Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Vind het eigenlijk een beetje schande dat ze je met zulke temperaturen gewoon in hemden met lange mouwen en lange broeken laten rondlopen. Snap dat je een uniform hebt maar met zulke temperaturen is het niet te doen.
Op mijn vorig werk hadden ze hemden met lange mouwen en met korte mouwen. Stond net zo sjiek maar gewoon een pak frisser! Baas had er ook geen probleem mee als je halverwege je shift even een nieuw hemd ging aandoen, vond hij zelf wel zo hygiënisch.
eilleen333 schreef:Weet iemand waar ik nog kan kijken? Ik heb zalando, vd.nl, bonprix, wehkamp al geprobeerd.
Wat ik zoek?
Een leuk zomerjurkje. Iets vintage achtig, boven wat strakker, onder wat wijder (en dan weer niet te wijd), iets met pastelkleuren denk ik, bloemen ofzo zijn wel leuk, maar weet niet te druk. Halter jurk vind ik altijd wel leuk. Mag wel wat stoerder zijn.
Ik kan het echt niet vinden, tenminste niet voor een normaal budget (was officieel niet van plan meer dan 50 euro te betalen, maar als hij heel leuk is mag hij duurder zijn) . Ik draag bijna geen jurkjes, dus het moet een beetje leuk blijven.
miroxmill schreef:Een tot op je knie, en het liefst grijs ofzoiets. Zeg maar een soort stretchie van stof