Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:05

Vrijdag even flink m'n gevoel er uitgegooid tegen over een bepaald persoon (was even behoorlijk boos). Hij vond dat ik hem een berichtje moest doen als ik er klaar voor was er over te praten (gevoelens enzo van beide waar we over moeten hebben want hij weet het niet) heb er even over nagedacht maar ben van mening dat hij naar mij moet komen als hij het weet. Appje gedaan vanochtend. Is gelezen, maar niet even een berichtje terug van komt goed ofzo nee gwn negeren. Daar erger ik me zo aan. Eugh.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:23

Giolli schreef:
Ik weet niet waar het OS van MB op gebaseerd is, maar als het is wat ik denk dat het is vind ik het grappig en flauw tegelijk. :')

Het is eigenlijk nergens en op niemand gebaseerd, ik vind het gewoon zo heerlijk tuttig klinken.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:41

Giolli schreef:
Dat ‘jaarrond’ kaarten van de Efteling schijnbaar geen jaar lang geldig zijn. -O-

Niet? Hoe lang wel?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:41

Tuttig, vind ik wel goed omschreven :Y)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:25

Buurkinderen op de trampoline. Prima dat ze het leuk hebben, maar dat hoeft niet persé op standje luchtalarm

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 17:58

1 van mijn kuikens is toch echt een haan -O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:01

Knert schreef:
Giolli schreef:
Dat ‘jaarrond’ kaarten van de Efteling schijnbaar geen jaar lang geldig zijn. -O-

Niet? Hoe lang wel?

Knert schreef:
Giolli schreef:

Niet? Hoe lang wel?

Ik kocht de tickets december 2019 in de veronderstelling dat het een jaar geldig was.
Eenmaal besteld staat er dat het geldig is van 1-1-2019 tot 1-2-2020

Heb wel een Karen bericht gedaan, maar die gaan toch niet ook maar iets compenseren vrees ik. De tickets zijn al van de site afgehaald en hebben een andere naam met ander voorwaarden gekregen, volgens Google zijn er veel klachten geweest.. 80 euro in het riool, ballentent.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:08

Knert schreef:
Giolli schreef:

Niet? Hoe lang wel?

Knert schreef:
Giolli schreef:

Niet? Hoe lang wel?

Ik kocht de tickets december 2019 in de veronderstelling dat het een jaar geldig was.
Eenmaal besteld staat er dat het geldig is van 1-1-2019 tot 1-2-2020

Heb wel een Karen bericht gedaan, maar die gaan toch niet ook maar iets compenseren vrees ik. De tickets zijn al van de site afgehaald en hebben een andere naam met ander voorwaarden gekregen, volgens Google zijn er veel klachten geweest.. 80 euro in het riool, ballentent.[/quote]

Wel heel zuur hoor! Ik vindt dat de efteling minstens de helft kan compenseren. Ik snap dat alles niet lukt door de crisis maar dit is wel heel zuur.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:12

Ja heel zuur. Ik twijfel nog of ik wraak ga nemen.

Ik quote even de Efteling klantenservice:
Citaat:
We raden je in het vervolg aan de geldigheidsduur goed te bekijken en eventueel de voorwaarden door te nemen. Fijne avond.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:32

Ik erger mij aan mensen die zomaar een dier in huis halen of ergens mee gaan fokken zonder zich in te lezen, zich ook daarna niet inlezen, en ook nergens aan de bel trekken voor hulp wanneer het mis gaat. Totdat het al te laat is en de schade onomkeerbaar, en ze het dier maar dumpen.

_-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:33

Telpeva schreef:
Ik erger mij aan mensen die zomaar een dier in huis halen of ergens mee gaan fokken zonder zich in te lezen, zich ook daarna niet inlezen, en ook nergens aan de bel trekken voor hulp wanneer het mis gaat. Totdat het al te laat is en de schade onomkeerbaar, en ze het dier maar dumpen.

_-:(

Ja dit dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 18:53

En weer buikkrampen. Heb 2.5 week gebloed en daar heb ik dus even geen zin in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:07

Verkeerde Lightroom verwijderd. |o

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 20:18

Dat je een afspraak maakt met iemand op marktplaats dat diegene iets komt ophalen en je netjes je adres geeft en vervolgens op het afgesproken tijdstip er niemand komt opdagen. Als je dan een berichtje doet, dan krijg je één of ander slap excuus -:(- -:(-

Baal nu echt dat 1 ik mn dingetje niet verkocht heb en 2 dat die klootzak nu mn adres heeft..... -:(-

En iedere keer trap ik er wéér in, de volgende keer gaat er echt éérst een aanbetaling komen voordat ik mn adres geef.

Godzijdank heb ik nu een hond in huis die wel een inbreker rauw lust, maar ik ben natuurlijk ook vaak zat met Skip samen weg..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:13

Ik zie elke keer zo enorm op tegen een nieuwe werkweek... terwijl als ik morgen eenmaal begin, is het ook direct weer oké.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:22

Dat ik mijn provider zat ben.
Had Telfort, nooit problemen mee maar sinds het KPN is of samen met KPN is het hommeles.
Tv gids die zo traag als stroop is, kan niet meer in een pauze van een programma in de gids kijken, slechter beeld en geluid en zaterdagmiddag een sportpakket besteld via de tv, normaal deed die het bijna gelijk maar doet het nu nog niet.
Moest wedstrijd kopen want schoonzoon kwam hier voetbal kijken.
Morgen maar gelijk bellen, kan er jammer genoeg nog niet vanaf _-:(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:47

Dat ik ziek ben -O-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:48

Mijn telefoon, iets meer dan 3 jaar oud, werd laatste tijd wel wat traag en liep soms vast maar nu, gewon random compleet vastlopen en blijft zeggen dat er water in oplaadpunt gedetecteerd is.
Daarbij blijkt mn oude telefoon die ik als back up had niet meer op te laden, dus ook geen andere zo snel.

Echt top dit, net autootje gekocht dus ik wil er helemaal geen geld aan hoeven uitgeven |o

Zie ook heel fijn lichtflitsen, laatste keer dat ik dat had flinke koppijn toen dat weg trok...

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:49

Dat het matras in het hotel lekkerder lag dan mn eigen matras, ik wil terug :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:06

Maddy_Paola schreef:
Mijn telefoon, iets meer dan 3 jaar oud, werd laatste tijd wel wat traag en liep soms vast maar nu, gewon random compleet vastlopen en blijft zeggen dat er water in oplaadpunt gedetecteerd is.
Daarbij blijkt mn oude telefoon die ik als back up had niet meer op te laden, dus ook geen andere zo snel.

Echt top dit, net autootje gekocht dus ik wil er helemaal geen geld aan hoeven uitgeven |o

Zie ook heel fijn lichtflitsen, laatste keer dat ik dat had flinke koppijn toen dat weg trok...

Dat is oogmigrene ik heb het ook eens in de zoveel tijd en de hoofdpijn erna kan echt een flink zijn. Flitsen duren 15 minuten en hoofdpijn gaat eigenlijk alleen weg met slapen. Dag erna voelt het weer een stuk beter.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:05

chanicha schreef:
Dat ik mijn provider zat ben.
Had Telfort, nooit problemen mee maar sinds het KPN is of samen met KPN is het hommeles.
Tv gids die zo traag als stroop is, kan niet meer in een pauze van een programma in de gids kijken, slechter beeld en geluid en zaterdagmiddag een sportpakket besteld via de tv, normaal deed die het bijna gelijk maar doet het nu nog niet.
Moest wedstrijd kopen want schoonzoon kwam hier voetbal kijken.
Morgen maar gelijk bellen, kan er jammer genoeg nog niet vanaf _-:(

Hier precies hetzelfde. Telfort was goedkoper en beter. Baal er gewoon van!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:10

Bol.com en hun idee van altijd gratis verzenden. Rot toch op, het product wordt gewoon voor 5 euro per stuk duurder aangeboden. Daar ben je dan select klant voor, ik weet alvast welk abbonement ik niet ga verlengen. Ik krijg steeds meer een hekel aan die winkel, de prijzen gaan nergens over vergeleken met andere sites, en elke keer al die dropshippers waar je doorheen moet filteren om een goed product te vinden... Bleh

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:40

Irritante spammer en geen mod meer wakker.
Laatst bijgewerkt door zigranta op 13-09-20 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:41

zigranta schreef:
Irritante spammer en geen mod meer wakker

Ze is geband *\o/*

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 23:42

Mooi!! Kan ik rustig gaan slapen :D

Edit, hoop dat de berichten ook verwijderd worden.