marley93 schreef:De T-Mobile reclame.
"Ons huis..." shut up shut up shUT UP.
Ja gatver!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Foaly schreef:[ [url=m/0IYfyP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik geloof dat Whatsapp eruit ligt
DiscoDipp schreef:Zebrastreep schreef:Heel erg dat ik gewoon al zoiets heb huh geen Facebook , Whatsapp of Instagram wat moet ik nu doenMisschien heb ik toch ergens een verslaving
Bij mij doet facebook het wel.
black_kelpie schreef:Zebrastreep schreef:Maar goed een irritante reclame blijft beter hangen , dus het zal wel een bewuste keuze zijn geweest
Dat denk ik wel ja. Ik heb ook nog steeds die schurftreclame van Stella fietsen in m'n hoofd als ik daar iets van zie of hoor, en dat gebruiken ze al lang niet meer.
Stellááááh
Zebrastreep schreef:Ik gok dat jij niet van uien houdt?
Cubone schreef:Ik HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT de smaak van ui. Gebakken, gekookt, er doorheen geflikkerd, ik moet er gewoon van KOTSEN. En OP alles, of DOOR alles zit f*cking ui. TIEF OP MET DIE GORE KAKZOOI. Maak er een hutje van ofzo en blijf uit mijn buurt. Als nog een iemand me ui aan bied in mijn gerecht ga ik persoonlijk langs om over die persoon heen te kotsen
Mkango schreef:Cubone schreef:Ik HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT de smaak van ui. Gebakken, gekookt, er doorheen geflikkerd, ik moet er gewoon van KOTSEN. En OP alles, of DOOR alles zit f*cking ui. TIEF OP MET DIE GORE KAKZOOI. Maak er een hutje van ofzo en blijf uit mijn buurt. Als nog een iemand me ui aan bied in mijn gerecht ga ik persoonlijk langs om over die persoon heen te kotsen
I feel ya.Het allerergste: nietsvermoedend een salade bestellen, waar dan opeens aan lading rauwe rode ui overheen gemikt is.
Alleen gebakken uitjes bij de nasi vind ik nog net te nassen.
black_kelpie schreef:Boter is mijn probleem, bij voorgesmeerde broodjes. Vraag je of het erop zit, "nee hoor!"... Gatverdamme, wel dus![]()
![]()