Wow, ik had ze toch linea recta de slaapkamerdeur uitgestuurd. Ze komen maar met 10 minuten terug, dan kleed ik mij eerst aan. Wie bedenkt het nou om zomaar een slaapkamer in te wandelen waar iemand SLAAPT en dan niet weggaan?
Liep d'r net in de stad en ik werd aangesproken door een werver van iets met kika. Ik geef nooit aan goede doelen. Dus ik zeg dat ik geen interesse had word er gezegd: zonde voor de kinderen. Ga het alsjeblieft niet op die kindertjes gooien aub. Daar kan ik echt niet tegen
Anoniem
Geplaatst: 02-03-16 16:34
Boer die alles omgooit in de stal , kan daar niks mee kan amper nog wat vinden ><
Aan die schijtprinter waar ik nu al een half uur mee bezig ben, ik wil gewoon een werkstuk uitprinten en dat ***ding wil niet installeren. En ik heb een schijthumeur omdat ik ongesteld ben dus ik begin om alles te janken. Gezellig, in gezelschap zijn van jezelf de hele dag als je zo'n bui hebt
Dat me broertje naast mij eerst met zijn broodje zit te smakken en nu nog harder met zijn banaan zit te smakken. En als ik er wat van zeg krijgt mijn ochtendhumeur de schuld en gaat die gewoon vrolijk verder...
Ik aan mijn hand , 7 uur deed hij al pijn . Na anderhalf uur weer weten te slapen , maar ben moe nu en heb er koppijn door. Owee als hand het morgenochtend weer flikt