Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:30

Ramiro schreef:
Mijn confession: ik ben stiekem toch een beetje teleurgesteld dat mijn vriend zich niet meer moeite heeft gedaan voor mijn verjaardag :(

niet fair, maar toch

Van harte gefeliciteerd!!

Ik ken je gevoel wel, ik kreeg voor mijn verjaardag een geurtje (en 's avonds ruzie)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:34

Gefeliciteerd!!!

Ik was vroeger De enige in m'n klas die geen habbo had :') alhoewel iedereen overgestapt was naar dox hotel of zo iets :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:11

Nicolien schreef:
Mijn confession: Hoeveel ik ook van mijn vriend hou, ik vind het af en toe best jammer hij niet echt romantisch is, ik niet spontaan een cadeautje krijg of een ontbijtje op bed o.i.d. Maar aan de andere kant pakt hij wel heel erg uit als ik jarig ben qua cadeau en stuurt hij me bloemen op Valentijnsdag.
Confession nummer 2: We wonen nu samen en ik ben als eerste jarig, dus ik zit me nu al af te vragen of hij de kamer gaat versieren, me ontbijt op bed brengt en alle andere "rituelen" die ik gewend ben op mijn verjaardag.

Bloemen sturen vind ik super romatisch :o

Mijn vent heeft zelfs nog nooit een spontaan kadootje gegeven of een kado dat hij zelf heeft uitgezocht

Ik blijf het volhouden dit wel bij hem te doen

Ohana_91

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:16

Oei, dan heb ik wel weer heel erg veel geluk!
Het is denk ik ook omdat ik juist hem wel vaak ontbijt op bed breng, een lief briefje bij zijn brood stop, zodat hij het op zijn werk leest, een lief mailtje/appje stuur op een moment dat hij niet verwacht als ik voel dat hij daar behoefte aan heeft, hem spontaan een cadeau geef.
Hij waardeert het, maar doet niet zoiets terug.
Gelukkig heeft hij genoeg andere kwaliteiten en toont hij op andere manieren zijn liefde, dus ik heb eigenlijk niet te klagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:03

Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu :o. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'... :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-15 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:04

@BeSen & Zitosh: dankje :)

@ Marije112: ik kreeg vorig jaar voor mijn dertigste verjaardag een paar sloffen gewoon in de doos met het prijskaartje er nog aan |(

@friesam: ben blij dat ik niet de enige ben

ben natuurlijk wel heel blij met mijn vriend :D

confession: volgend jaar krijgt hij ook een simpeler cadeau heb ik nu besloten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:39

Ramiro schreef:
Mijn confession: ik ben stiekem toch een beetje teleurgesteld dat mijn vriend zich niet meer moeite heeft gedaan voor mijn verjaardag :(

niet fair, maar toch

Gefeliciteerd! En herkenbaar. Mijn vader had het oh zo druk rondom mijn verjaardag... Het weekendje ervoor heeft hij een etentje gepland met zijn collega's, hij moest de hele week gewoon werken en het weekend na mijn verjaardag heeft hij vrijwillig een weekenddienst opgepikt. Geen man overboord, ik woon al een tijd op mezelf.. Maar mijn moeder was er met mijn verjaardag wel, lekker geluncht en wijntjes gedronken, en dan denk ik ja.. Zou toch wel leuk zijn als mijn vader iets meer zou kunnen doen dan alleen bellen := Uiteindelijk afgelopen maandag uit eten geweest en dat was mega gezellig, dus eind goed al goed :Y)

Overigens wel goed om uit te spreken hoor. Ik heb gezegd dat ik een beetje teleurgesteld was dat hij niet even wat tijd vrij kon maken, en dat snapte hij heel goed.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:50

Confession: ik lig iedere keer weer in een deuk als een bokker 'Kruidvat' weer eens als 'Kruitvat' spelt.

BOEM :') _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:57

Confession: ik vind sommige confessions echt ondankbaar, ook de kleine dingen in het leven zijn mooi :)

Confession: m'n ouders zijn al lange tijd gescheiden en kunnen niet meer door 1 deur, nu woon ik op mezelf en geef m'n verjaardag thuis, ik vind het verschrikkelijk dat ik ze niet gewoon samen kan uitnodigen en dat ze mij opzadelen met hun probleem..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:59

Doel je daarmee op mij? Ik ben namelijk het tegenovergestelde van ondankbaar tegenover mijn ouders. Ik heb lang erg slecht met ze gelegen en het gaat de laatste tijd onwijs goed, iets wat ik echt heel erg waardeer. Dat mijn vader me nog mee uit eten neemt vind ik ook echt ontzettend lief. Maar ik was toch wel een klein beetje op mijn tenen getrapt toen hij ermee kwam dat hij het weekend van mijn verjaardag, die we al mijn hele leven samen vieren, een etentje gepland had met collega's.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:05

Emmaa_ schreef:
Doel je daarmee op mij? Ik ben namelijk het tegenovergestelde van ondankbaar tegenover mijn ouders. Ik heb lang erg slecht met ze gelegen en het gaat de laatste tijd onwijs goed, iets wat ik echt heel erg waardeer. Dat mijn vader me nog mee uit eten neemt vind ik ook echt ontzettend lief. Maar ik was toch wel een klein beetje op mijn tenen getrapt toen hij ermee kwam dat hij het weekend van mijn verjaardag, die we al mijn hele leven samen vieren, een etentje gepland had met collega's.

Hmm jij voelt je aangesproken, maar ik bedoel jouw niet, meer de vriendjes confessions :)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:06

_sharonnn schreef:
Emmaa_ schreef:

Hmm jij voelt je aangesproken, maar ik bedoel jouw niet, meer de vriendjes confessions :)

Ik vind mijn vriend heel leuk hoor maar doelde meer op dat iemand die bloemen geeft wel romantisch is en dat het nog on-romantischer kan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:07

Danique schreef:
Confession: ik voel me echt een ondankbare trut nu :o. Mijn vriend gaat stiekem uit bed om een eitje te maken 's ochtends, gaat mee naar de paarden (en doet ook echt iets), stapt mijn paard uit, rijdt als ik wat wil drinken, heeft mijn favoriete luchtje in zijn telefoon staan, gooit mijn auto en scooter vol benzine, gaat met me mee naar oma's in verzorgingstehuizen omdat ik daar niet van houd en ik bestempel het als 'normaal'... :o

Ik vraag mij echt af waarom je het als normaal bestempeld? En dit bedoel ik serieus interesse

Confession: soms doe ik alsof ik sip ben, want dan komt mijn vriend mij lief kop thee en oreo'is brengen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:12

Confession: Ik ben zo gek op mijn vriendin dat ik soms bang wordt dat ik haar leuker en liever vind dan zij mij. :o Maar zij heeft andersom hetzelfde _O-

En ondanks het feit dat we dat van elkaar weten heb ik soms nog steeds de neiging om haar uit te testen... Terwijl ik weet dat we allebei nergens heen gaan...

Bindingsangst is stom. -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:13

Confession: als ik shago ben omdat ik ongesteld moet worden en iedereen afsnauw en afkat en er dan gezegd wordt ben je ongesteld ofzo?? Dan wordt ik nog bozer en ontken ik dat ik ongesteld moet worden terwijl ik weet dat het wel daar aan ligt O:)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:23

Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om ;)
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:28

Zolang de mensen met de confession wat betreft vriendjes ook maar uitspreken naar hun partner. Die kan namelijk niet voelen, ruiken, zien, horen of gedachtelezen wat jij wilt of voelt. Dus als je wilt dat die meer zijn best doet moet je niet miepen maar dat naar hem uitspreken. Ik ben daar ook pas sinds kort achter, dat andere mensen niet simpelweg kunnen raden wat ik nou wil. :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:32

Nicolien schreef:
Volgens mij was dit topic om niet anderen te veroordelen.
Als mensen mij ondankbaar vinden tegenover mijn vriend, prima.
Ik lig er niet wakker om ;)
Ik weet dat hij mij absoluut niet kwijt wil en ik wil hem absoluut niet kwijt en daar gaat het om :)

Nee, maar wel om te confessen ;)
Ik mag "zulke mensen" ondankbaar vinden, dat is míjn confession

Verder eens met amanda :j

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:34

Confession: ik heb altijd gezegd dat ik nooit Nikes zou kopen/dragen, dat ik ze te grof vind, en dan vooral de roshes, altijd bestempeld met 'de schoenen met een vetrol als zool'.

Zojuist een paar roshes gekocht. En ik vind ze geweldig :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:34

Lekker makkelijk he, om anderen af te zeiken en er 'confession' voor te zetten.. Zo werkt het natuurlijk niet helemaal. Verkapt veroordelen is ook veroordelen ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:35

Joh niet te overdreven, het was geen afzeiken. Snap dat je het niet leuk vindt en dat mag je gerust uitspreken maar dit was geen afzeiken.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:35

Emmaa_ schreef:
Lekker makkelijk he, om anderen af te zeiken en er 'confession' voor te zetten.. Zo werkt het natuurlijk niet helemaal. Verkapt veroordelen is ook veroordelen ;)

Doen we dat niet allemaal, veroordelen? ;)
Hetzij linksom, hetzij rechtsom.

Terug naar het topic lijkt me!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:36

Amandavd schreef:
Joh niet te overdreven, het was geen afzeiken. Snap dat je het niet leuk vindt en dat mag je gerust uitspreken maar dit was geen afzeiken.

Bedankt :) was inderdaad niet als afzeiken bedoeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:36

Vond UGG's ook altijd zo vreselijk lelijk. Heb nu een paar staan en wil niet meer zonder. Heerlijke dingen. <3

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:42

Confession 1:
Ik wil al de hele tijd reageren in dit topic maar was tot nu toe gewoon te lui :Y)

Confession 2:
Ik heb nog nooit de Titanic (film) gezien

Verder weet ik er even geen maar ze komen zo vast wel :D