Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:17

Hier ook een werkend slachtoffer....
Zwarte broek, witte blouse, witte sloof en zwart giletje (en die dingen zijn HEET)
En ik mag geen mouwen oprollen oid...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:19

Vind het eigenlijk een beetje schande dat ze je met zulke temperaturen gewoon in hemden met lange mouwen en lange broeken laten rondlopen. Snap dat je een uniform hebt maar met zulke temperaturen is het niet te doen.
Op mijn vorig werk hadden ze hemden met lange mouwen en met korte mouwen. Stond net zo sjiek maar gewoon een pak frisser! Baas had er ook geen probleem mee als je halverwege je shift even een nieuw hemd ging aandoen, vond hij zelf wel zo hygiënisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 17:45

_mexx_lady_ schreef:
Vind het eigenlijk een beetje schande dat ze je met zulke temperaturen gewoon in hemden met lange mouwen en lange broeken laten rondlopen. Snap dat je een uniform hebt maar met zulke temperaturen is het niet te doen.
Op mijn vorig werk hadden ze hemden met lange mouwen en met korte mouwen. Stond net zo sjiek maar gewoon een pak frisser! Baas had er ook geen probleem mee als je halverwege je shift even een nieuw hemd ging aandoen, vond hij zelf wel zo hygiënisch.

Horeca en veiligheid hè.. Maar ik baal er ook van. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:18

Snap die veiligheid qua arm bescherming niet zo. Als je kokend water erover heen krijgt ben je toch verbrand. En vind iemand met blote armen waarbij het zweet niet over de rug loopt aangenamer. Maar inderdaad horeca

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:19

Ik werk ook met frituurvet, dus dan zit er toch een extra laagje. :j

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:28

Gaat in dit geval meer om bescherming tegen vet spetters inderdaad. Zowel frituurvet als vet van de grill.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:31

vibabu schreef:
En je mag niet met korte mouwen of ze oprollen? Moet zeggen dat als ik iemand zou zien zoals jij beschrijft, dat niet erg representatief vind.

Juist wel toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:31

Ik kom niet in de buurt van de grill, dus daar heb ik geen last van gelukkig. Bij ons doen ze wel heel makkelijk over mouwen oprollen, maar ik doe het zelf eigenlijk nooit. Vind het ook geen gezicht eigenlijk. :o

Aangezien ik echt te weinig zomerkleding heb, heb ik deze net besteld (en ja, ik doe een poging tot kleur!! Haha):
http://www.hm.com/nl/product/89775?arti ... ariant=034

De maxi jurk die ik had besteld, was inderdaad veel te groot. :') Dus die maar weer teruggestuurd, jammer genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:35

Leuk broekje Rebecca! :D

Met kleur heb ik ook moeite... :')

Vervelend dat iedereen zo moet werken in dat soort kleding! Vandaag naar de paarden gegaan (fietsen) en hield het al niet meer uit. :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:45

Ik werk o.a. in een 4+ sterren hotel dus dan moet alles netjes netjes.
Als ik bij de steakhouse sta, van zelfde eigenaar, heb ik een spijkerbroek en shirt aan. Maar mag dan ook geen korte broek.

Mouwen oprollen mag ik alleen met studentenfeestjes die we ook wel eens hebben :') dan zijn toch alle gasten dronken

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 18:46

Heb ik geluk met mijn baantje.. Om 5 uur smorgens is het nog heerlijk koel :')

Jhej ik heb net mijn kleding gepast die terug is van de naaister. Een broek waarvan ik eerst spijt had dat ik hem gekocht heb ben ik nu super blij mee :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 19:24

Maar neem aan dat ze in de Mac wel airco hebben? Ik vind dan met lange mouwen op het terras moeten werken erger ;)

Ik wil zo goed als alles houden van m'n h&m pakketje :$

Bijvoorbeeld deze: die kan ik morgen wel met blote benen aan naar stage toch?

Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 19:54

In de McD hebben ze zeker wel airco. Maar denk je dat er tegenop te blazen is met broodtoasters, een paar grills en meerdere frituurpannen die allemaal zeer veel warmte produceren. Het kan er echt snik heet worden helaas.

Bij de kassa's en in de lobby is het wel te doen.

Terras lijkt me daarentegen ook echt vreselijk!

Mouwen oprollen doe ik ook niet meer. Als crew wel, maar met mijn managemeng pakje aan ziet dat er echt niet uit.. :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:25

Terrassen zaten hier in Utrecht echt heel erg vol, parasols stonden overal overeind tot de zon achter een gebouw ging. Vermoed dat het nu echt bomvol zit :=

Ik blijf lekker binnen, trek het enorm slecht _O-

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 23:25

Rebeccaa schreef:
Ik werk ook met frituurvet, dus dan zit er toch een extra laagje. :j

Ik ook, maar wij hebben wel gewoon polo's aan

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 00:29

Hier ook terraswerk, maar wel bij een café. Wij hebben geen kledingvoorschriften, dragen alleen een kort sloofje. Zijn wel wat meiden die gewoon een hotpants aanhebben, maar dat vind ik te kort en eigenlijk ook niet zo heel netjes. Morgen ga ik winkelen en wil dan even kijken voor een broek net boven mijn knieën. Ik mag met werken gewoon mijn eigen kleding aan en draag wel een hemdje nu met die warmte.

Ik snap wel dat het voor sommige van belang is dat ze bijvoorbeeld lange mouwen/lange broek dragen. Maar ik loop echt alleen maar terras en kom niet in de keuken.

Ik ga morgen lekker winkelen in Hoofddorp :). Gaan al vroeg, maar ik denk dat het sowieso best lekker koel is in de winkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:26

Morgen heb ik een bruiloft, ben er gewoon zenuwachtig voor. :') Ik neem denk ik wel slippers mee voor 's avonds, niemand let er dan toch op en het is wel net zo fijn voor mijn voeten. :D

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:14

Ik heb morgen ook een bruiloft. De mannen moeten in pak... Ik doe zelf een luchtig donkerblauw jurkje aan van een glanzende stof. Daaronder zalmroze pumps met een glimmend schubbenprintje. Ik neem ook slippers mee, die van Zalando waar ik het eerder over had, ze worden vandaag bezorgd! Het zijn bruinleren teenslippers met turquoise steentjes erop. Ik denk dat dat wel mooi staat met donkerblauw.

Jij ook veel plezier op de bruiloft!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:50

Weet iemand waar ik nog kan kijken? Ik heb zalando, vd.nl, bonprix, wehkamp al geprobeerd.

Wat ik zoek?
Een leuk zomerjurkje. Iets vintage achtig, boven wat strakker, onder wat wijder (en dan weer niet te wijd), iets met pastelkleuren denk ik, bloemen ofzo zijn wel leuk, maar weet niet te druk. Halter jurk vind ik altijd wel leuk. Mag wel wat stoerder zijn.

Ik kan het echt niet vinden, tenminste niet voor een normaal budget (was officieel niet van plan meer dan 50 euro te betalen, maar als hij heel leuk is mag hij duurder zijn) . Ik draag bijna geen jurkjes, dus het moet een beetje leuk blijven :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:54

eilleen333 schreef:
Weet iemand waar ik nog kan kijken? Ik heb zalando, vd.nl, bonprix, wehkamp al geprobeerd.

Wat ik zoek?
Een leuk zomerjurkje. Iets vintage achtig, boven wat strakker, onder wat wijder (en dan weer niet te wijd), iets met pastelkleuren denk ik, bloemen ofzo zijn wel leuk, maar weet niet te druk. Halter jurk vind ik altijd wel leuk. Mag wel wat stoerder zijn.

Ik kan het echt niet vinden, tenminste niet voor een normaal budget (was officieel niet van plan meer dan 50 euro te betalen, maar als hij heel leuk is mag hij duurder zijn) . Ik draag bijna geen jurkjes, dus het moet een beetje leuk blijven :P .

Topvintage?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:57

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:09

Hoi allemaal :)
Sorry voor zo binnenvalleenbinnenvallen, maar ik beb al een uur opzoek ba een rok... Heeft iemand misschien een idee waar ik die kan halen?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:10

Wat voor rok? :)

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:13

Een tot op je knie, en het liefst grijs ofzoiets. Zeg maar een soort stretchie van stof :)

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:28