Die kerel die laatst is opgepakt is vandaag weer opnieuw gearresteerd, er schijnen getuigen te zijn geweest bij een brand, dus ze hopen nu dat ie herkend wordt. Het is verder wel aardig stil geweest hier in de buurt.
Ze gaan de getuigen vragen om naar het bureau te komen. De dader zetten ze tussen een stel acteurs en ze gaan dan de getuigen dan vragen om de dader aan te wijzen
Zou goed zijn als het hem nu echt is joh, kunnen ze eindelijk wat!
Ik heb een weekje gekampeerd in Schoorl, heerlijke omgeving zeg! Wel een plens regen gehad, maar laten we maar zo stellen dat dat voor de duinen alleen maar goed is!
NathalietjeB
Geplaatst: 01-09-11 22:28
uh wil niemand bang maken maar me ma smst me net of ik wil kijken wat er loos is maar ik zie brand gerucht schoorl randweg weer in beeld?? iemand meer info hierover?
Ik zie op p2000 dat er een buitenbrand was, maar dat die melding weer ingetrokken is
eempiej
Geplaatst: 01-09-11 22:37
Ik zie dat het een 1malige melding is van 18.43 uur. Als het heel erg was hadden er wel meer auto's heen gemoeten dus ik denk dat het mee viel/loos alarm was
Dat was een melding van bergen, deze melding was eerder.
marjolein_el
Geplaatst: 09-11-11 19:00
Heeeel veel sirene's
MarrieLeen
Geplaatst: 09-11-11 19:26
Volgens de site van P2000 is er brand in Zwembad de Beeck. Ivm chloor sturen ze daar denk ik ook veel brandweer naar toe.
Hier was van de week ook een duinbrand hoorde ik (julianadorp) als ik uit mijn raam had gekeken had ik hem zo kunnen zien haha, verder niks van mee gekregen was gelukkig maar een kleintje!
Die man die ze hadden opgepakt is laatst (maand/2 maanden terug ofzo?) Ook weer vrijgelaten omdat ze te weinig bewijs hadden.. Las het op nu.nl geloof ik..
Gedonder begint gelijk weer :s
marjolein_el
Geplaatst: 05-04-12 19:03
Maar het is buiten natuurlijk ontzettend droog hè, hoeft niet perce aangestoken te zijn.