MarlindeRooz schreef:Zoete popcorn is voor kinderen en kinderen zijn stom dus zoete popcorn is stom.
Kijk, dat zijn de betere argumenten in dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Lol ja dat is zo, maar, en daar ben ik dus laatst pas achter gekomen, elke bekende acteur heeft zijn eigen stemacteur. Dus Bruce Willis heeft wel gewoon dezelfde stem in elke duitse film.
Laurora schreef:Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik terugkwam uit Zuid Afrika: in plaats van een strooistation waar je zelf je smaken over je popcorn kunt strooien, alleen nog maar de keuze tussen zoet (Zoute popcorn all the way!
Ik heb een paar duitse vrienden, bij hun in de lokale bios is er alleen zoete popcorn, zooo zielig.
Laurora schreef:Lol ja dat is zo, maar, en daar ben ik dus laatst pas achter gekomen, elke bekende acteur heeft zijn eigen stemacteur. Dus Bruce Willis heeft wel gewoon dezelfde stem in elke duitse film.
Overigens vertonen ze bij veel bioscopen tegenwoordig ook vaak origineel gesproken films voor de expats en niet duitse studenten, vooral in de grotere steden danwel, maar toch.
Danique_G schreef:Guilty.Laurora schreef:Lol ja dat is zo, maar, en daar ben ik dus laatst pas achter gekomen, elke bekende acteur heeft zijn eigen stemacteur. Dus Bruce Willis heeft wel gewoon dezelfde stem in elke duitse film.
Overigens vertonen ze bij veel bioscopen tegenwoordig ook vaak origineel gesproken films voor de expats en niet duitse studenten, vooral in de grotere steden danwel, maar toch.
Als ze dan Bruce Willis voor het eerst voor het echt horen moet dat zo raar zijn
Dit heb ik altijd met Willem Alexander en maxima wanneer ik weer eens teveel lucky tv heb gekeken