Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:50

Over wenkbrauw make-up dinges...
Ik heb een potloodje van Anastasia.
Of naja, niet echt een potloodje meer een soort (hoe leg ik dit uit :') ) pennetje met krijt achtig wenkbrauwspul.
Ik ben er helemaal gek van! :D

Heerlijk! Shoppen in de sale nu!
Laatst nog mooie slippers op de kop getikt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:57

Die brow pencil van Anastasia is inderdaad echt fantastisch <3 Die van Hourglass lijkt er heel erg op :j

Ik heb dringend geld nodig :Y)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:01

liespower94 schreef:
Ik loop altijd wen beetje achter hihi (:

Maar vind ze zo leuk! :)

Bedankt voor de tip (:

Meelezer kruipt nogmaals onder de steen vandaan :Y)

Die laarsjes met de Amerikaanse vlag bestonden in ieder geval van het merk Ann Rocks, werden zeker weten rond maart vorig jaar verkocht bij onder andere de Ziengs (ik werkte daar toen namelijk :P )
Misschien kan je ze vinden met die informatie?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:12

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:58

Frummels schreef:
Deze Birkenstocks. Ik ben er eigenlijk geen fan van, maar voor op vakantie vind ik ze heerlijk, en ik kwam al wat leuke outfit posts tegen op Pinterest, dus t is wel te doen. Ik heb nu elk jaar slippers van de Primark, dus het werd wel even tijd voor wat beters.
[ Afbeelding ]

Vind ze bv zo erg leuk staan: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... 619c80.jpg
Of met een wijde linnen broek en een losse blouse :j

Ik heb ook birkenstocks, al een jaar of 5 denk ik. Lopen nog steeds heerlijk :D .
Wel een iets ander model dan jij hebt.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:15

ik heb wenkbrauw gel en potlood, gel van de etos met van die malletjes erbij. en een potloodje van de hema:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:52

Die malletjes vind ik echt verschrikkelijk :') Heb best volle wenkbrauwen van mezelf dus volg gewoon de natuurlijke vorm en maak ze iets donkerder. Hoef ze niet echt bij te tekenen oid, alleen het staartje een beetje. Oh en als ik weer eens te enthousiast ben geweest met het verwijderen van mijn unibrow :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:46

Emmaa_ schreef:
DaisyDarling schreef:

Je bent gewoon goed voor de economie. Das iets om trots op te zijn :))

Ik denk dat met de juiste motivatie ik de recessie zo weg zou kunnen werken hoor _O- Shoppen is gewoon therapeutisch, en geld moet rollen :j

Afbeelding
Duh! :D

Ik wil nieuwe schoenen, maar ik weet niet welke. Ik twijfel tussen nikes of vans (of beide, ik heb deze vakantie toch heel veel gewerkt, dus dat verdien ik wel haha) en wil eind september uggs of doc martens kopen. Keuzes, keuzes.. Ik heb zo'n zwaar leven soms, haha. :))

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:26

Keuzes zijn altijd vervelend haha
!
Ik heb me zojuist uitgeleefd bij de sale van Steps, 2 jurkjes en een shirtje. Hartstikke tevreden :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:06

1 ding, Rebecca: Dr Martens > Uggs :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:24

Ik vind cha ibiza boots veel chiquer dan Uggs en ze lopen toch lekker en zitten me toch warm!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:03

weer 2 broeken erbij! een heb ik eergister in de container gegooit en in de ander zit haarverf..... nog eentje is ook al bijna kapot -O- had ze dus ook hard nodig toevallig bij de paris 2 day ook nog 20% korting dus kwam helemaal mooi uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:04

Rebec, dat je überhaupt de afweging tussen Uggs en Docs maakt :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:13

^ my point exactly

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:15

Docs! Uggs zijn leuk voor als je sneeuwstormen hebt en -10 ofzo maar die heb je hier niet! Docs zijn zoveel leuker ook :D

Dat plaatje van Blair Waldorf... heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:31

Oh die Cha ibiza boots vind ik persoonlijk dan weer spuuglelijk. :') Ik vind uggs echt heel schattig en leuk en ze zitten zo lekker warm en zacht. Doc Martens zijn wel mooier, maar ik zie nogal op tegen het inlopen ervan.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:31

Emmaa_ schreef:
Rebec, dat je überhaupt de afweging tussen Uggs en Docs maakt :')

Het spijt me.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:34

Het inlopen van Docs is idd echt een hell, ik heb m'n voeten echt tot bloedens aan toe open gelopen. Maar het is echt drie dagen afzien met blarenpleisters en daarna trek je ze ineens een keer aan denk je "wow, eigenlijk lopen ze super lekker" en dan is het ook over :') Het zijn nu echt mijn schoenen voor als ik veel moet lopen, samen met m'n Air Max. Kan er echt een hele dag op rondwandelen en geen pijnlijke voeten krijgen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:37

Oh god, ja je eerste zin belooft al veel goeds. Ik ben echt een watje met schoenen inlopen, zelfs all stars inlopen vind ik vreselijk haha.

Maar volgens mij zijn ze kwalitatief ook gewoon erg goed en daarnaast zijn ze ook super goed te combineren. Ik vraag mij alleen af of ze niet super mode gevoelig zijn en iedereen over een jaartje denkt 'wat draag jij nou weer'..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 17:43

Denk het niet, ze zijn al 100 jaar "in de mode", misschien wel met periodes waarin ze hipper zijn dan anderen, maar het blijven altijd kwalitatief hele goede schoenen waar je altijd nog wel op kan lopen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:42

Ik vind bordeaux rode docs erg mooi :j maar ik ga deze winter voor Bordeaux rode timberlands :D

Net een H&M bestelling geplaatst:
Afbeelding

Van de schoenen weet ik nog niet welke ik ga houden. Rechter afbeelding de blouse en de crop trui. Vind het echt een coole combinatie :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:43

Jaaaa geen verzendkosten. Ik zag het ook. Denk dat de site een bezoekje verdient 8-)
Leuke bestelling ook!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:44

Die bruine laarsjes zijn leuk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:52

Vooal die bruine vind ik heel erg leuk ja!

Ik vind bordeaux rode Docs ook heeeel geweldig, die wou ik eigenlijk kopen ipv mn zwarte. Misschien dat ik die van de herfst ga halen :) Moet ik alleen nog een keer door de inloophell :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:18

Leuke dingen Roos! Was er zelf niet opgekomen om het zo te dragen als op de foto, ben benieuwd hoe t in t echt staat :j Maak je een foto als het binnen is?

Hebben jullie misschien foto's van jullie zelf en hoe jullie Docs combineren? Als ik op Pinterest kijk vind ik ze namelijk helemaal het einde, maar bij mezelf.. Ik ben nogal een schijtlijster wat kleding en schoenen betreft, en trek me heel erg aan wat anderen van mij denken.. Ik ben daarom heel benieuwd hoe jullie ze dragen, wat voor types jullie zijn en hoe het staat! :j