Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:04

Nee, heb ze wel eerst uitgespoeld met groene zeep natuurlijk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:08

Ach wat verdrietig weer Marlinde sterkte!

Faalangst is vreselijk Pablo, herkenbaar. Zet hem op om het verslag af te krijgen +:)+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 20:11

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! *Onlineknuffel.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 21:18

Froukje_J schreef:
fleurtjeuh schreef:
Mag een potentiele collegas ergernis ook?

Ik was vandaag op 2e gesprek bij een bedrijf. Vorige keer was al aangestipt dat t van origine een christelijk bedrijf was en dat je dat alleen maar merkte doordat er in de kantoren geen muziek was en er werd niet gevloekt.
Nou helemaal prima.

Vandaag 2e gesprek.
Kwam naar voren dat ze wel een kledingvoorschrift hadden. En voor vrouwen bestond die uit een knie lengte rok. Ja echt. Geen geintje. Alle vrouwen worden geacht een knie lengte rok te dragen.
Bedrijfskleding wordt beschikbaar gesteld. Geen langere rokken mogelijk, alleen knie lengte.

Ik heb het gesprek keurig afgemaakt, maar dit ga ik niet doen. Nette kantoor kleding is niet mijn stijl maar kan ik ook wel iets in vinden waar ik me comfortabel in voel.
Maar verplicht een knie lengte rok? Nee bedankt

Heb je gesolliciteerd bij de babydump? :+

Whaha Froukje ook het eerste wat ik dacht

gichke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 21:58

Sterkte Marlinde Y;( Ik kan geloven dat je dan gewoon leeg bent.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:14

Niet om dramatisch te doen, maar als ik nog een ad zie sla ik mijn hoofd tegen de muur.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:57

Nog steeds niet beter, blijf morgen al thuis van m’n opleiding waar ik al maar 2x per periode heen ga. Laat m’n groepje in de steek, hoop maar dat ik me donderdag goed genoeg voel om te werken want anders is alles helemaal even stom. Bleh

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:01

X die totaal geen aanstalten maakt om ook maar iets mee te helpen aan het leeghalen van de woning en tuin,zowel fysiek als financieel niet.
In mijn eentje lukt dit niet,zeker niet wanneer het zo vroeg donker is.
Ze moet ten laatste eind lente 2024 de verkoop in.
Ongelooflijk zo'n vent die letterlijk niets doet aan/in huis en tuin.Kan wel janken.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:23

xPabloBokt schreef:
Mijn eigen uitstelgedrag waardoor ik vandaag nog een heel verslag moet schrijven wat vanavond om 23.59 ingeleverd moet zijn.

Komt door mijn faalangst, niet door luiheid.. maar alsnog vervloekt irritant.

Hopelijk eind van de week goed nieuws dat ik eindgesprek mag gaan doen en dan lekker vakantie vieren.

Ik ook. Al deze hele week. Heb een strakke planning omdat ik dus veel heb uitgesteld en dan raak ik heel erg in de stress.
Ik hoop dat je het verslag inmiddels af hebt en het eindgesprek goed gaat!! *\o/*

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:38

Heb zeep in m’n oog gekregen. En zes uur lang wiskunde, en zes uur lang geschiedenis. Top dag ;(

Sterkte MarlindeRooz en Pablobokt

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:27

Kuchend paard. Brrrr krijg er kippenvel van en maak me zorgen. Het is natuurlijk het seizoen en hij kucht af en toe 1 keer. Kan misschien van wat stof in het hooi of onvoldoende training (shame on me) om die longen eens te laten werken. Dus even een siroopje besteld. Zou graag meer tijd hebben om met hem bezig te zijn, maar het weer zit tegen, tijd is beperkt vanwege werk, studie en verbouwing.
Grrrr.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:50

MarlindeRooz schreef:
Ben echt leeg.

Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.

Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.

;(

Ratjes zijn superleuk, maar ze mankeren erg snel wat.

Ik had ooit een naakte mannetjesrat. Die heette Zeempje :)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 00:59

imaudy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ben echt leeg.

Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.

Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.

;(

Ratjes zijn superleuk, maar ze mankeren erg snel wat.

Ik had ooit een naakte mannetjesrat. Die heette Zeempje :)

Ratten zijn inderdaad ontzettend leuk, maar ze leven helaas te kort... het grote nadeel van ratjes. Sterkte!

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 01:01

JudithGigi schreef:
Niet om dramatisch te doen, maar als ik nog een ad zie sla ik mijn hoofd tegen de muur.

Ik ken het. Adblocker niets voor je mocht je dat nog niet hebben? Hier zo'n enorme uitkomst geweest paar jaar terug.
Sterkte Marlinde, zulke kleine huisdiertjes maken alsnog een grote impact. Snap dat je je leeg voelt, het kan soms ineens enorm snel gaan :(:)
-
Ben zelf extreem moe de laatste weken. Vind de winter niet erg, dat het zo snel donker is ook niet maar blijkbaar ben ik onbewust er wel weer van slag van. Eer dat dat recht trekt is het zomer, :') Heb niets met de warmte, doe maar kou, dus waarom het dan weer zo moet. :evaw:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 01:44

Steeds keihard vuurwerk naast de flat...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 01:59

xPabloBokt schreef:
En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.

Is het gelukt met je verslag? Ik wou het eerder niet vragen omdat ik je niet nog zenuwachtiger wou maken of van je werk wou houden net voor de deadline. Ik hoop dat de stress zsm van je af glijdt nu het voorbij is :knuffel:

-

Ik zit een beetje te balen dat het herstel van mijn operatie zo lang duurt. Het is al meer als 2 maanden geleden en ik had gehoopt dat ik zo rond deze tijd alweer meer had gekund als wat ik op het moment kan. Maar helaas.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 02:10

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:
En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.

Is het gelukt met je verslag? Ik wou het eerder niet vragen omdat ik je niet nog zenuwachtiger wou maken of van je werk wou houden net voor de deadline. Ik hoop dat de stress zsm van je af glijdt nu het voorbij is :knuffel:

-

Ik zit een beetje te balen dat het herstel van mijn operatie zo lang duurt. Het is al meer als 2 maanden geleden en ik had gehoopt dat ik zo rond deze tijd alweer meer had gekund als wat ik op het moment kan. Maar helaas.

Lief <3 heb hem precies om 23.59 ingeleverd. :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 03:33

Wakker…..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 06:43

Bloemetje75 schreef:
Wakker…..

Plus 1

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 07:37

Keelontsteking -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 08:32

De rijvereniging die het baklidmaatschap verhoogt van 50 euro naar 65 én een verplichte afname van een KNHS lidmaatschap. Ik wil helemaal geen lidmaatschap van de KNHS. Ik snap dat er wat geld bij moest, maar nu gaat het van 50 naar 92,50 en dat vind ik echt veel te veel. Dus ik heb het opgezegd en dan ga ik wel ergens rijden met een binnenbak.

gichke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:08

Opleiding die normaal gezien om 8u begon, daar weten ze nu niet wanneer die van start gaat omdat er vanalles nog niet klopt |o . Ik zit aan een weegbrug waar het momenteel redelijk druk is, dus voor mijn collega's die dit nu moeten opvangen is dat ook super irritant aangezien zij ook nog op de werf moeten werken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:09

Ik heb het idee of ik verkouden aan het worden ben, leuk zo net voor kerst. -O-

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:34

Het OV.. Gisteren de storing van de metro's waardoor ik veel langer onderweg was en nu ook allemaal bussen die uitvallen. %)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:46

Anastasia24 schreef:
JudithGigi schreef:

Ik ken het. Adblocker niets voor je mocht je dat nog niet hebben? Hier zo'n enorme uitkomst geweest paar jaar terug.
Sterkte Marlinde, zulke kleine huisdiertjes maken alsnog een grote impact. Snap dat je je leeg voelt, het kan soms ineens enorm snel gaan :(:)
-
Ben zelf extreem moe de laatste weken. Vind de winter niet erg, dat het zo snel donker is ook niet maar blijkbaar ben ik onbewust er wel weer van slag van. Eer dat dat recht trekt is het zomer, :') Heb niets met de warmte, doe maar kou, dus waarom het dan weer zo moet. :evaw:

Het grootste probleem is youtube op de tv, die heeft werkelijk bijna elke minuut een ad... Daar ik zovee ik weet geen adblocker voor :(