Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje_J schreef:fleurtjeuh schreef:Mag een potentiele collegas ergernis ook?
Ik was vandaag op 2e gesprek bij een bedrijf. Vorige keer was al aangestipt dat t van origine een christelijk bedrijf was en dat je dat alleen maar merkte doordat er in de kantoren geen muziek was en er werd niet gevloekt.
Nou helemaal prima.
Vandaag 2e gesprek.
Kwam naar voren dat ze wel een kledingvoorschrift hadden. En voor vrouwen bestond die uit een knie lengte rok. Ja echt. Geen geintje. Alle vrouwen worden geacht een knie lengte rok te dragen.
Bedrijfskleding wordt beschikbaar gesteld. Geen langere rokken mogelijk, alleen knie lengte.
Ik heb het gesprek keurig afgemaakt, maar dit ga ik niet doen. Nette kantoor kleding is niet mijn stijl maar kan ik ook wel iets in vinden waar ik me comfortabel in voel.
Maar verplicht een knie lengte rok? Nee bedankt
Heb je gesolliciteerd bij de babydump?
xPabloBokt schreef:Mijn eigen uitstelgedrag waardoor ik vandaag nog een heel verslag moet schrijven wat vanavond om 23.59 ingeleverd moet zijn.
Komt door mijn faalangst, niet door luiheid.. maar alsnog vervloekt irritant.
Hopelijk eind van de week goed nieuws dat ik eindgesprek mag gaan doen en dan lekker vakantie vieren.
MarlindeRooz schreef:Ben echt leeg.
Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.
Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.
imaudy schreef:MarlindeRooz schreef:Ben echt leeg.
Derde huisdier overleden in 3 weken. Vriendin waar "mijn" ratje Coco sinds een week woonde belde. Dus met spoed naar de dierenarts gereden. Het kwam echt plotseling en ze kreeg nog een soort toeval / beroerte in de auto. Bloed plassen en alles. Konden we in laten slapen.
Gisteren heb ik nog met haar geknuffeld en was alles nog helemaal goed met haar.
Ratjes zijn superleuk, maar ze mankeren erg snel wat.
Ik had ooit een naakte mannetjesrat. Die heette Zeempje
JudithGigi schreef:Niet om dramatisch te doen, maar als ik nog een ad zie sla ik mijn hoofd tegen de muur.
xPabloBokt schreef:En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.
Telpeva schreef:xPabloBokt schreef:En we zitten weer te janken van de faalangst. Kan ook nooit normaal een verslag schrijven zonder dat mijn hoofd me totaal voor de gek gaat zitten houden. Feest al die jeugdtrauma's.
Is het gelukt met je verslag? Ik wou het eerder niet vragen omdat ik je niet nog zenuwachtiger wou maken of van je werk wou houden net voor de deadline. Ik hoop dat de stress zsm van je af glijdt nu het voorbij is![]()
-
Ik zit een beetje te balen dat het herstel van mijn operatie zo lang duurt. Het is al meer als 2 maanden geleden en ik had gehoopt dat ik zo rond deze tijd alweer meer had gekund als wat ik op het moment kan. Maar helaas.
Anastasia24 schreef:JudithGigi schreef:Niet om dramatisch te doen, maar als ik nog een ad zie sla ik mijn hoofd tegen de muur.
Ik ken het. Adblocker niets voor je mocht je dat nog niet hebben? Hier zo'n enorme uitkomst geweest paar jaar terug.
Sterkte Marlinde, zulke kleine huisdiertjes maken alsnog een grote impact. Snap dat je je leeg voelt, het kan soms ineens enorm snel gaan![]()
-
Ben zelf extreem moe de laatste weken. Vind de winter niet erg, dat het zo snel donker is ook niet maar blijkbaar ben ik onbewust er wel weer van slag van. Eer dat dat recht trekt is het zomer,Heb niets met de warmte, doe maar kou, dus waarom het dan weer zo moet.