Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 14:23

Ineke2 schreef:
[naam] schreef:
Tegelijk een zelfde bod op marktplaats , 1 kan het morgen halen en de ander woont ver weg. Wil niemand teleurstellen -O-

Snap ik maar wie het eerst komt die het eerst maalt. Kortom als degene die ver weg woont NU betaald kun je het opsturen en heeft ander pech.
Zelfde met de persoon die morgen wil komen, betaald hij NU of pas morgen?

Als hij nu betaald en je hoeft het niet op te sturen is dat weer makkelijker etc...

Tja zo zou ik het doen. Ben te vaak teleurgesteld dat mensen namelijk niet komen opdagen of heel lang doen over betalen.

Geen internetbankieren dus checken moet ouderwets langs de flappentap

Recensies van beide bekeken en gekozen voor de dame die het morgen ophalen kan :j

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 14:30

Geen internet verbinding op het werk.. Zit al een half uur niks te doen.. Saai!
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 14:46

Ik woon in een gehorig appartementencomplex en er is iemand heel hard, heel vals aan het zingen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 15:16

Wil de zon terug van afgelopen 2 dagen. -O-

Vanavond werken en heel hard aan het hopen dat het droog gaat blijven voor minimaal 5 uur en hopen op geen verlenging. Stomme K-voetbal. |o 8)7

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 15:22

Dat ik de laatste weken zo enorm onzeker ben. Ik heb het gevoel dat ik nog amper functioneer en ik weet echt niet wat ik er aan moet doen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 15:32

Aan het feit dat ik me echt op zit te vreten voor de uitvaart van vandaag... maar ik ben dan ook nog nooit in m’n eentje naar een uitvaart geweest.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 15:33

Mkango schreef:
Aan het feit dat ik me echt op zit te vreten voor de uitvaart van vandaag... maar ik ben dan ook nog nooit in m’n eentje naar een uitvaart geweest.

Sterkte in ieder geval!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 16:05

Ik eindelijk herstelt ben van een nierbekkenontsteking, nu heb ik de eerste 2 lendenwervels beklemt zitten + mijn amandelen ontstoken..

Mag ik het ff weten? Wanneer wordt ik weer gwn normaal? :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 16:27

De Japanse man in de jury van de rechtszaak van Gabriel Fernandez. (Van The trials of Gabriel Fernandez op Netflix)
_-:(

Edit: en nu ook wat er nog NA de hele rechtszaak komt. :(:) al is dat eerder intens verdriet.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 17:47

Dat mijn vriend boos is op mij omdat de bezorgers vonden dat de koelkast niet door het trapgat heen paste. Mijn vriend vond dat ik hem gewoon buiten had moeten laten staan of in de schuur laten zetten zodat hij het later zelf met mijn hulp kan doen. Regel zelf dan vrij ipv boos te worden op mij ;(.

En een ketenpartner die de manier van werken van ons niet begrijpt en haar gedragswetenschapper nog minder |o.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 17:50

Loeky01 schreef:
Dat mijn vriend boos is op mij omdat de bezorgers vonden dat de koelkast niet door het trapgat heen paste. Mijn vriend vond dat ik hem gewoon buiten had moeten laten staan of in de schuur laten zetten zodat hij het later zelf met mijn hulp kan doen. Regel zelf dan vrij ipv boos te worden op mij ;(.

En een ketenpartner die de manier van werken van ons niet begrijpt en haar gedragswetenschapper nog minder |o.

Waar staat de koelkast nu dan, dat je vriend boos is?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 17:58

Omdat ik sinds gisteren niet meer op mijn linker zij kan liggen in bed want dan gaat mijn schouder steeds deels uit de kom en dan moet ik hem weer terug duwen heel de tijd. Ugh ik wil gewoon lekker kunnen liggen!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 18:19

Regen en ik hier zeker 5 uur buiten mag werken in de regen. Hopen dat de buitenjas die we krijgen echt waterdicht is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 18:44

Dat ik nog maar betrekkelijk weinig kan.
Ik wil weer graag mezelf ( helemaal) kunnen afdrogen na het douchen en mezelf kunnen aankleden.
Pff wat kun je zulke simpele dingen missen als je ze niet kunt doordat je lichaam zegt nee gaat niet, doet teveel pijn -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 18:59

Ineke2 schreef:
Dat ik nog maar betrekkelijk weinig kan.
Ik wil weer graag mezelf ( helemaal) kunnen afdrogen na het douchen en mezelf kunnen aankleden.
Pff wat kun je zulke simpele dingen missen als je ze niet kunt doordat je lichaam zegt nee gaat niet, doet teveel pijn -O-

Jup!

Heel veel sterkte :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:00

xDenies schreef:
Loeky01 schreef:

Waar staat de koelkast nu dan, dat je vriend boos is?

Weer in de vrachtwagen bij de bezorger :Y). Mijn vriend vond dat ik hem gewoon had moeten laten staan ipv dat zij hem meenamen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:11

Dankje Denies... voel me wel een beetje kleinzeurderig omdat jij er al een jaar mee loopt :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:14

Morgen een belangrijke sollicatie maar ik heb echt een gore kriebelhoest. Zou het toch een beetje jammer vinden als ik bijna van m'n stoel van omdat ik half stik :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:18

Ineke2 schreef:
Dankje Denies... voel me wel een beetje kleinzeurderig omdat jij er al een jaar mee loopt :(:)

Ooh alsjeblieft niet zo denken hoor. Jij moet er nu toch mee dealen, dat is óók vervelend.

Loeky01 schreef:
Weer in de vrachtwagen bij de bezorger :Y). Mijn vriend vond dat ik hem gewoon had moeten laten staan ipv dat zij hem meenamen.

Ooh, dan begrijp ik het beter :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:45

Ik voel mij wel vaker kleinzerig hier, als ik zo hoor wat anderen meemaken! Het lijkt mij echt heel naar om zoveel pijn te hebben -O- krijgen jullie de dingen in huis wel gedaan zo?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:08

Telpeva schreef:
Ik voel mij wel vaker kleinzerig hier, als ik zo hoor wat anderen meemaken! Het lijkt mij echt heel naar om zoveel pijn te hebben -O- krijgen jullie de dingen in huis wel gedaan zo?

Ehm ik nu niet nee -O-

En in de toekomst ook niet, want het is mede de oorzaak dat ik zo giga door mijn rug ben gegaan.

Kortom morgen komt er een familielid van mijn overbuurvrouw die mij zondag zo goed geholpen heeft, samen met de overbuurvrouw langs om te praten om tegen betaling regelmatig te komen schoonmaken ( voornamelijk de badkamer, keuken en de ramen, kortom de zwaardere klussen)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:14

Ik heb het geluk dat mijn man mij helpt met van alles en nog wat in huis en pas is er nog iemand geweest om schoon te maken.
Kan moeilijk verlangen dat mijn man ook nog de douche gaat schrobben en de ramen gaat zemen :n

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:41

Aan de kinderen die net op straat een dansje deden met hun middelvinger omhoog naar mij toe. Ze liepen te rommelen op onze oprit bij de auto's en ik was alleen maar aan kijken wat ze eigenlijk aan doen waren. Ik deed eigenlijk niks

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-20 20:43

Dat ik kapot moe ben maar al weet dat ik weer slecht ga slapen vannacht zoals gewoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:30

Dat mijn schoonvader vond dat ik mijn konijnen maar op tralie kooien moest zetten en de jongen in konijnenbatterijen. Dan vetten ze sneller en kost het mij minder. Enig minpuntje dat hij kon aandragen was dat ik dan niet diervriendelijk bezig ben.

Euh kerel, dat is juist het hele idee achter ons eigen vlees kweken. Dat het zo diervriendelijk mogelijk is :')