Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Giolli schreef:Dat ‘jaarrond’ kaarten van de Efteling schijnbaar geen jaar lang geldig zijn.
Niet? Hoe lang wel?
Knert schreef:Giolli schreef:Dat ‘jaarrond’ kaarten van de Efteling schijnbaar geen jaar lang geldig zijn.
Niet? Hoe lang wel?
Niet? Hoe lang wel?
Niet? Hoe lang wel?
Telpeva schreef:Ik erger mij aan mensen die zomaar een dier in huis halen of ergens mee gaan fokken zonder zich in te lezen, zich ook daarna niet inlezen, en ook nergens aan de bel trekken voor hulp wanneer het mis gaat. Totdat het al te laat is en de schade onomkeerbaar, en ze het dier maar dumpen.
Maddy_Paola schreef:Mijn telefoon, iets meer dan 3 jaar oud, werd laatste tijd wel wat traag en liep soms vast maar nu, gewon random compleet vastlopen en blijft zeggen dat er water in oplaadpunt gedetecteerd is.
Daarbij blijkt mn oude telefoon die ik als back up had niet meer op te laden, dus ook geen andere zo snel.
Echt top dit, net autootje gekocht dus ik wil er helemaal geen geld aan hoeven uitgeven![]()
Zie ook heel fijn lichtflitsen, laatste keer dat ik dat had flinke koppijn toen dat weg trok...
chanicha schreef:Dat ik mijn provider zat ben.
Had Telfort, nooit problemen mee maar sinds het KPN is of samen met KPN is het hommeles.
Tv gids die zo traag als stroop is, kan niet meer in een pauze van een programma in de gids kijken, slechter beeld en geluid en zaterdagmiddag een sportpakket besteld via de tv, normaal deed die het bijna gelijk maar doet het nu nog niet.
Moest wedstrijd kopen want schoonzoon kwam hier voetbal kijken.
Morgen maar gelijk bellen, kan er jammer genoeg nog niet vanaf