Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Zo heb ik een collega van mij ooit eens horen zeggen ‘ Maar door mijn kennis ben ik meer waard ‘ Legit. Geciteerd. Echt om te kitsen.
Britta31 schreef:Noah kwam net met zijn ark voorbij varen.
Zebrastreep schreef:Rot gedroomd en niet lekker geslapen ben echt moe nu nog. Was ook weer te laat thuis vannacht.
hagelslag schreef:Voor een ieder die de hele dag op bed/bank wil liggen...
Ruilen?
Eapy schreef:Aan mensen die voor hun eigen gewin iets doen wat het dier niet ten goede komt. Ik zie de laatste tijd zo vaak mensen maximaal 5 minuten instappen en dan al beginnen met werken, of überhaupt een beest niet meer aan de lange teugel laten stappen...
Of zoals vandaag, een paard in z’n uppie binnen zetten en dan naar huis gaan. Ja het is vreselijk weer, maar ze worden over een uurtje allemaal binnengehaald en in de stapmolen gezet. Dan zet je een uur eerder je beest alleen binnen omdat je het zelf ‘zat’ bent... in je warme huis? Vervolgens ga je er weer vandoor en staat dat beest alleen in de box te roepen. Ja het weer is om te janken... maar dit is toch ook niet fijn
Cynn schreef:Boze mensen omdat het rot weer is, de inrijring nat is, en ik sta hier als vrijwilliger als ringmeester. Jongens jongens jongens doe ff normaal allemaal.. grote mond en allemaal door elkaar.
fotolijstje schreef:De volgende twee diensten is hij er niet.. dat duurt minstens twee weken![]()
Ik wil niet dat die vacature al bezet is dan, god wat baal ik van mezelf dat ik het gisteren niet durfde/kon
hagelslag schreef:Nou, ik heb net toch even een paar meter buiten gelopen.
Daardoor leef ik al tijdelijk een beetje meer
En ja het is echt heel zuur dat de orthopeed gewoon nalatig is geweest
Prima als je even wilt afwachten. Maar het werd erger dan beter.
Sws de mri was echt overduidelijk
hagelslag schreef:Nou, ik heb net toch even een paar meter buiten gelopen.
AmyII schreef:hagelslag schreef:Nou, ik heb net toch even een paar meter buiten gelopen.
Goed dat je toch ff naar buiten bent geweest, zolang je jezelf in acht blijft nemen lijkt me dat een paar meter buiten lopen alleen maar goed kan zijn. Tenslotte is jouw emotionele gesteldheid minstens zo belangrijk voor je herstel als je fysieke.
Lau schreef:Dat ik morgen weer echt naar school moet
fleurtjeuh schreef:Voor het geval dat je de lieftallige marije bedoeld, die is nu anoniem
Valerie93 schreef:Dat ik overal de schuld van krijg hier in huis. Blijkbaar is het strafbaar om adem te halen? Pff leuk dat je chagrijnig bent maar reageer dat niet op mij af.
fotolijstje schreef:Een 4 voor projectik kan echt wel huilen nu..
edit: erachter gekomen dat die niet herkansbaar is