Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:03

__Sannne schreef:
Er is een heel topic over vaccinaties. Dit topic gaat over unpopular opinions. :)

Ja, ik heb het gezien, heb nog lang niet het hele topic gelezen, maar krijg tot nu toe wel de indruk dat toch de meeste bokkers het officiële propaganda praatje van o.m. het RIVM klakkeloos napraten.

Avalanche

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:11

Propaganda....... klakkeloos....... Interessante kwalificaties wel....... Helemaal niet suggestief ook........

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:16

Avalanche81 schreef:
Propaganda....... klakkeloos....... Interessante kwalificaties wel....... Helemaal niet suggestief ook........

En nu graag inhoudelijk antwoorden.. oh nee.. daar is dit topic niet voor. Hee, het is mijn mening, weliswaar onpopulair, maar mijn mening dat het RIVM propaganda verspreid en de meeste mensen dat klakkeloos na blaten. Mijn mening.. fijne avond

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:18

Pocca_Locca schreef:
Avalanche81 schreef:

En nu graag inhoudelijk antwoorden.. oh nee.. daar is dit topic niet voor. Hee, het is mijn mening, weliswaar onpopulair, maar mijn mening dat het RIVM propaganda verspreid en de meeste mensen dat klakkeloos na blaten. Mijn mening.. fijne avond

Wil je mijn aangetrouwde tante ontmoeten die polio heeft gehad?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:28

Pocca_Locca schreef:
Avalanche81 schreef:

Zo hè, ben je gefrustreerd? :') Let op je hartslag :(:)

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:28

Wil je mijn aangetrouwde tante ontmoeten die polio heeft gehad?[/quote]

Haha deze kennen we inmiddels wel. Ken je de onderzoeken die verband aantonen tussen het gebruik van DDT( soort landbouwgif dat nu verboden is) en polio? Ben bang van niet. Groetjes!

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:30

En nu graag inhoudelijk antwoorden.. oh nee.. daar is dit topic niet voor. Hee, het is mijn mening, weliswaar onpopulair, maar mijn mening dat het RIVM propaganda verspreid en de meeste mensen dat klakkeloos na blaten. Mijn mening.. fijne avond[/quote]
Zo hè, ben je gefrustreerd? :') Let op je hartslag :(:)[/quote]

Lastig hè, inhoudelijk reageren. Blijf proberen, je kan het :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:32

Ik wil niet inhoudelijk reageren op het onderwerp vaccineren want het boeit me niet. Ik hoop alleen dat jij je niet te druk maakt :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:33

Pocca_Locca schreef:
Citaat:
Wil je mijn aangetrouwde tante ontmoeten die polio heeft gehad?

Haha deze kennen we inmiddels wel. Ken je de onderzoeken die verband aantonen tussen het gebruik van DDT( soort landbouwgif dat nu verboden is) en polio? Ben bang van niet. Groetjes!

Ja oké, je klinkt heel goed geïnformeerd. Groetjes!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:35

Ik houd van bokt :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:35

MarcoBorsato schreef:

Daar kun je je tegen laten vaccineren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:36

Nee dan krijg ik autisme.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:37

Ik gooi er maar even een andere impopulaire in.

Ik vind het irritant als niet-WO-ers zeggen dat ze gestudeerd hebben/studeren. Zorgt voor veel verwarring. Niet dat het minder is dan WO, maar WO rechten en HBO rechten is gewoon een andere opleiding en als je zegt 'ik heb rechten gestudeerd' wil ik gewoon weten wat ik aan je heb :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:38

MarcoBorsato schreef:

19 letters, exclusief het puntje. Maar ook een komma te weinig.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 18-12-19 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:39

MarcoBorsato schreef:

Dan laat je je toch gewoon ontstoren...

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:50

Sheran schreef:

Ik vind het irritant als niet-WO-ers zeggen dat ze gestudeerd hebben/studeren. Zorgt voor veel verwarring. Niet dat het minder is dan WO, maar WO rechten en HBO rechten is gewoon een andere opleiding en als je zegt 'ik heb rechten gestudeerd' wil ik gewoon weten wat ik aan je heb :P

Hoe bedoel je? Als je een HBO studie volgt, studeer je ook gewoon? Of begrijp ik je verkeerd :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:52

MarcoBorsato schreef:

De unpopular opinion van het topic :')

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:54

Liesje1611 schreef:
Sheran schreef:

Hoe bedoel je? Als je een HBO studie volgt, studeer je ook gewoon? Of begrijp ik je verkeerd :')

Ja, stel je voor zeg! Er moet wel duidelijk verschil zijn tussen de mensen die ècht studeren en degenen die “ maar” een hbo studietje doen. ( grapje hoor, )

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:54

Pocca_Locca schreef:
Avalanche81 schreef:

Je wilt inhoudelijke antwoorden, maar je gaat er al vanuit dat je die niet krijgt. Dus gewoon een meeuwenflats. Even wat droppen en dan weer weg. Wauw....... stoer hoor.

Je taalgebruik is erg suggestief. Daar hebben meer mensen een handje van, van alles suggereren, maar uiteindelijk niets zeggen. En ik begrijp prima wat je wilt zeggen, maar als je zo een mening hebt, wees dan ook zo stoer om alles te zeggen wat je denkt.

Overigens staat een impopulaire mening niet gelijk aan een pertinente onwaarheid. Ik kan ook vinden dat Italie niet bestaat. Dat is geen inpopulaire mening. Het is rampant bullshit. Het maakt me ook geen edgelord of zo. Het maakt me wel een volslagen idioot.

Omdat je zo graag een inhoudelijke reactie wilde :)

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:02

Sheran schreef:

Ik hoor hier echt minimaal 80% van mijn medestudenten in, dus je mening is niet impopulair.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:09

En nu graag inhoudelijk antwoorden.. oh nee.. daar is dit topic niet voor. Hee, het is mijn mening, weliswaar onpopulair, maar mijn mening dat het RIVM propaganda verspreid en de meeste mensen dat klakkeloos na blaten. Mijn mening.. fijne avond[/quote]
Je wilt inhoudelijke antwoorden, maar je gaat er al vanuit dat je die niet krijgt. Dus gewoon een meeuwenflats. Even wat droppen en dan weer weg. Wauw....... stoer hoor.

Je taalgebruik is erg suggestief. Daar hebben meer mensen een handje van, van alles suggereren, maar uiteindelijk niets zeggen. En ik begrijp prima wat je wilt zeggen, maar als je zo een mening hebt, wees dan ook zo stoer om alles te zeggen wat je denkt.

Overigens staat een impopulaire mening niet gelijk aan een pertinente onwaarheid. Ik kan ook vinden dat Italie niet bestaat. Dat is geen inpopulaire mening. Het is rampant bullshit. Het maakt me ook geen edgelord of zo. Het maakt me wel een volslagen idioot.

Omdat je zo graag een inhoudelijke reactie wilde :)[/quote]

Nog steeds niet bepaald een inhoudelijke reactie. Jij gelooft dat jij kan bepalen wat de “ pertinente waarheid” is, ik geloof dat je jezelf ietwat overschat.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:18

Liesje1611 schreef:
Sheran schreef:

Nee je begrijpt me goed :') Ik weet dat het nu officieel zo is hoor, volgens de Van Dale, maar twee termen zouden wel fijn zijn.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:19

Coconut schreef:
Trijntje Oosterhuis kan echt niet zingen. Zulke vreselijke uithalen :n

Ik heb dat met davina Michelle, trek dat gewoon niet en zelfs in de auto gaat de radio dan op stil :j

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:21

Pocca_Locca schreef:
ik geloof dat je jezelf ietwat overschat

Werkelijk? En wat exact is je basis voor die claim?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 22:24

Rytir schreef:
Coconut schreef:
Trijntje Oosterhuis kan echt niet zingen. Zulke vreselijke uithalen :n

Ik heb dat met davina Michelle, trek dat gewoon niet en zelfs in de auto gaat de radio dan op stil :j

Dat, maar dan met Idina Menzel. Let It Go is een leuk nummer, maar wel als je het zingt, niet schreeuwt -O-