Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:45

Ik moet nog eens op zoek naar een goede foundation. En ik wil spul (gebruiken ze meestal poeder of foundation?) om mezelf te leren contouren.
Gebruik zelf niet zo heel veel make up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:46

Ik vind glitter op m'n gezicht juist altijd wel prettig. Ik gebruik voor de rest van mijn gezicht alleen maar producten die de hele boel matteren, dus glitters in mijn blush en bronzer vind ik leuk <3 Ik had ze allebei dus op mijn lijstje staan maar hij heeft de kleur genomen die hij het mooiste vond _O- Ik vind de palettes en de kwastenset van Sleek heel fijn, maar voor de rest vind ik het niet zo denderend. Lipsticks zijn bijvoorbeeld echt bagger imo..

Oh en morrow_less: reviews komen er zeker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:47

Polivy schreef:
Ik moet nog eens op zoek naar een goede foundation. En ik wil spul (gebruiken ze meestal poeder of foundation?) om mezelf te leren contouren.
Gebruik zelf niet zo heel veel make up.

Foundation is echt een persoonlijke kwestie. Ik gebruik nu de Maybelline Better Skin foundation, die vind ik in principe wel prettig maar ik vind mijn MAC Matchmaster nog steeds fijner. Helaas is die niet meer helemaal de goede kleur nu, ben echt te blank geworden _O- En contouren kan met een hele donkere foundation (zou dan wel voor een hele dikke gaan) of bijvoorbeeld met een bronzer en een highlighter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:48

Ik heb een aantal palettes en 2 lipsticks, maar die heb ik net gekregen en moet ik nog testen.
Ben benieuwd wat ik er van vind :D

Als bronzer wordt er meestal poeder gebruikt.
Net een tintje donkerder dan je huidskleur.
Zelf doe ik dat nooit, want ik kan het gewoon echt niet _O-

Foundation is echt heel erg van je eigen huid afhankelijk.
Niet alleen de kleur, maar ook of je een droge, vette of gecombineerde huid hebt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:49

Ik vond NAKED3 tegenvallen en die heb ik ook weer heel snel weggedaan. NAKED2 is de beste voor mij.

Foundation is heel persoonlijk. Ik gebruik op dit moment geen foundation maar en BB cream van Dior.

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:50

Heb je Naked3 gekocht en weer weggedaan? := Persoonlijk als ik de uitgave zou doen voor zo'n duur palet zou ik hem wel houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:50

Ik zou hem niet eens aanschaffen als ik hem niet helemaal super zou vinden!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:51

Ik heb hem mee laten nemen door iemand zonder hem gezien te hebben aangezien ik NAKED1 en NAKED2 al heb en er tevreden mee ben. Typisch gevalletje miskoop dus.

@Emmaa_ ik vind het zonde om iets in de kast te laten liggen verstoffen terwijl ik een ander er gelukkig mee kan maken. Ik heb hem aan een vriendin gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:53

Wat vond je er aan tegenvallen dan?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:55

De kleuren pasten niet helemaal bij mij. Ik gebruik mijn NAKED2 vooral voor een avond weg, dus een iets heftigere look. Voor dagmake-up heb ik een goed pallet. NAKED3 vond ik vooral vrij zacht en de kleuren deden het gewoon niet voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:57

Maar... dat zie je toch op swatches voor je zo'n palette aanschaft?
Niet aanvallend bedoeld ofzo trouwens hoor, ik snap het gewoon echt niet _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:02

Moet ik me nu serieus hier gaan verantwoorden? Goed ik kreeg een app uit het buitenland dat ze naked3 hadden en of ik hem wilde. Geen tijd, druk op werk dus mee laten nemen want 1 en 2 waren prima.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:03

Ik vind de 2 juist niks aan. Gebruik mijn 1 echt wel regelmatig, in hoeverre je van regelmatig kunt spreken bij mij :'). De 3 heb ik net en wel al wat geprobeerd, maar moet even an dek leuren wennen en kleurcombi's gaan uitproberen. Vind de kleuren echt prachtig.

Verder ben ik qua make-up wel over sleek te spraken, heb een paar palettes en blushes en die zijn echt heel fijn. Zal even de oudere posts opzoeken, die 2 zijn echte aanraders <3.
En ik weet dat Anc die groene palette heef,t ook supermooi, maar verkeerde tinten voor mij.

Ik hou van de BB van Bobbi Brown. Moet een nieuwe maar vindt mn portemonnee niet zo tof :=

Tazzey: Zo bedoelt Anc het helemaal niet...???!!! Adem in, adem uit :).
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 21-03-14 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Ik heb dus een droge huid en en tja, je moet natuurlijk ook weten welke tinten foundation je moet hebben. Altijd lastig. Zo kopen op internet doe ik dus maar niet.
MAC is alleen op internet te verkrijgen toch? Ik hoor er zoveel goeds altijd over.

Yv_

Sommige douglas counters Polivy. Had het net toevallig in ons HK topic gevraagd _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:04

Sleek is ook erg fijn inderdaad.

De BB van Bobbi Brown vond ik zelf niet prettig, ik heb verschillende geprobeerd en die van Dior lijkt het beste te werken. Niet té dekkend maar gewoon precies goed.

In Amsterdam zit een MAC store of is die al weer weg?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:05

Vintage Romance oogschaduw palette

Sweet Cheeks blush trio

Edit: Dat kan Tazzey, elk huidje is verschillend zoals je net al zei.
Dior doet bij mij echt niks. Maar dan ook echt niks. Vind het echt geen fijn merk :n.\
Alhoewel ik spul van de laatste jaren niet heb geprobeerd, koop gewoon niks meer ervan gezien het in het verleden nogal tegenviel. Gok dat ik alleen ooit nog wel een nagellakje ervan wil :'). Of Anc meot stoppen met mooie swatches laten zien _O-
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 21-03-14 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:05

Yv_ schreef:
Sommige douglas counters Polivy. Had het net toevallig in ons HK topic gevraagd _O-

Thanks! +:)+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 18:12

yw :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:28

Yv_ schreef:
Vintage Romance oogschaduw palette

Sweet Cheeks blush trio

Edit: Dat kan Tazzey, elk huidje is verschillend zoals je net al zei.
Dior doet bij mij echt niks. Maar dan ook echt niks. Vind het echt geen fijn merk :n.\
Alhoewel ik spul van de laatste jaren niet heb geprobeerd, koop gewoon niks meer ervan gezien het in het verleden nogal tegenviel. Gok dat ik alleen ooit nog wel een nagellakje ervan wil :'). Of Anc meot stoppen met mooie swatches laten zien _O-

Dat heb ik in het verleden ook met Dior gehad. Toevallig kreeg ik een tijd geleden testers uit de Hydra serie en dat bleek echt goed te werken voor mij. Ik heb wel een heel gevoelige huid.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:34

Ik gebruik alleen een soort BB cream, speciaal voor de wallen, van Garnier. Niet dat ik echt donkere kringen heb, maar er lopen heel veel kleine adertjes onder mijn ogen en ik heb een hele dunne huid en ik zie er frisser uit als die adertjes minder zichtbaar zijn. Ik had eerst Touche Eclat ofzo (van YSL) maar dat trekt niet mooi in bij mij. Uiteindelijk heb ik allemaal dure merken getest bij de Douglas, maar is het goedkoopste dus het mooiste bij mij. Komt waarschijnlijk ook omdat ik verder geen foundation gebruik, waardoor het echt goed in moet trekken en ik verder niets meer kan verdoezelen met een volgende laagje make-up. De meeste duurdere dingen zijn vrij dik, waardoor het erg opvalt en dat is juist niet de bedoeling natuurlijk ;)

Verder gebruik ik qua make-up graag bruine oogschaduw, in combi met een goudkleurige en dat laat ik dan overlopen (licht aan de binnenkant, naar donker aan de buitenkant). En natuurlijk een lekkere laag mascara! Soms laat ik de oogschaduw liggen en doe ik alleen de BB-cream en mascara op. Daarnaast scrub ik ongeveer 2x per week mijn lippen, smeer ik rijkelijk met Hennep lipbalsem en doe ik af en toe lippenstift op als mijn lippen bleek zijn.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:35

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 16:23

hey!!! :D
ik kom even binnenvallen met mijn Engels blog :P ik verraad wel een beetje mijn identiteid, ach jah.
ik probeer met mijn blog anders te zijn, dan de typische beautyblog, en er komt dan ook vrij weinig bwauty in voor maar veel meer 'leuke' dingen, haha!

blog staat in m'n onderschrift

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 18:06

Eline, leuk dat je ook blogt. Alleen vraag ik me af waarom je anoniem wil zijn. Aan je webadres kan ik namelijk al afleiden dat je Eline heet (ik had nog niet eens naar je boktnaam gekeken) en je kunt dus toch prima je voorstellen als Eline? Achternaam hoeft echt niet. En dan maak je je blog nog wat persoonlijker :)

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:56

Polivy schreef:
Eline, leuk dat je ook blogt. Alleen vraag ik me af waarom je anoniem wil zijn. Aan je webadres kan ik namelijk al afleiden dat je Eline heet (ik had nog niet eens naar je boktnaam gekeken) en je kunt dus toch prima je voorstellen als Eline? Achternaam hoeft echt niet. En dan maak je je blog nog wat persoonlijker :)

jah, daar zit wel wat in...
ik ga denk ik maar gewoon door het leven als Eline op mijn blog.
ik ben bang dat mensen die ik ken mijn blog vinden, en als er persoonlijkere dingen op staan kan dat een beetje awkward worden :P