voooral niet de hoop opgeven
soms een beetje lastig 5 dagen in de week op de kazerne en dan woont ie ook nog eens in friesland en ik dichtbij amsterdam
maaar met een beetje plannen werkt het

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gracezellaa schreef:Hoi dames, mag ik me ook melden?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn allereerste tinderdate gehad. Dit was erg gezellig, maar gewoon als vrienden en verder zie ik er niks in. Hij heeft door laten schemeren dat hij het wel meer dan gezellig vond. (kreeg een foto van de tekst: "Every love story is beautiful, but ours is my favourite"). Nu gaat hij me zo voor een tweede date vragen. Hoe kan ik dit een beetje netjes afwimpelen? Ben soms te lief en kan dan geen nee zeggen. Voor je het weet zit je dan zomaar met een relatie
Neverland schreef:Gracezellaa schreef:Hoi dames, mag ik me ook melden?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn allereerste tinderdate gehad. Dit was erg gezellig, maar gewoon als vrienden en verder zie ik er niks in. Hij heeft door laten schemeren dat hij het wel meer dan gezellig vond. (kreeg een foto van de tekst: "Every love story is beautiful, but ours is my favourite"). Nu gaat hij me zo voor een tweede date vragen. Hoe kan ik dit een beetje netjes afwimpelen? Ben soms te lief en kan dan geen nee zeggen. Voor je het weet zit je dan zomaar met een relatie
Ik was al gillend weggerend na dat plaatje
Heb je al iets gezegd?
UhNee schreef:Jammer dat 'ie maar 1 seconde duurde, anders had ik dat kunnen doen jaHet was wel een halve dickpic zoals verwacht
Queelens schreef:Ik voel weer een mooi defensie scenario aankomen..
Maar ik hoop het natuurlijk niet voor jullie
Die gaat van dat plaatje, ik was al lang gillend weg gerend hahahaha