Jonge god kan gerust hoor.. Ik date nu ook met 'jonger'..
Silly1972
Geplaatst: 17-01-20 19:30
Flessuh schreef:
Ik maar denken dat jullie hopen meegesleurd te worden door een jonge god over de obstakels
Haha geen probleem hoor. Halverwege zal je mij moeten dragen, maar ach, kleinigheidje
listiglistje
Geplaatst: 17-01-20 19:36
Ik date een jonge God, maar die wordt nu al grijs en we worden allebei moe van de gedachte van enige activiteit uitvoeren
Doe mij maar tafelen en wijnen!
Ik had hier toch verteld van die Rus die mij nu op social media stalked. (Na advertentie en bij mij thuis geweest voor werkschoenen) Vroeg gisteren mijn nummer. Niet gegeven of op gereageerd. Nou vandaag appte hij... Begint nu wel creepy te worden! Standje negeer...als dat niet helpt standje Bitch
Supermooi! En lekker weer zo te zien.. Hoe warm is het daar?
nenahdm
Geplaatst: 18-01-20 22:59
Wowww wat gaaf!
Heb nog steeds niets gehoord van hem.. ga hem vanavond aanspreken, echt geen idee hoe dit gaat lopen. Dat het over is is inmiddels duidelijk had weer tinder geïnstalleerd, kom hem weer tegen en hij matched mij opnieuw Ik begin echt te denken dat hij mij heeft gebruikt voor seks. ofwel is hij helemaal geblokkeerd en durft hij gewoon niet zeggen dat hij niet verder wil. Mannen, rare wezens zijn het. Ben weer toe aan een lange pauze.
listiglistje
Geplaatst: 18-01-20 23:23
Gewoon niets meer laten horen, lekker laten gaan
En niet doen aan zelfkwelling. Be Strong ook al voelt het banketstaaf Dus niet denken gebruikt voor sex, maar zo zien dat het een keuze is op dat moment van beide partijen waar beiden plezier aan beleven of beleeft hebben. Gewoon vergeten en Next! Er zijn genoeg leuke mannen die wel serieus zijn
mwah, ik ga hem sowieso nog tegen het lijf lopen dus ja.. ik ga er wel wat van zeggen, anders ga ik het niet kunnen loslaten Al mijn vrienden zeggen ook - doen - gezien de situatie en hoe alles verlopen is Voor de rest gaat het wel oké, ik weet dat ik beter verdien
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-01-20 00:34
Iemand op Tinder als beroep: “ik maak werk van jou”.