Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Ik ben een beetje bang dat ik m'n 20 euro kwijt ben. Had een beschermerset via facebook, heb haar vandaag gecontact of ze al wist wanneer ze het op de post ging doen, ze leest het wel maar ze reageert niet.... Nu is 20 euro gelukkig geen ramp, maar ik ben er wel bang voor
xXLianneXx schreef:Gini schreef:Wat zei ze dan?
Dit kreeg ik terug nadat ik zei dat 1 april al geweest was:Citaat:als jy zo met je kopers omgaat hoef ik m al niet eens meer t was een bod ..k had best meer willen bieden maar kon t altyd proberen ,eerlijk gezegt gun ik t je nu niet meer !;) succes
Ding ligt niet in de weg dus ik kan er wel om lachen.
Giolli schreef:Nee, dit dan. Nu breekt echt mijn klomp!
Ik heb al heel lang spelletjes voor de PS2 op Facebook staan. Elke keer ge-upt en vanmiddag had er iemand gereageerd. (Waardoor de adv. dus weer omhoog komt te staan)
Maar, was vanmiddag aan het werk dus ik kon niet antwoorden. In de tussentijd hadden nog veel meer mensen gereageerd, gewoon algemene vragen.. Welke spellen er nog waren en wat de prijs was.
Komt meneer van de eerste reactie met zijn grote mond er tussen door:
Sorry vanaf 8feb geen reactie en ik vraag wat over de overige spellen en nu komen enkele mensen dus ik vind dat ik toch het eerst mag weten wat ze kosten zodat ik kan kijken of ik ze eventueel wil komen halen
Gabbe schreef:ardo_iggy schreef:Sorry dat ik zo even kom binnen vallen.
Maar ik kan helemaal nergens vinden hoe duur het is om naar België te verzenden vanuit Nederland van zowel Kiala als Tnt.
Weet een van jullie dit toevallig?
Alvast heel erg bedankt.
tnt met track en trace 13,00 zonder 9,00 kiala weet ik niet
ardo_iggy schreef:Sorry dat ik zo even kom binnen vallen.
Maar ik kan helemaal nergens vinden hoe duur het is om naar België te verzenden vanuit Nederland van zowel Kiala als Tnt.
Alvast heel erg bedankt.
Gabbe schreef:Even een vraag aan jullie, morgen ga ik bij een jaarling kijken zouden jullie nog wat van de prijs proberen af te krijgen zo ja hoeveel? Ze vraagt 380,- is een new forest.
kiki1976 schreef:ardo_iggy schreef:Sorry dat ik zo even kom binnen vallen.
Alvast heel erg bedankt.
https://onlineverzendservice.postnl.nl/ ... tracktrace
Via Kiala gaat niet meer naar België