Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balenciaga schreef:Ik heb wel de tip voor iedereen die de Dyson overweegt om hem eerst eens te gaan testen bij zo'n Dyson punt oid.
Ik heb er ook één maar hij droogt bij mij helemaal niet snel. De krullen houden op mijn extensions echt super goed, maar op mijn eigen haar niet.
Ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal over uit of ik hem het geld waard vind
Dioxide schreef:Balenciaga schreef:Ik heb wel de tip voor iedereen die de Dyson overweegt om hem eerst eens te gaan testen bij zo'n Dyson punt oid.
Ik heb er ook één maar hij droogt bij mij helemaal niet snel. De krullen houden op mijn extensions echt super goed, maar op mijn eigen haar niet.
Ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal over uit of ik hem het geld waard vind
Hele goede inderdaad! Testen was voor mij ook echt de doorslaggevende factor want geen haar op mijn hoofd die anders dit bedrag aan zoiets uit zou geven.
Zo zie je ook maar dat het voor iedereen weer verschillend is of het ding wonderen verricht of niet
rink schreef:Mijn biecht voor de dag is dat ik een beetje in mijn broek gepiest heb![]()
[ [url=m/KUlsFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://fb.watch/epx_FoIhaQ/