Jaa bericht van Yellowfish Wat god te lezen en te zien dat het zo goed met je gaat..wat een energie en kracht heb je toch! Wees trots op je doorzettingsvermogen en net wat de anderen zeggen, he zuet er goed uit! (met mooie krullen waar ik jaloers op ben, hihi).
Sjeuh, Pedry al 24?? Had ik dr niet gegeven, fijn dat het met haar nu ook goed gaat! Leuk van je te horen hier.
Je ziet er super uit Yellowfish. Ben blij dat het zo goed met je gaat en met perdy.
Liefs Jepsica
avaluna
Geplaatst: 20-05-09 10:09
Bedankt voor je berichtje, Yellowfish! Je ziet er super uit! Fijn dat het ook goed met Perdy gaat! Je ben en blijft een kanjer! Ik wens je alvast heel veel succes met je nieuwe studie! Pas goed op jezelf en zorg goed voor jezelf! Een heel dikke knuffel!
Wauw Yellowfish! Wat zie jij er ongelovelijk goed, sterk en gezond uit meid! Ontzettend fijn om te lezen dat het, met natuurlijk de logische ups en downs, verder zo goed met je gaat en dat je overal weer van kunt genieten!
Je ziet er weer goed uit hoor; super! Wat de vermoeidheid betreft en de gewrichtspijnen, dat kan ook heel goed met elkaar te maken hebben. Ik heb een vorm van reuma en ben ook vaak en snel moe. Ik hoop dat het bij jou met de tijd nog gaat verbeteren en dat je dan ook weer meer conditie krijgt! Fijn dat je ondanks alles wat je meegemaakt hebt en de gevolgen die je er nog steeds van ondervindt weer kunt genieten van het leven! Je hebt het verdiend!
Chivance
Geplaatst: 20-05-09 22:03
MSQuincyTE schreef:
Chivance schreef:
Vroeg ik me ook al, misschien kan iemand haar per PB vragen hier te reageren?
Waarom doe je het zelf niet dan?
Omdat er hier in dit topic op de tijd dat het bestaat zoveel mensen zijn die graag willen weten en volgen hoe het Yellowfish gaat en als we dan allemaal (want ik ken haar enkel van hier) gaan beginnen berichtjes schrijven wordt zij overstelpt hiermee. Ik denk dat Yellowfish genoeg vriendinnen heeft IRL wat haar dit ook kunnen vragen.
Yellowfish, fijn dat het je zo goed gaat. Het is voor ons echt genieten dat we jou zo zien genieten en leven, ik wens je zo nog heel vele jaren toe!
Wauw Yellowfish, fijn dat het zo goed gaat met je Je ziet er goed uit!
Anoniem
Geplaatst: 20-05-09 22:49
Hey Yellowfish, wat fijn om te zien dat je er zo goed uit ziet en dat volop plannen zit voor de toekomst.
Yellowcab
Geplaatst: 22-05-09 18:23
Wat fijn om die foto's te zien! Je ziet er echt heel goed uit! Ben blij dat je je leventje weer rustig aan kunt oppakken Succes nog verder! Maar dat komt vast wel goed!