

Varekaj schreef:
Mijn vriend denkt dat ik het jurkje geruild heb voor dat jasje :))
Well done

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:11

Dat is het min of meer toch ook? Alleen met een tussenstop. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:18

Nee bedragen lagen wel wat dichter bij elkaar. Ik zei dat ik een nieuw jasje had en dat er een jurkje verkocht was. Als hij zelf bedenkt dat ik het geruild heb, wie ben ik om dat tegen te spreken O:)

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:43

Airwrap werkte op mijn haar ook niet. Ik heb mezelf twee jaar geleden aangeleerd om een blow dry te geven met fohn en keramische ronde borstels zoals ze je bij de kapper geven. Ze polijsten daar je haar door de fohn dan steeds tegen de borstel te zetten en ik vond het altijd zo poedersuiker dat het dan enkel zo zat als ik van de kapper kwam en daarna niet meer. Dus dan doen we 't maar zelf. :D Kost een half uurtje, maar vervolgens zit het drie dagen goed, tot ik het weer was. Nog geen 100 euro kwijt aan materiaal. Bij het resultaat Komen vriendinnen met airwrap niet bij in de buurt.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:48

Mijn biecht is dat ik mijzelf overvallen heb door mijn kinderwens. Waar ik mij een aantal jaar geleden afvroeg of ik zelf wel kinderen wilde of dat het meer voelde als een "maatschappelijke plicht", krijg ik nu al hypochondrische gedachten omdat ik na (nog maar) 3 maanden proberen niet zwanger ben. Dus in de kast liggen de nodige zwangerschapstesten en ovulatietesten. Vooral de stap naar de ovulatietesten vind ik stiekem wat lachwekkend, want ik vond het altijd zo raar dat die dingen bestonden. Heb gewoon extra seks en dat kind komt vanzelf dacht ik dan. Nu heb ik ze zelf aangeschaft. :')

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:08

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 00:09

rink schreef:
Mijn biecht voor de dag is dat ik een beetje in mijn broek gepiest heb :+

[ [url=m/KUlsFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://fb.watch/epx_FoIhaQ/

JA ik volg ze op tiktok, al hun filmpjes zijn briljant!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:12

Hun laatste met die fiets zeiden ze dus wel welkom te paard.. tja dat lieten wij ons dus geen 2e keer zeggen en hebben onze spikkel ingeladen voor een spikkelijsje! We hebben zoooo gelachen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 00:13

Oh my god, ik dacht dat het een compilatie was maar jullie zijn er echt heengegaan. Ik sterf _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:22

Ik pies niet zomaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:26

Hahahahahaha, briljant! _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:50

Ik wacht met smart op hun tiktok filmpje hierover _O-

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 00:50

Ik heb morgen een examen. Heb de hele avond gedaan of ik druk bezig was met leren, maar stiekem rolde ik van het ene app gesprek in het andere om vervolgens te scrollen op insta en fb. Ik heb net nog gauw een half uur geleerd en de wekker om 05.45 uur gezet om in de ochtend nog een half uur te leren.

Ik ben bijna 35 maar de zelfdiscipline is soms nog steeds ver te zoeken.