Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 16:21

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/0wFzH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wanparkeerders. :

Pak krijtjes geven met een briefje erbij: "Kun je altijd je eigen lijnen trekken. +:)+ "

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 17:54

Nayomie schreef:
De persoon die vanochtend om half 6 kranten in de straat bezorgde, aan het bellen was op speaker. Dit lijkt nu een ochtend dingetje te worden.

Ja, maf he? Van de week in een winkel ook iemand, die werd gebeld door een ziekenhuis en ze ging gewoon alles midden in de winkel met haar telefoon op de speaker bespreken.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 18:16

Zo moe.. val al de hele dag in slaap. :z

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:14

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/0wFzH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wanparkeerders. :

Heb al eens een kaartje van de rijschool onder de ruitenwissers gedaan met de tip hier leert uit parkeren binnen de lijnen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:43

Dat ik mij zo leeg voel... Vandaag al afscheid genomen van de persoon die ik gisteren levenloos heb aangetroffen met mijn collega. Ik heb ook niet gehuild , maar ik ben gewoon even helemaal op. Vermoeiende dagen , en morgen ook weer aan het werk. Het is goed voor mij om het dagelijks ritme weer op te pakken hoor! Maar ik heb toch wel een beetje spanning om te werken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:49

Mijn bovenburen die gewoon al bijna 2 maanden dagelijks aan het klussen zijn. (Letterlijk klussen :') ) Maar geen idee met wat.

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 19:51

Vriend met de mannengriep.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:02

Open blaar...

Been gefen bij paardrijden is geen doen....

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 20:22

Openbaar vervoer.

Edit: toch een positieve noot. We mochten gratis mee van de buschauffeur ;)

vierhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:08

dat ik eind september 2 SE's in moet halen, daar het hele boek voor beide vakken voor moet weten en nu al stress heb voor het komende schooljaar...

echt pure stress. Ik was zo gemotiveerd om het weer op te pakken nadat ik vorig jaar de helft van het schooljaar heb gemist ivm ziekte.

ik ben zo bang dat ik het verkloot en het weer een teleurstelling is. ik ben zo bang om mijzelf teleur te stellen, zeker als het gaat om school. dan zul je zien dat het iedereen om je heen wel lukt, en ik (met het eenvoudigste pakket (cultuur en maatschappij in tegenstelling tot al mijn vriendinnen met beta vakken die dat wel kunnen)) het niet ga halen:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:18

vierhoef schreef:
dat ik eind september 2 SE's in moet halen, daar het hele boek voor beide vakken voor moet weten en nu al stress heb voor het komende schooljaar...

echt pure stress. Ik was zo gemotiveerd om het weer op te pakken nadat ik vorig jaar de helft van het schooljaar heb gemist ivm ziekte.

ik ben zo bang dat ik het verkloot en het weer een teleurstelling is. ik ben zo bang om mijzelf teleur te stellen, zeker als het gaat om school. dan zul je zien dat het iedereen om je heen wel lukt, en ik (met het eenvoudigste pakket (cultuur en maatschappij in tegenstelling tot al mijn vriendinnen met beta vakken die dat wel kunnen)) het niet ga halen:(

Je hebt nog een maand joh. Dit kun jij *\o/*

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:22

vierhoef schreef:

Niet nu al roepen ik ga het niet halen.
Werk demotiverend, jij kunt dit best wel
Je hebt nog ruim de tijd om alles te leren.
Dus zet hem op.
Maak een week planning voor het leren en alle andere zaken. En zorg dat je de laatste week alleen nog maar de puntjes op de i hoeft te zetten. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 22:42

Lidl reclames.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:58

Aan mezelf
Paardlief liep zo super, zette zijn beste beentje voor me voor. En toch, toch ben ik niet tevreden en verwacht ik meer. Vooral van mezelf, niet zo zeer van hem.
Maar ik leg de lat gewoon altijd veel te hoog voor mezelf. Wetend dat ik blij moet zijn met elk klein stapje.

En dat is niet alleen met paard, maar op alle gebieden in mijn leven

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 23:37

Zebrastreep schreef:
Dat ik mij zo leeg voel... Vandaag al afscheid genomen van de persoon die ik gisteren levenloos heb aangetroffen met mijn collega. Ik heb ook niet gehuild , maar ik ben gewoon even helemaal op. Vermoeiende dagen , en morgen ook weer aan het werk. Het is goed voor mij om het dagelijks ritme weer op te pakken hoor! Maar ik heb toch wel een beetje spanning om te werken.

:(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 00:07

Buren die voor de zoveelste keer een feestje hebben. Ze wonen 300 meter van ons af en het klinkt alsof ze in onze achtertuin staan...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 00:15

Housewarming van vrienden, dik een uur rijden van ons af. Morgen om half negen moeten we weer in de auto zitten. Net met vriend afgesproken dat we zouden gaan, staat ie nunweer te banketstaaf. >;) :roll: :O

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 01:32

Ik slaap al een week slecht omdat dochter slecht slaapt, lijkt ze vannacht eindelijk goed te slapen, ben ik wakker geworden omdat de buurjongens ruzie hebben, wat een herrie.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 03:49

Zebrastreep schreef:

Pfff wat heftig en niet meer dan logisch dat je daar mee zit…

Ik heb weer ruk geslapen, ogen zijn rood en droog en spierpijn :+ die ochtenddiensten hakken er echt in… telkens veel te weinig geslapen.. 1,5 uur de eerste nacht, 3,5 uur de tweede nacht en 4 uur nu geslapen pfff. Blijf de hele tijd maar draaien

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 05:11

Het zoveelste illegale feest in het bos, prima joh, maar moet je echt met de muziek vol aan naar huis fietsen om 04.00? Eikels. En de poes die bedacht heeft dat de beste slaapplaats OP mij is, ik heb vorige week haar broer in laten slapen dus ik wil haar ook niet steeds wegjagen, maar fijn is anders. O en baby die ok 4.30 voeding wilde en nu gymuurtje heeft. We kunnen wel stellen dat dit NIET mijn nacht is...

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 05:29

Weer eens een klassiek geval van als ik slecht slaap dan merkt mijn man daar niets van. Als hij slecht slaapt daarentegen... Hij heeft de laatste dagen wat last van een kriebelhoest, bij voorkeur even na 2 in de nacht. Maar iets innemen dat hij stopt met hoesten, ho maar. 'Want het zit nu daar en daar'. Ja schat, ook dan werkt het. Dus drie maal raden wie er tot ongeveer 2 uur prima sliep en nu niet meer en wie er nu als een roos naast me ligt te slapen _-:( . Al heeft hij toen hij een nieuwe hoestbui kreeg er wel wat in gegooid, maar toen was het kwaad al geschied. Het rottige is dat ik makkelijk overprikkeld raak, al probeer ik weer er aan te wennen dat ik er weer even goed (of slecht, ligt eraan hoe je het bekijkt) tegen kan als voor corona. Maar als ik dan zo'n slechte nacht heb als nu, ik gewoon echt niks kan hebben op een dag.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 06:35

Wederom een irritatie, ik was ingedeeld op een positie waar ik door post beperking niet ingezet mocht worden, planning had deze fout gemaakt. Word ik hier op afgerekend door de collega’s en totaal geen begrip of rekening houden met, gewoon doen alsof neus bloed. Ik heb het nu weer gedaan

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 08:46

Ook zeer slecht geslapen, man had personeelsfeest, had teveel gedronken dus wc ondergekotst en de hele nacht in en uit bed geweest dus ik heb weinig geslapen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-21 08:58

Giga duif die recht voor ons slaapkamerraam besloot te gaan zitten koeren.

Ik wil uitslapen -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:03

Eh rechter arm onder de blauwe vlekken. En nog steeds blijven afvallen zijn maar kleine beetjes, maar toch. Met wat ik weg eet zou ik overgewicht moeten hebben.