Berdien schreef:Ik vind aantal bedpartners echt niet heel spannend. Of iemand er nou 1 of 20 heeft gehad, dat maakt iemand echt niet meer of minder. Enige wat ik minder vind is als je het doet vanwege het nummer *kuch 63 kuch*, maar verder.. zolang je jezelf én een ander er niet mee kwetst, lekker doen.
Shiloh schreef:Laatst zo'n post op facebook over sexuele voorlichting in Nederland dat dat al vroeg op de basisschool begon met "dit is een jongen, en dit is een meisje" ... en het hele "deze plaatsen op je lichaam zijn prive en daar mag niemand ongevraagd aankomen" en zo.
Noooojooooh, je moest die Amerikanen er overheen horen gaan, hoe goddeloos we wel niet waren en dat een kind een kind moet kunnen zijn en zo. Ik snap daar dus niks van. Hoezo zou je geen kind kunnen zijn als je gewoon eerlijke antwoorden krijgt over sexuele verschillen en richting eind basisschool over waar kinderen vandaan komen.
Amerika is ook wel zo'n beetje het meest preutse land wat er bestaat, dat zou ik niet als referentiekader willen nemen