Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:27

Merlen schreef:
Ik ben het werk van mijn verzekeringsmakelaar aan het doen,zijnde mailen,bellen en aanpassingen doen via de hoofdmaatschappij.
En ik doe het 10 keer beter,meer zelfs.
Ik zie een nieuwe uitdaging voor me als verzekeringsmakelaar.

Een paar keer diep adem halen en wachten tot het overgaat.......

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:32

Cowboy55 schreef:
Merlen schreef:
Ik ben het werk van mijn verzekeringsmakelaar aan het doen,zijnde mailen,bellen en aanpassingen doen via de hoofdmaatschappij.

Een paar keer diep adem halen en wachten tot het overgaat.......

Zeg, we hebben het niet over opruimwoede!

Ik krijg vandaag een nieuwe vaatwasser dus de oude vaatwasser is er vanmorgen uitgesloopt zodat die meteen weer mee kan.

Word ik net gebeld dat mijn nieuwe vaatwasser van de vrachtwagen is gevallen en dat ik pas morgen een nieuwe krijg |(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:35

Maanden geleden tig keer gemaild en gebeld naar hem en nog had hij niks doorgegeven.
Dat moet ik dan vernemen via het hoofdkantoor.
Maar om betalingsuitnodigingen naar me te sturen,waarvan de helft dan nog niet klopt,is hij wel snel.
En dan reageert hij boos en geïrriteerd dat ik dit niet mag doen en alles via hem dient te verlopen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:35

Zó moe :\ En moet nog een hele dag werken.

Rose123

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:43

Dat ik weer eens in een meeting moet zitten waar ik niks aan heb en niks mee kan.
Weer een uur verspilt die ik heel graag anders had besteed.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:44

Merlen schreef:

Verdient wel lekker :))

Berdien schreef:
Zó moe : En moet nog een hele dag werken.

herkenbaar :(:)

Urbanus schreef:
Ik krijg vandaag een nieuwe vaatwasser dus de oude vaatwasser is er vanmorgen uitgesloopt zodat die meteen weer mee kan.

Word ik net gebeld dat mijn nieuwe vaatwasser van de vrachtwagen is gevallen en dat ik pas morgen een nieuwe krijg |(

Ik voorzie een nieuwe carrière als afwashulp :))
Maar wel balen hoor!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:45

Ik krijg vandaag een nieuwe vaatwasser, voor een prikkie want hij was van de vrachtwagen af gevallen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:48

Ik neem aan dat je dat letterlijk bedoeld en niet de spreekwoordelijke variant :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 11:56

Caira schreef:
Ik krijg vandaag een nieuwe vaatwasser, voor een prikkie want hij was van de vrachtwagen af gevallen.

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 12:02

Caira schreef:

Heks die je bent _O- _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 12:03

Na een paar dagen weer eens mijn enquête voor mijn onderzoek geopend.

Had vorige week woensdag 22 reacties.
Nu 26.

Mijn onderzoek gaat eraan |(

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 12:07

@xPabloBokt, kan je hem niet hier delen? Of heb ik er al overheen gekeken?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 12:15

Rose123 schreef:

Dat is lief, maar ik studeer HR en het onderzoek is intern -O- dus dat gaat helaas niet. Ben echt afhankelijk van de medewerkers op stage..

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 12:18

xPabloBokt schreef:
Rose123 schreef:

Dat is lief, maar ik studeer HR en het onderzoek is intern -O- dus dat gaat helaas niet. Ben echt afhankelijk van de medewerkers op stage..

Dat is echt kak...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 12:43

Ja behoorlijk.. en ik heb het theoretisch naar 280 medewerkers verstuurd dus ik zou meer dan genoeg reacties moeten krijgen. Ben met 100 al blij maar 26 is écht te weinig aangezien mijn interviews ook al niet echt bruikbaar waren..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 13:24

xPabloBokt schreef:
Ja behoorlijk.. en ik heb het theoretisch naar 280 medewerkers verstuurd dus ik zou meer dan genoeg reacties moeten krijgen. Ben met 100 al blij maar 26 is écht te weinig aangezien mijn interviews ook al niet echt bruikbaar waren..

Dan kun je nog maar 1 ding doen: wandelschoenen aan en de organisatie in om mensen face-to-face te vragen om mee te doen voordat dadelijk de vakantie uitbreekt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 13:30

Cowboy55 schreef:
xPabloBokt schreef:

Dan kun je nog maar 1 ding doen: wandelschoenen aan en de organisatie in om mensen face-to-face te vragen om mee te doen voordat dadelijk de vakantie uitbreekt.

Ja.. ware het niet dat ik op het hoofdkantoor zit en het onderzoek betrekking heeft op 300+ locaties die door het hele land zitten (het hoofdkantoor is dus uitgesloten van het onderzoek)..

Ik heb dus 26 reacties en het overgrote deel daarvan is dus inderdaad van locaties waar ik fysiek ben geweest en de laptop onder de neus heb geschoven van aanwezige medewerkers. Maar ik heb ook nog drie andere opdrachten naast mijn onderzoek waar ik dus ook nog maar drie weken voor heb, dus het is niet haalbaar voor mij om een complete Tour de France te gaan doen langs alle locaties -O-

Heb echt een ijzersterk theoretisch kader maar als ik in de praktijk geen resultaten kan ophalen, kan ik ook geen sterk advies geven :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 14:02

Ik krijg geen contact met mijn ergotherapeut omdat de site imo heel slecht is opgezet. Klik je op het kopje contact opnemen, krijg je te zien: ''neem voor contact, contact op met de planning of het secretariaat''. Dat is wat er staat onder het kopje contact, zonder namen erbij, zonder telefoonnummers, adres, mailadres, openingstijden of wat voor contactgegevens dan ook. Moet ik die telefoonnummers dan maar gaan raden ofzo? damn...

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 14:09

Telpeva schreef:
Ik krijg geen contact met mijn ergotherapeut omdat de site imo heel slecht is opgezet. Klik je op het kopje contact opnemen, krijg je te zien: ''neem voor contact, contact op met de planning of het secretariaat''. Dat is wat er staat onder het kopje contact, zonder namen erbij, zonder telefoonnummers, adres, mailadres, openingstijden of wat voor contactgegevens dan ook. Moet ik die telefoonnummers dan maar gaan raden ofzo? damn...

Lekker dan.

Misschien zitten ze hier tussen, bij dit soort zorgzoekers staan een hoop praktijken met telnr en mailadres vermeld: https://ergotherapie.nl/zoek-een-ergotherapeut/

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 14:13

Afanaisa91 schreef:
Telpeva schreef:

Lekker dan.

Misschien zitten ze hier tussen, bij dit soort zorgzoekers staan een hoop praktijken met telnr en mailadres vermeld: https://ergotherapie.nl/zoek-een-ergotherapeut/

Meteen raak! gevonden! *\o/*
Dankjewel!! :*

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:07

Ah, top! *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:19

Ziek naar huis…

Voel me thuis iets beter dus doe even een dutje op de bank.

Word nog zieker wakker. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:20

Dat het handje geven blijkbaar weer overal ingevoerd wordt. Had van mij niet gehoeven.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:24

Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:41

Britta31 schreef:
Dat verpleeghuizen voor dementerende ouderen geen afgesloten hek meer mogen hebben.De ouderen moeten kunnen gaan waar ze willen volgens de wet.Prima,maar niet voor dementerende ouderen.En als je familielid in het tehuis wegloopt moet je zelf gaan zoeken.Wie heeft die belachelijke wet in dit geval bedacht.

Is dit nieuw/veranderd? Ik kan er niks over vinden. Zou bizar zijn. :oo