Huertecilla schreef:Even over die kauwmeuk; doet een teentje verse knoflook méér en langer: Houdt iedereenafstand. Is ook nog eens gezond en chemische kauwmeuk???
Met vieze paardrijkleren naar de supermarkt helpt ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:imaudy schreef:Ík had even terug gezocht op welke vraag van je HC niet reageerde. Je was overal wat te uitgebreid met teveel quotes waardoor het wat zanderig werd en wat moeilijker te volgen was.
De posieve kant is de moeite die erin gestopt is het daarmee juist duidelijker proberen te maken
Huertecilla schreef:Cer schreef:Klopt hoor, ik was even vergeten hoe helder en to the point HC altijd is
Heel aardig weer. Is dat een long Covid19 reflex of zo?!
996981 schreef:Ben ik de enige die zich stoort aan zulke artikelen?
https://www.nu.nl/coronavirus/6174077/s ... gezet.html
Het is zo weinig concreet.. “mocht het nodig zijn” “meerdere maanden” “groot verschil” “bescherming was laag, maar nam toe” etc.
Wanneer is het nodig? Wat zijn meerdere maanden? Hoe groot is het verschil in percentages? Hoeveel nam het toe?….
Hier kun je als lezer toch net niks mee? Is deze info, deze percentages niet bekend? Of wordt het niet gedeeld?
Sizzle schreef:Shadow, als je met iemand ook zijn hobby of sociaal gemis meeleeft dan zijn dat dus automatisch allemaal egoisten? Prima hoor.
Citaat:Als ik dan stil sta bij mensen die bepaalde dingen gewoon als heftig ervaren en voor wie het als uitzichtloos voelt dan hoeft daar niet gelijk dood en verderf bij gesleept te worden.
Citaat:Ik kan werkelijk geen enkeke reden bedenken wat er fout aan is als je er wat meer bij stil staat welk effect dit hele gebeuren heeft op mensen, ook langdurig. Ook door begrenzingen die jou en mij de reet roesten.
DuoPenotti schreef:Anders was het lung.
Imker schreef:Is long-covid nu dat het lang duurt voordat je genezen bent (zoals in it took a long time) of als in longen-waar-je-mee-ademhaalt?
Sizzle schreef:Ik vind het voor heel veel mensen erg triest: voor mensen die niet weten of ze misschien hun studie moeten wisselen omdat er geen toekomst meer zit in de reisbranche of horeca, de mensen die hun werk in de zorg niet meer aankunnen, mensen die in verslavingen geland zijn, mensen die niet aan een stage adres kunnen komen door het corona beleid en ook geen tussenjaar kunnen nemen, mensen die hun familie al bijna 2 jaar niet gezien hebben, voor mensen die hun familie verloren hebben, voor mensen die hun kleinkind pas op 2 jarige leeftijd of later zien, voor mensen die in depressies of psychoses terecht gekomen zijn, voor mensen die hun bedrijf ten gronde hebben zien gaan, voor mensen die niet weten of ze nog een inkomen hebben volgende week, voor mensen die pijn lijden omdat er van alles dicht en uitgesteld is, voor mensen die al 3x hun bruiloft afgezegt hebben etc etc etc. Het is allemaal erg complex en voor iedereen anders.
OleJon schreef:996981 schreef:Ben ik de enige die zich stoort aan zulke artikelen?
https://www.nu.nl/coronavirus/6174077/s ... gezet.html
Het is zo weinig concreet.. “mocht het nodig zijn” “meerdere maanden” “groot verschil” “bescherming was laag, maar nam toe” etc.
Wanneer is het nodig? Wat zijn meerdere maanden? Hoe groot is het verschil in percentages? Hoeveel nam het toe?….
Hier kun je als lezer toch net niks mee? Is deze info, deze percentages niet bekend? Of wordt het niet gedeeld?
Werkelijk kun je zien hoe ongeloofwaardig het allemaal is. Polarisatie en angst zaaien heet dat.
Sizzle schreef:Maar het grootste deel doet heus zijn best. Je kan gewoon niet zeggen dat als iemand gaat winkelen in Belgie deze dus automatisch een rotzak is. Het is net zo goed mogenlijk dat diegene al bijna 2 jaar thuiswerkt en eigenlijk nooit iemand ziet maar zichzelf af en toe een uitstapje gunt.