Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:15

Tuurlijk koop je die joggingbroek in de goede maat, anders zakt ie van je kont!

Badjassen gebruik ik niet, maar dat zou ik ook gewoon in de goede maat kopen ja. Misschien 1 maatje groter maar dan houd het wel op, ik heb een hekel aan te grote kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:18

0091 schreef:
Zijn er mensen die een badjas/ochtendjas in de juiste maat kopen? En niet zoals ik minimaal 3 maten te groot :D

Nee toch? Dat moet groooot. Ik met mijn 1.65 heb een heren xxxl badjas. Ik pas er met mijn dikke billen twee keer in. Heerlijk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:20

Anoniem schreef:
Sorry, ik had er meer sarcasme in moeten gooien he? _O- snap ik, maar dit is wat het is in nl. Er is iets juridisch wat het erg lastig maakt om het echt zoals daar te doen.

Ik voel me ineens heeeeeeeeeeeeel blond :') _O-

Aaah, vandaar... Jammer...

Love_Rosie

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 00:23

Ik heb heel fijn een onderhuidse puist. -O- Hij is al zacht, ontsteking zelf is er al uit maar de rommel moet nog weg. Hij zit midden op m'n wang, heel erg in het zicht (en de plek zelf is donkerpaars geworden).

Wat doe ik hier mee? Laten zitten? Doorprikken zodat troep er uit kan? Iets anders?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 00:25

Love_Rosie schreef:
Ik heb heel fijn een onderhuidse puist. -O- Hij is al zacht, ontsteking zelf is er al uit maar de rommel moet nog weg. Hij zit midden op m'n wang, heel erg in het zicht (en de plek zelf is donkerpaars geworden).

Wat doe ik hier mee? Laten zitten? Doorprikken zodat troep er uit kan? Iets anders?

Laten zitten, dat is een cyste... Trekt vanzelf weg...
Doorprikken lukt meestal niet omdat het te diep onder de huid zit.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 00:36

Janine1990 schreef:
Love_Rosie schreef:

Laten zitten, dat is een cyste... Trekt vanzelf weg...
Doorprikken lukt meestal niet omdat het te diep onder de huid zit.

-O- maar ik wil zo graag. Ik heb er heel lang van af kunnen blijven maar het begint te jeuken en ondertussen doet het pijn en ik ben er zoo zat van.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 00:52

I know... ik weet er alles van helaas...

Als je het vaker hebt, probeer dan eens te stoppen met varkensvlees eten... Dat heeft mij enorm geholpen! Ik eet nog steeds echt zeer weinig tot geen varkensvlees (als in, ik koop het nooit zelf). Sindsdien kan ik het aantal cystes per jaar op 2 handen tellen.... Waar het eerder lopende band werk was met meerdere cystes tegelijk.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 01:10

Dat eten we gelukkig al zelden :). Heb er eigenlijk ook nooit last van en zeker niet zo groot, pijnlijk en zichtbaar..
Heb ook al bulten op mn lymfeklieren dus denk dat mn weerstand gewoon heel hard bezig is om niet ziek te worden.

Ik mag mn handen wel gaan vastbinden de komende dagen

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:17

Als mijn lymfeklieren beginnen op te zetten dan word ik 100% zeker ziek..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:23

Oooh jakkes dat klinkt niet heel lekker inderdaad... Het gaat mega hard rond. Sinds ik Pfeiffer heb gehad neem ik gewoon elke dag vitamine C, daarbij heb/had ik een vitamine D tekort wat zorgde voor acne, maar dat lijkt nu redelijk onder controle. Maar helpt wel bij een goede weerstand moet ik zeggen :Y)

Ziek ben ik intussen al bijna 4 jaar niet meer geweest qua griep, lange leve geen amandelen meer... Die dingen maakten mij zooooo vaak ziek..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 13:17

Ik heb twee bluetooth geluidsbalken, elk in een andere kamer. Qua afstand kan ik ze allebei prima vanaf 1 apparaat aansturen, maar ik zou ze eigenlijk graag tegelijk (met dezelfde muziek dus) aan willen hebben. Zoals nu loop ik van de ene ruimte naar de andere en moet dus steeds kiezen waar ik muziek wil hebben. Of de muziek zo luid zetten dat het ook niet leuk meer is.

Ik heb altijd begrepen dat het niet kan, maar wie weet is hier toch iemand die er iets op weet!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 13:58

waarom de kat ‘kneed’ als je op een kleedje zit

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:39

Lalidan schreef:
Ik heb twee bluetooth geluidsbalken, elk in een andere kamer. Qua afstand kan ik ze allebei prima vanaf 1 apparaat aansturen, maar ik zou ze eigenlijk graag tegelijk (met dezelfde muziek dus) aan willen hebben. Zoals nu loop ik van de ene ruimte naar de andere en moet dus steeds kiezen waar ik muziek wil hebben. Of de muziek zo luid zetten dat het ook niet leuk meer is.

Ik heb altijd begrepen dat het niet kan, maar wie weet is hier toch iemand die er iets op weet!

Als het dezelfde zijn is er soms wel mogelijkheid om ze te koppelen. Wij hebben een LG Music Flow en die kan je koppelen aan een andere.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:41

Wel hetzelfde merk, maar de een is nieuwe dan de andere. Ik ga eens kijken in de handleiding!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:44

Als je vandaag/morgen een brief verstuurt, is er dan een kans dat hij de 24e nog aankomt?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:53

Froukje schreef:
Tuurlijk koop je die joggingbroek in de goede maat, anders zakt ie van je kont!

Badjassen gebruik ik niet, maar dat zou ik ook gewoon in de goede maat kopen ja. Misschien 1 maatje groter maar dan houd het wel op, ik heb een hekel aan te grote kleding.

Nou hier geen last van hoor, zitten toch touwtjes in :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:54

Trui schreef:

Kittens doen dit bij het zogen om de melkproductie te stimuleren. Veel katten doen dit op volwassen leeftijd nog.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 16:18

Sheran schreef:
Als je vandaag/morgen een brief verstuurt, is er dan een kans dat hij de 24e nog aankomt?

Het zou kunnen, maar het is bij de post sowieso vaak de vraag of ze het de volgende dag kunnen bezorgen. Met de drukte helemaal!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:40

poes schreef:
Trui schreef:

Kittens doen dit bij het zogen om de melkproductie te stimuleren. Veel katten doen dit op volwassen leeftijd nog.

maar waarom dan :’)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:54

Bij domesticatie blijven juveniele gedragingen bestaan in de volwassen periode van het dier.
Dat bleek ook bij het domesticeren van de zilvervos (zie Farm Fox Experiment)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:44

Kwam er ook geen stofje bij vrij in de hersenen?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:46

Dat zou ik begrijpen, alleen, denken ze dan dat er melk uit het kleedje hoort te komen? misschien een domme vraag :o?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:53

Zijn er statistieken in het spel Doom waarbij je bijvoorbeeld kunt zien hoe vaak je al dood bent gegaan? (asking for a friend O:) :') )

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:09

Steeph schreef:
Zijn er statistieken in het spel Doom waarbij je bijvoorbeeld kunt zien hoe vaak je al dood bent gegaan? (asking for a friend O:) :') )

Bestaat dat spel überhaupt nog?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:29

Bij de katten komt er inderdaad een stof vrij als ze met de nagels kneden, eentje waardoor ze zich goed gaan voelen ben alleen de naam ervan even kwijt.

Wat betekent het ook alweer als je paard platte mest heeft? Niet dun of waterig, geen mooie bollen, gewoon plat.