Grijzig hier, maar 13 graden vanmorgen, hoop dat het net als gisteren toch in de middag inderdaad lekkerder wordt. Gisteren toch heerlijk in de wei in een zonnetje (met wat wind) kunnen rijden!
Grijs, wel redelijke temperatuur en weinig wind (omgeving Zwolle) Ben allang blij dat die rotwind een keer weg is. Hopelijk komt vanmiddag de zon er door. Het begon net al iets te breken in de lucht, hopelijk zet het door.
Maaike_Ma
Geplaatst: 10-06-13 13:35
hier net wat gezien, zijn met het hooi aan de gang. Eerst windstil vervolgens begint het ietsjes te waaien, en een paar tellen later vliegt een deel van het hooi, rond draaiend wel 2 meter de lucht in
Paarden lol, helft ligt bij ze in de wei
fargo
Geplaatst: 10-06-13 13:39
Misschien een kleine windhoos?? Hier lijkt het iets lichter te worden, maar zon komt er nog niet door..
Morgen dus mijn werkzaamheden als huishoudelijk medewerkster thuiszorg weer oppakken met mijn evenwicht stoornis. Kwam heel kort erop neer moest me maar niet zo aanstellen en gewoon aan het werk gaan.
Als het 's avonds maar valt, want kou en nattigheid worden mijn spieren niet zo blij van op de fiets.
En een donderdag middag gratis scan van mijn rug/nek en dan kan er gekeken worden waar eventuele blokkades zitten. Langleve de plaatselijke huis-aan-huis krantje. Alleen dan nog kijken in hoevere de zorgverzekering dit ga dekken mocht ik dit willen proberen.
Marcella ben je al bij een kraker geweest? dat wil ook nog wel eens helpen. Bij mij helpt het helaas niet,me rug is al een paar keer gekraakt,maar de pijn in me hamstring en benen blijft.
Woensdag lekker weer? regen komt er niet,ja miss. s'nachts.Volgens de berichten donderdag regen buitjes.
Vandaag hele dag in Walibi geweest, prima weer gehad! Zelf rond een uur of 2 met zonnetje en nog betere temperatuur. Nu lig ik voor pampus op bed en mag het van mij kei hard regenen en zo.
Ja ben een keer gekraakt (dit jaar nog) maar helpt voor even. Scan is trouwens bij een chiropractie. Dan kan er ook gekeken worden hoeveel procent afwijking er is.