Lautje leuke setjes! Ik zou voor de oker gele maillot gaan.
Ik ga straks even een setje wat weeen cadeau hebben gekregen ruilen. Is absoluut mijn smaak niet en gelukkig al bijna te klein dus een goed excuus om te ruilen. Hoop wel dat ze iets voor R hebben dat me aanstaat.
Haha, dit is juist een typische Oilily jurk Habben vorig jaar heel veel in deze stijl. Is niet meer alleen maar hysterische paisley motieven.
Het is alleen jammer dat het zo verdomd duur is
Kwaliteit is wel geweldig overigens. Heb er een beeldig blauw jurkje van met een bloemenmotiefje aan de kraag en mouwtjes. Draagt ze iedere week wel een keer en niet te zien dat het is gedragen.
Kaka
Geplaatst: 21-12-17 12:06
Oilily! Die was ik helemaal vergeten, maar die hebben hartstikke leuke dingen voor jongens.
Deze 2 meteen maar besteld
Kerst is bij ons niet zo bijzonder. We gaan 1e kerstdag bbq-en onder de veranda, dus gewoon dik en warm ingepakt.
Lautje het 2e jurkje vind ik ook keigaaf zou ook voor oker gaan
Truitje van clemys vind ik ook gaaf.
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-17 12:16
Leuk!! Ik heb deze op het lijstje staan van Oilily.
Vooral deze sweatjurkjes zijn zo heerlijk. Julia had vanmorgen er eentje aan die begonnen is als jurk en nu al trui wordt gedragen. Store of Daydreams heeft 50% korting. Helaas is vrijwel alles al weg in de maten die ik moet hebben.
Mijn beide heren krijgen een grijze skinny jeans aan met witte sneakers eronder, wit overhemd, een gilet, de oudste een stropdas en de jongste een strikje.
Superleuke kleertjes allemaal! Die Oilily jurk vind ik ook erg leuk, maar het eerste setje ook! Soms wel jammer dat ik geen dametje heb in dat opzicht.
simongek
Geplaatst: 21-12-17 13:40
Wat een leuke kleertjes allemaal.
Hier geen aparte kerstoutfits.
Oudste zoon kan niet tegen lange mouwen. Mooie polo werd hem ook niet door het kraagje. gewoon t shirt wordt het dus met vingino jeans