Ik vertrek straks naar mijn... date die niet echt meer een date is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Hihi dat klinkt inderdaad al erg burgelijk samen :-p
Ik ff een iets minder leuke uitslag van mijn uitstrijkje (vanwege klachten laten doen) volgende week nog een colposcopie en dan eens kijken of het eerst gewoon afwachten is of dat er al iets moet gebeuren.
Ik zet het dus op een laag pitje!
Berdien schreef:Inderdaad, gewoon gaan! Veel plezier!![]()
Ik vertrek straks naar mijn... date die niet echt meer een date isUurtje rijden, maar dan heb je ook wat
Samen koken, eten, bankhangen en blijf daar slapen. Hoe ontzettend huiselijk al
![]()
Berdien schreef:Inderdaad, gewoon gaan! Veel plezier!![]()
Ik vertrek straks naar mijn... date die niet echt meer een date isUurtje rijden, maar dan heb je ook wat
Samen koken, eten, bankhangen en blijf daar slapen. Hoe ontzettend huiselijk al
![]()
DanielleB schreef:Jee gefeliciteerd gianti!!!
Gelijk heb je Berdien, even rustig aan dan op een avond.
Dani199764 schreef:mirthheee schreef:Ik heb vandaag een date gehad met een jongen, gezellig op de app, lieve jongen.. maar meer ook niet helaas. Vond wel dat ie ballen had door op klompen te komen
Ga helemaal stuk![]()
Dat kan echt niet![]()
![]()
![]()
Niet vervelend bedoeld maar ik zou dan ook echt gelijk afgehaakt zijn daar op hahaha
mirthheee schreef:Ik heb vandaag een date gehad met een jongen, gezellig op de app, lieve jongen.. maar meer ook niet helaas. Vond wel dat ie ballen had door op klompen te komen
MarlindeRooz schreef:Dacht dat ik de enige was met een schoeisel trauma door mijn date uit Groningen die met jezus sandalen aan kwam zetten.
[ Afbeelding ]