Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:58

Tink89 schreef:
_SantOs_ schreef:
Het Heerenhuys en Zalmhuis beide in Rotterdam en het Oude Stadhuys in Gouda

Ah wat leuk, wij gaan naar de Vlaamsche Schuur in Dongen en dan misschien ook nog wel naar Landgoed Ulvenhart in Breda en een derde. Die derde moeten we alleen nog even keuzen.. te veel opties! Meer dan drie is echter niet haalbaar.

Gaaf! Wat een knusse locaties. (Ben nieuwsgierig, heb ze ff opgezocht)

@ Eulogy : Ja vind het van de foto's echt schitterd :)
@ glenda : Haha gelukkig kan ik niet op hakken lopen :') ik ben in Gouda geboren, heb er voor de rest niks mee maar toen ik deze locatie tegenkwam was ik onder de indruk. Vind de ruimte voor het feest echt gaaf.
En jeetje wat een gave locatie <3

_SantOs_

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:28

Heb 11 juni een afspraak bij Weddings in Rotterdam. Vind het zo leuk en spannend en eng :') maar ben er nog niet over uit wie ik mee wil.. Mams, zussen, schoonzusje(s), vriendin ? I don't know :?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:38

Leuk! Mijn jurk komt daar ook vandaan.

Bij weddings mag je met z'n 4en komen. Omdat ik niet een van de "zussen" buiten wilde sluiten heb ik gevraagd of we met 5 mochten komen. Dat was gelukkig geen probleem.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:40

Je 'mag' met z'n 4'en komen.. Das een gunst :')

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 11:44

Woeii gisteren mijn schoenen binnengekregen en mag a.s.. dinsdag langskomen om ze even onder mijn jurk aan te doen zodat ik zeker weet dat ik deze schoenen wil.

En uitnodigingen liggen bij de drukker... voglende week op de post. Wordt wel heel echt nu :D :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:07

_SantOs_ schreef:
Heb 11 juni een afspraak bij Weddings in Rotterdam. Vind het zo leuk en spannend en eng :') maar ben er nog niet over uit wie ik mee wil.. Mams, zussen, schoonzusje(s), vriendin ? I don't know :?

Ik ga daar ook heen! Kun je laten weten hoe het was :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:14

_SantOs_ schreef:

Wow dan ben ik wel heel erg, :o ik heb meteen een datum geprikt en een app aangemaakt die met me mee gaan...

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:15

Natuurlijk laat ik dat weten!

Is dat aantal mensen inclusief of exclusief jezelf? :') ik heb er zo geen verstand van. Zat al met VL te dollen dat we het boekje 'trouwen voor dummies' maar moesten kopen

Haha ja ik had altijd grote praat wie er mee zouden gaan maar dat was voor ik ten huwelijk werd gevraagd. Nu twijfel ik.. :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:19

Je entourage is wat er met jou mee gaat. Dus excl. jezelf. Jij past de jurk tenslotte :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:22

Ik kreeg de tip om de entourage zo klein mogelijk te houden voor jezelf. Je wilt toch graag dat iedereen je jurk mooi vind en zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zou er heel onzeker van zijn geworden.
In mijn geval waren dus alleen moeder en schoonmoeder mee. Heerlijk intiem :)

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:43

Cayenne schreef:
Ik kreeg de tip om de entourage zo klein mogelijk te houden voor jezelf. Je wilt toch graag dat iedereen je jurk mooi vind en zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zou er heel onzeker van zijn geworden.
In mijn geval waren dus alleen moeder en schoonmoeder mee. Heerlijk intiem :)

Klopt helemaal!Dit kreeg ik om die reden ook als advies.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 13:02

Die 4 was inclusief jezelf. Ik snap het ook wel hoor. Zo min mogelijk is voor de as bruid wel fijn.

Ik ben met mijn beste vriendin wezen afpassen. Dat was veel gezelliger en intiemer.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 13:07

Ja dat hoorde ik ook... de winkel waar ik naar toe ga adviseren max 5 mensen.
Ik kom met 7 :o

Wel heb ik een "rustige" familie, en hecht ik maar aan een mening waarden en dat is die van mijn moeder.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 13:32

Ik twijfel trouwens ook nog, mn moeder en schoonmoeder sowieso. Maar ik heb 3 schoonzussen en dan vind ik het opeens veel :') kan ook niet zeggen de ene wel de ander niet

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:31

Ik heb m'n jurk gepast op een aanbiedingsdag met een vriendin. Toen nog geen ja gezegd en deze jurk hoorde toch niet bij die aanbiedingen.

Later met m'n moeder erbij ergens anders jurken gaan passen en daar niets gevonden.
Uiteindelijk de eerste jurk weer een keer gepast wat later. En toen was m'n schoonmoeder erbij en m'n eigen moeder kon helaas niet.

De volgende keer passen is ergens in juli. Dit gezien de bruidswinkel nu m'n torselet ging bestellen en een grotere hoepel en er tussendoor nog een beurs oid was. Dan gaan m'n moeder mee, en m'n oma en verder weet ik het nog niet. Ik hoef niet perse zoveel mensen mee.

EsterW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:55

Ik ben jurken gaan passen met mijn aanstaande husband samen! En verder niemand. Vond dat heel fijn, om dat zo samen te doen in de aanloop naar het trouwen. Ook bij Weddings in Rotterdam trouwens, prima zaak. Twee keer passen heb ik beide keren in mijn eentje gedaan. Ik zag dat meer als een 'praktisch ding' dan als iets speciaals, maar ik ben mss wel erg nuchter.

Wij gingen na 10 jaar samen trouwen. Waarvan 5 jaar samenwonend. Inmiddels dik twee jaar getrouwd. En acht maanden terug een zoon gekregen... Op mijn 38ste! Ik zei ook altijd dat ik nooit zou trouwen en kinderen krijgen...

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:57

Ik wilde in eerste instantie ook VL mee hebben maar die wil niet. Dus gisteren mams tussen neus en lippen door gevraagd, duurde even voordat het binnenkwam maar vervolgens was ze super enthousiast.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:21

VL's moet je ook lekker thuis laten joh :)) Voor de meeste zijn trouwjurken toch een beetje een ver van hun bedshow.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:24

Ja en die van mij is gigantisch ongeduldig :')

Heb trouwens sinds gisteren m'n verlovingsring weer om :) maat was niet goed, nieuwe moest besteld worden, heb anderhalve week zonder ring gezeten

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:59

Het is SUMMERSALE bij D'Amore in Arnhem! In verband met de komst van onze nieuwe collectie hebben we ruimte nodig! We doen daarom meer dan 300 (!) prachtige trouwjurken van designers als onder andere Maggie Sottero, Orea Sposa, Rembo Styling en Ladybird weg met tot maar liefst 85% korting! Je betaalt voor een trouwjurk uit deze collectie slechts 300 tot hooguit 500 euro! Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk op www.damore.nl/opruiming of kom meteen bij ons kijken en passen! Een afspraak maken voor het bezichtigen van deze collectie is niet nodig! Wees er snel bij want OP IS OP! De actie is geldig van 7 t/m 18 juni.

Voor degenen die nog met een klein budget een nieuwe jurk zoeken :) dit stond op Facebook.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:04

Koonings heeft volgend weekend ook een grote sample sale. Ik ga ff kijken voor schoenen en accessoires denk ik..

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 19:29

Prairy schreef:
Het is SUMMERSALE bij D'Amore in Arnhem! In verband met de komst van onze nieuwe collectie hebben we ruimte nodig! We doen daarom meer dan 300 (!) prachtige trouwjurken van designers als onder andere Maggie Sottero, Orea Sposa, Rembo Styling en Ladybird weg met tot maar liefst 85% korting! Je betaalt voor een trouwjurk uit deze collectie slechts 300 tot hooguit 500 euro! Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk op http://www.damore.nl/opruiming of kom meteen bij ons kijken en passen! Een afspraak maken voor het bezichtigen van deze collectie is niet nodig! Wees er snel bij want OP IS OP! De actie is geldig van 7 t/m 18 juni.

Voor degenen die nog met een klein budget een nieuwe jurk zoeken :) dit stond op Facebook.

Oh wow, daar ga ik wel even kijken. Even kijken of ik de mensen om me heen zo snel verzameld krijg.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:25

Bij hoeveel winkels zijn jullie geweest? Ik wil sowieso naar minstens 4 winkels, heb de afspraken 2 weken van elkaar staan. Ik wil echt graag naar alle 4 de winkels omdat dit toch iets is wat je maar 1x in je leven doet, omdat 2 winkels in een plaats zitten dus het is goed te combineren, en omdat ze allemaal een jurk op de site hebben die ik heel mooi vind. Het lastige is alleen dat de meeste winkels geen jurken vasthouden dus ik hoop dat als uiteindelijk de jurk toch in de 1e winkel was deze er na 2 weken nog zal zijn. :') vind het best lastig

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:39

ik wilde maar naar 1 winkel en dat is me gelukt :+ ik weet dat ik enorm kan gaan twijfelkonten als er teveel op me af komt en ik heb in 1 winkel 10 jurken kunnen passen en dat was echt meer dan genoeg :j

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:54

Ik ben naar 3 winkels geweest, had van tevoren geen nummer in mijn hoofd van hoeveel winkels ik wilde bekijken. Er zat voor mij steeds 1-1.5 week tussen, en dat ze geen jurken vasthielden vond ik niet zo erg. Gewoon goed onthouden hoe de jurk eruit zag, eventueel foto's maken als dat mag en de jurken kunnen dan wel nog gewoon besteld worden voor je.