Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:Ik heb heel fijn een onderhuidse puist.Hij is al zacht, ontsteking zelf is er al uit maar de rommel moet nog weg. Hij zit midden op m'n wang, heel erg in het zicht (en de plek zelf is donkerpaars geworden).
Wat doe ik hier mee? Laten zitten? Doorprikken zodat troep er uit kan? Iets anders?
Janine1990 schreef:Love_Rosie schreef:Ik heb heel fijn een onderhuidse puist.Hij is al zacht, ontsteking zelf is er al uit maar de rommel moet nog weg. Hij zit midden op m'n wang, heel erg in het zicht (en de plek zelf is donkerpaars geworden).
Wat doe ik hier mee? Laten zitten? Doorprikken zodat troep er uit kan? Iets anders?
Laten zitten, dat is een cyste... Trekt vanzelf weg...
Doorprikken lukt meestal niet omdat het te diep onder de huid zit.
Lalidan schreef:Ik heb twee bluetooth geluidsbalken, elk in een andere kamer. Qua afstand kan ik ze allebei prima vanaf 1 apparaat aansturen, maar ik zou ze eigenlijk graag tegelijk (met dezelfde muziek dus) aan willen hebben. Zoals nu loop ik van de ene ruimte naar de andere en moet dus steeds kiezen waar ik muziek wil hebben. Of de muziek zo luid zetten dat het ook niet leuk meer is.
Ik heb altijd begrepen dat het niet kan, maar wie weet is hier toch iemand die er iets op weet!
Froukje schreef:Tuurlijk koop je die joggingbroek in de goede maat, anders zakt ie van je kont!
Badjassen gebruik ik niet, maar dat zou ik ook gewoon in de goede maat kopen ja. Misschien 1 maatje groter maar dan houd het wel op, ik heb een hekel aan te grote kleding.