Weet bijna zeker dat ik voor kerst van vriendlief melts krijg dus heb me ingehouden en maar een kleine bestelling gedaan bij de 1000poot. Maar ik weet al niet meer wat ik besteld heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vonneke schreef:vonneke schreef:Mmm ok. Ik vergelijk het met H&H en dan vind ik ze duur
Hebben hier bij het tuincentrum heel veel keuze van deze en H&H
Bij ons 3 voor €5,- en brand 1/4 per keer.
Lisitano schreef:Die blokjes zouden inderdaad nog makkelijk door 2 kunnen
Ik heb Hayride, cup of cheer, Kiss in the Rain, Storybook Dreams, Carnival Ride, Sweet Magnolia, Tinkled Pink, Orange Vanilla, Lavender Lane en Open Road.
Allen zijn supersterk. Storybook Dreams heeft hier laatst zelfs per ongeluk 18 uur aan gestaan en geurde nog steeds
De geuren kunnen wel wat overheersend zijn vind ik, maar daardoor kun je ze ook even laten branden, uit blazen en je kamer ruikt er nog uren naar.
Alleen Cup of Cheer is niet zo mijn luchtje, heel veel kaneel.
vonneke schreef:Lisitano schreef:Die blokjes zouden inderdaad nog makkelijk door 2 kunnen
Ik heb Hayride, cup of cheer, Kiss in the Rain, Storybook Dreams, Carnival Ride, Sweet Magnolia, Tinkled Pink, Orange Vanilla, Lavender Lane en Open Road.
Allen zijn supersterk. Storybook Dreams heeft hier laatst zelfs per ongeluk 18 uur aan gestaan en geurde nog steeds
De geuren kunnen wel wat overheersend zijn vind ik, maar daardoor kun je ze ook even laten branden, uit blazen en je kamer ruikt er nog uren naar.
Alleen Cup of Cheer is niet zo mijn luchtje, heel veel kaneel.
Dan moet ik de laatste zeker niet nemen. Kaneel brrrr
waxmeltsenzo schreef:Hier zijn ze te kopp bij de bosrand en ranzijn maar dat kan wisselen per tuincentrum.
Het zijn hier trouwens 6 blokjes en per blokje zijn ze net iets groter dan de kleintjes van mij.
Die bcc blokjes beginnen heel overheersend sterk, maar ik vind de geur wel relatief snel afnemen daarna geven ze nog wel geur af hoor die dan gewoon aangenamer is.
DeMolenhoek schreef:
Selka schreef:http://www.knusvoorjehuis.nl/c-2834137/ ... -per-geur/
Als je op de geur klikt krijg je het hele assortiment van die specifieke geur. Ook de losse blokjes
vb: http://www.knusvoorjehuis.nl/a-39249703 ... escription