Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:xPabloBokt schreef:Volgens mijn BMI heb ik ook ernstig overgewicht. Ben 1,72 en weeg zo'n 79 kilo.. BMI zegt dat ik ongezond ben en dringend moet afvallen. Ideaal gewicht zou rond de 70 liggen volgens dat.. nou dan ben ik een stokje. Dacht het niet
Nee hoor, dan ben je geen stokje. Laatste keer dat ik checkte was ik dat in ieder geval niet.
Kunnen we shaming beide kanten overslaan? Dit lijkt me niet de juiste plek om de bmi discussie op te halen.
Anthea schreef:Lau schreef:Omg![]()
![]()
Ieder lichaam heeft een andere bouw. Wanneer gaans
artsen dat toch in zien. Oke ik mag best wat kwijt, maar als ik volgens gezond gewicht 60 kilo zou wegen. Dan zou ik geen borsten of billen over hebben. Dan zou ik echt heel petit zijn. Nee bedankt
Joh, niet obese zijn betekend niet dat je geen borsten of billen hebt. Billen kan je voor sporten en borsten moet je geluk mee hebben
xFioon schreef:Leuke jas aight!
Staat je heel goed die gele jurk em!
Oh jee friemel, en hou je ze alle 9?
Annikoe leuke chill truien die kleur rood van je blouse is mooi
[ [url=m/YVHJNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit voor vandaag. Shirtje steps, rok esprit en schoenen tamaris
_Friemel schreef:xFioon schreef:Leuke jas aight!
Staat je heel goed die gele jurk em!
Oh jee friemel, en hou je ze alle 9?
Annikoe leuke chill truien die kleur rood van je blouse is mooi
[ [url=m/YVHJNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Outfit voor vandaag. Shirtje steps, rok esprit en schoenen tamaris
Nee er gaat er nog 1 terug!Spoiler:
maar heb daarvoor weer een andere besteld die ik heb maar in nog een andere kleur, hij was in de
sale en ik had nog een kortingscode
Dat blousjesteps sowieso! Alleen vind ik ze vaak net te prijzig, ik wissel graag van collectie
Anoniem schreef:Doubtless schreef:
Nee hoor, dan ben je geen stokje. Laatste keer dat ik checkte was ik dat in ieder geval niet.
Kunnen we shaming beide kanten overslaan? Dit lijkt me niet de juiste plek om de bmi discussie op te halen.
Nou hier ben ik het inderdaad mee eens. Body positive moet beide kanten op gaan, ik ben ook geen stokje en heb inmiddels best een oké kont die past bij m'n bouw. Door te trainen, klimmen en de juiste kleding aan te trekken. Maakt me niet gelijk een stokje. Tja die borsten kan ik weinig aan doen
Maar ik zou het inderdaad fijn vinden als we elkaar niet gaan bodyshamen op welke manier dan ook.
Benthe schreef:Ik helemaal blij met de postbode zojuist, vooral na die foto van jou, Emma. Maar wat een teleurstelling! Staat echt van geen meter bij mij![]()
Ik heb een te vierkant figuur voor dit jurkje, te weinig heup en borst en te veel buikVind hem ook te lang en te weinig aansluitend. Super jammer!!
Gaat dus weer terug..
Annikoe schreef:En mijn chill-trui voor vanavond op de bank
[ [url=m/vsmKRd.jpg]Afbeelding[/url] ]