Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje00 schreef:Ben wat meer voor mezelf aan het kopen. Had deze broek eerst bij Bijenkorf gepast, maar deze prijs is een stuk vriendelijker.
https://www.vinted.nl/items/4056055366- ... rs-s-zwart
Iemand nog suggesties voor andere fijne merken broeken die hierop lijken?
Appeltje00 schreef:Ben wat meer voor mezelf aan het kopen. Had deze broek eerst bij Bijenkorf gepast, maar deze prijs is een stuk vriendelijker.
https://www.vinted.nl/items/4056055366- ... rs-s-zwart
Iemand nog suggesties voor andere fijne merken broeken die hierop lijken?
KletsKoekje schreef:Als ik jullie linkjes aanklik kom ik gewoon op Vinted en niet op artikel, iemand een idee hoe dat komt/hoe weer in orde te maken?
ClaudiaHS schreef:Wat Annemiek zegt is ook mijn ervaring.
De polo's koop ik in mijn eigen maat, maar de katoenen kabeltrui een maat kleiner.
Ik heb zaterdag een nieuwe Gaastra winterjas gekocht voor 5 euro.
Ben heel benieuwd als hij binnen komt.
Issie echt nieuw dan is het een koopje.
Het is dezelfde als ik al heb, alleen die van mij heb ik al jaren en is best vaal geworden van het vele wassen.
[ [url=m/rjaSNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb deze al een tijdje in mn favorieten staan.
Staat geen materiaal bij, maar gok dat het katoen is.
Twijfel dus om hem te kopen, gezien ik van de katoenen kabeltruien maat S heb. Bang dat hij te groot is.
ClaudiaHS schreef:Wat Annemiek zegt is ook mijn ervaring.
De polo's koop ik in mijn eigen maat, maar de katoenen kabeltrui een maat kleiner.
Ik heb zaterdag een nieuwe Gaastra winterjas gekocht voor 5 euro.
Ben heel benieuwd als hij binnen komt.
Issie echt nieuw dan is het een koopje.
Het is dezelfde als ik al heb, alleen die van mij heb ik al jaren en is best vaal geworden van het vele wassen.
[ [url=m/rjaSNB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb deze al een tijdje in mn favorieten staan.
Staat geen materiaal bij, maar gok dat het katoen is.
Twijfel dus om hem te kopen, gezien ik van de katoenen kabeltruien maat S heb. Bang dat hij te groot is.
Ethelate schreef:Nee, maar verkoper zet dan alle items in een bundel te koop. Koop ik die bundel en annuleer de ander.