Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:44

Zonnetje81 schreef:
Ik was ook een moraalridder tot het mezelf overkwam. Het is altijd makkelijk banketstaaf voor een ander. Niet dat ik het opzoek, maar deze situatie kwam uit onverwachte hoek. Dat is anders dan op tinder op zoek gaan, hoewel als je geen vastigheid zoekt kan juist een man die bezet is wel prettig zijn. Voor alles is iets te zeggen.

Dus als je geen vastigheid zoekt is het goed te praten ? :?

xsensibel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:51

Ik denk dat het iedereen wel eens kan gebeuren. Dat je iemand ontmoet waar je zo’n klim mee hebt. En het vertrouwd voel. Maar ik vind het wel echt een kwalijke zaak als je weet dat iemand een partner heeft om daar mee aan te pappen..

Ik ben liever de vrouw die belazerd wordt dan de vrouw die weet dat hij een vriendin had.. :j

Nou moet ik wel zeggen. Ik heb wel eens met iemand gezoend in de club die ik niet kende en achteraf bleek hij een vriendin te hebben. Daar voelde ik me een partij kt over. Niet normaal :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:57

Er spelen zoveel verschillende factoren mee.. ben je echt verliefd en heb je de hoop dat ie zijn partner verlaat?
Of kan het je geen reet schelen zolang jij maar je pleziertje hebt?

Dat eerste kan je jezelf ook echt pijn doen. Maar ook daar zitten verschillende gradaties in: een collega/vriendin van mij werd verliefd op een man die nog getrouwd was, alleen zijn huwelijk stond op instorten. Toen hij gevoelens voor mijn vriendin kreeg, heeft ie de scheiding doorgezet. Was niet makkelijk toen, maar inmiddels zijn ze (mijn vriendin en hij dus) alweer ruim 10 jaar getrouwd. Maar daar is dus altijd open kaart gespeeld, heel wat anders dan (bewust) met bezette partner wat gaan doen..

Makkelijk roepen trouwens: dan heb je er zeker geen ervaring mee..

Nee, omdat ik hier heel stellig over ben, ben ik zelf nooit in die positie geraakt. Mijn ex was een notoire vreemdganger, maar ik was hier altijd heel duidelijk in en mij heeft ie nooit bedrogen. Omdat ik zo duidelijk was en altijd open kaart speelde. Ik verbood hem ook niet met een ander het bed in te duiken, als hij die behoefte had? Dan konden we hierover praten. Maar mij bedriegen was geen optie. Of ja, tuurlijk kan dat maar dan was er daarna geen gesprek meer maar daar het gat vd deur. Juist omdat ik hier zo duidelijk over was, had hij die behoefte totaal niet.

En nog steeds denk ik zo. Ik krijg zó ontzettend veel berichten van mensen die in een relatie zitten. Prima, maar dan doet je partner mee. Dat willen ze dan weer niet, of dat is de relatie toch niet zo open.. Ik heb het overigens ook in het profiel staan, dat ik fel tegen vreemdgaan en vreemdgangers ben. Zij moeten mij gewoon niet benaderen..
Wanneer ze dit dat toch doen, ga ik idd het gesprek aan. En altijd hetzelfde: ‘maar mijn situatie is anders’. Heb alleen nog nooit meegemaakt dat er een situatie anders was en heb altijd de andere partij sterkte gewenst (dus niet degene met wie ik chatte).

Precies wat xsensibel zegt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:59

Ik vind het iets anders dan verliefd worden op een collega die een rot relatie heeft dan op tinder een bezet iemand zoeken. En dat eerste is mij overkomen maar dat tweede pass ik voor maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel prettig vinden als ze zelf geen vastigheid zoeken.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:05

Nee, ook dan kan ik dat laatste echt niet begrijpen. Ik wil ook geen vastigheid, maar ben daar zélf ook heel duidelijk over. Al mijn partners weten van elkaar.

Maar is het dan om jezelf te beschermen omdat je een ander toch niet kan krijgen? Wanneer je geen vastigheid wil dan met een bezet iemand want ‘die kan je toch niet krijgen’? Alsof je dus niet zeker van jezelf bent dat je echt vrij kan blijven..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:06

Tja... Hier 4 jaar geknipperlicht met iemand die er dus ook nog een ander bij had. Alleen wist ik dat niet. En op het moment dat je er achter komt is het al te laat want je bent zo verliefd en zo blind. Achteraf gezien had ik hard de andere kant op moeten rennen toen ik hem tegenkwam. Had mij ook een hoop ellende en vertrouwensproblemen bespaard. Weet wel dat ik bij mensen die moedwillig vreemdgaan ik daar totaal geen respect voor heb.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:13

Marocje schreef:
Nee, ook dan kan ik dat laatste echt niet begrijpen. Ik wil ook geen vastigheid, maar ben daar zélf ook heel duidelijk over. Al mijn partners weten van elkaar.

Maar is het dan om jezelf te beschermen omdat je een ander toch niet kan krijgen? Wanneer je geen vastigheid wil dan met een bezet iemand want ‘die kan je toch niet krijgen’? Alsof je dus niet zeker van jezelf bent dat je echt vrij kan blijven..

Misschien dat sommige mensen niet op een vaste relatie zitten te wachten? Dan is dat toch makkelijk? Degene met relatie gaat je dan niet proberen in een relatie te dwingen.

Ik denk er zo niet over maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen opgaat.

Ik hoef geen man die bezet is, toen het me overkwam was dat lastig maar het heeft niks gebracht.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:23

Dat is precies wat ik zeg. Maar ook dat kun je die normen en waarden hebben níet in andermans relatie te gaan zitten. Of vertrouwt diegene zichzelf niet maar omdat die ander bezet hoef je niet bang te zijn? Dat is dus triest. Ga dan aan jezelf werken. Maar ga van jouw probleem niet andermans probleem maken.

Ik wil ook geen relatie. Heb meerdere partners en soms scharrels maar no way dat die bezet zijn.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 11:57

Maar als je daar open over bent is dat toch prima. Als je niet monogaam bent maakt dat helemaal niet uit. Maar hou een ander dan niet voor de gek..

Ik zou het niet kunnen, maar ik geloof echt wel dat er een mogelijkheid is om zo gelukkig te zijn met iemand.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 12:45

Goed, we hebben deze discussie inmiddels al zo'n zeshonderd keer gehad geloof ik, we weten het nu wel :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 12:51

Toch bijzonder dat mensen hier dan vinden dat je als single blijkbaar de verantwoordelijkheid hebt om andermans mannen op het rechte pad te houden :Y) Mocht het mijn vent zijn had ik liever dat ie gisteren dan vandaag vreemd was gegaan, want als het een persoon is waarbij je dat risico loopt gaat het toch een keer fout. In mijn optiek ligt het probleem echt heel ergens anders, niet bij degene die hij tegenkomt die er een keer op gaat maar eerder bij de relatie of karakter van die vent (of gebrek aan wellicht).

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 12:53

ElSea schreef:
Toch bijzonder dat mensen hier dan vinden dat je als single blijkbaar de verantwoordelijkheid hebt om andermans mannen op het rechte pad te houden :Y) Mocht het mijn vent zijn had ik liever dat ie gisteren dan vandaag vreemd was gegaan, want als het een persoon is waarbij je dat risico loopt gaat het toch een keer fout. In mijn optiek ligt het probleem echt heel ergens anders, niet bij degene die hij tegenkomt die er een keer op gaat maar eerder bij de relatie of karakter van die vent (of gebrek aan wellicht).

Precies

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:05

charootje schreef:
Urbanus schreef:
Omdat dat soms je grote liefde is. Maar dan is het wel fijn als hij ook voor jou kiest en je niet houdt voor 'erbij'.

En hoe vaak gebeurt dat , dat hij/zij voor jou kiest? Uiteindelijk kwets je daar jezelf mee en de partner van. Ik zou mezelf dat kwalijk nemen voor zowel mezelf als voor de ander.

Geen idee, ik turf niet. Maar ik ben getrouwd met de man die ook voor mij koos. Ten koste van z'n ex, ja.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:31

ElSea schreef:

Ik ga absoluut niet andermans man op het rechte pad houden. Maar betrek míj er niet bij. Ik vind zo iemand een klootzak, dus mij niet benaderen. Simpel toch? Dat vertel ik ook nog vantevoren, hoe makkelijk wil je het hebben?

(Nu heb ik het even over degenen die bewust hun partner willen belazeren en op sexsites gaan zitten, níet over degenen die iemand tegen komen en er wat gebeurt..)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:47

Er zit imo wereld van verschil tussen, iemand tegenkomen terwijl je al in een relatie zit en daar je partner voor verlaten vs met opzet de boel belazeren met een side chick. In dat tweede geval mij ook niet bellen, niet omdat ik nou zo'n moraalridder ben die graag andermans vent wil opvoeden := maar omdat ik zulke kansloze gasten in mijn leven niet hoef.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:51

Over sidechicks gesproken :')

Ik geloof niet dat het er echt vanaf knalt met mijn nieuwe date... Jammer, want op papier een topmatch. Maar ik voel het niet echt en ik krijg vanuit hem weinig. Hij zei wel de afgelopen keer heel fijn te hebben gevonden, appte ook daarna nog wel 'dat het zo fijn was'. Maar verder appt hij heel droog, nul geflirt. En doet ook geen voorstel voor een nieuwe date.

Ik weet niet of hij nou sociaal/met vrouwen niet zo handig is - dat idee heb ik - , of dat hij toch geen interesse meer heeft. Maar mijn interesse is in ieder geval wel vervlogen :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:52

Mijn date heb ik afgezegd, ik ben niet fit en voel het ook nul komma nul
Andere match afgekapt, had nul interesse naar mij en alles was met een seks gerelateerde opmerking of richting. Happn eraf gegooid dus even een pauze.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 13:57

BaileyMix schreef:

Ik geloof niet dat het er echt vanaf knalt met mijn nieuwe date... Jammer, want op papier een topmatch. Maar ik voel het niet echt en ik krijg vanuit hem weinig. Hij zei wel de afgelopen keer heel fijn te hebben gevonden, appte ook daarna nog wel 'dat het zo fijn was'. Maar verder appt hij heel droog, nul geflirt. En doet ook geen voorstel voor een nieuwe date.

Ik weet niet of hij nou sociaal/met vrouwen niet zo handig is - dat idee heb ik - , of dat hij toch geen interesse meer heeft. Maar mijn interesse is in ieder geval wel vervlogen :=

Aaaah dat is kak :(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 14:06

BaileyMix schreef:

Oh dat is balen zeg.

Dat tweede is zeker een mogelijkheid btw sommige mensen zijn gewoon niet zo handig in appen en al helemaal niet in flirten. En zeker niet elke man kan goed initiatief nemen. Maar zo'n iemand moet je ook gewoon liggen qua persoonlijkheid en manier van communiceren.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 14:23

Marocje schreef:
ElSea schreef:

Ik ga absoluut niet andermans man op het rechte pad houden. Maar betrek míj er niet bij. Ik vind zo iemand een klootzak, dus mij niet benaderen. Simpel toch? Dat vertel ik ook nog vantevoren, hoe makkelijk wil je het hebben?

(Nu heb ik het even over degenen die bewust hun partner willen belazeren en op sexsites gaan zitten, níet over degenen die iemand tegen komen en er wat gebeurt..)

Ja snap ik! Voor een avondje vind ik een klootzak alleen niet zo erg :+ Maar ik kom die eerste variant waar jij over praat sowieso niet tegen, is bij mij altijd de tweede.

Balen Baileymix! Jammer altijd dat stukje niet zo sociaal/handig, want daar kunnen ze eigenlijk niks aan doen maar is wel een onwijze afknapper (in ieder geval voor mij).

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 14:37

Daten is zo moeilijk tegenwoordig.. Het maakt me een beetje verdrietig eigenlijk.

Ik had gehoopt dat ik wel bij de jongen zou blijven waar ik de afgelopen 3 jaar mee samen was maar helaas moest hij zich misdragen. Hierdoor is daten nog veel moeilijker. Mn vertrouwen in de mannen van tegenwoordig is echt helemaal weg :n

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 14:45

BaileyMix schreef:

Hmm heel eerlijk, via app is er sowieso geen toon die je eraan mee kan geven. Als het in real life wel gewoon goed klikt maar via de app niet, zou ik het niet gelijk afschrijven.

Je kan ook zelf met een voorstel voor een date komen, als daar geen respons op komt dan zou ik wel zeggen next.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 15:10

Ja, ik twijfel al erg door het gebrek aan fysieke aantrekkingskracht, en als iemand dan ook nog sociaal onhandig is en niet echt flirt komt die aantrekkingskracht er zéker niet.
Sociaal onhandig weet ik trouwens niet of het juiste woord is hoor, hij is wel erg sociaal. Ik denk specifiek met vrouwen niet zo? Of met mij niet zo :') Ook al lang alleen, dat verandert een mens toch een beetje op dat vlak haha, misschien moeite om echt ruimte te maken voor iemand.

Baal er wel van ja, omdat het op papier alles is dat ik zoek in een man. En uiteraard fijne afleiding van de bezette man, waar ik niet eens meer echt verdrietig om ben maar bang ben dat die klap dan nu pas komt *D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 21:44

Mag ik me ook melden?

Was drie maanden aan het daten met iemand via tinder, maar vandaag zei hij ineens dat hij twijfelde. Weet niet of ik daarop ga wachten, want meetal betekend dat niks goeds. Vind het wel zwaar poedersuiker, want begon hem wel echt leuk te vinden.
Dan binnenkort tinder maar weer aan swengelen haha.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-23 00:02

Moniek, vertrouw mij. Kap het af. Die "van mij" zei met 2 maanden het nog niet te weten (aka te twijfelen). Ik heb het vorige week "uit" gemaakt, omdat ik er achter kwam dat hij het al weer ergens anders zocht. Zo laat ik niet met me om gaan.

Dus euh nee.... als hij na 3 maanden nog twijfelt, zonde van je tijd om daar mee verder te gaan.