Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:En hier een dubbel superleuke ervaring met mp EN de kracht van bokt.
2,5 maanden geleden zag ik een naaimachine te koop, die ik al heel lang zocht en dat ook nog voor superprijs.
Minpunt : 2,5 uur enkele reis en verkoper wilde niet versturen
Dus plannen... eerste afspraak uitval want auto in Garage. Volgende mogelijkheid was pas in april voor mij dus maar bedroefd afgezegd.
Verkoopster superlief, wilde wachten en dat zelfs zonder aanbetaling.
Maar ook dat was door omstandigheden erg moelijk te plannen.
Toen die idee om even op bokt de plaats te zoeken en ja, hoor, iemand gevonden.
Stoute schoenen aangetrokken , gevraagd en een "ja" gekregen.
Vandaag machine super verpakt binnen gekregen ( 2e pakket hangt nog buj DHL depot, maar dat komt ook nog)
Dus bij deze: Hulde aan cursebreaker voor die moeite om a) voor mij op te halen en b) so super verpakken en mij toe te sturen!!
Geweldig dat er zo mensen nog zijn
Tallie1979 schreef:Het is balen, maar wel een beetje eigen schuld. Het is geen winkel waar je iets hebt gekocht en waar je garantie hebt. Je had hem ter plekke moeten testen. Zodra je over de drempel bent, is het van jou.
Je had hem beter dezelfde dag nog terug kunnen brengen. Nu, na zoveel tijd is het echt heel vervelend voor jou, maar dit had je dezelfde dag of week ook kunnen achterhalen bij Amac.
Paardennamen schreef:Tallie1979 schreef:Het is balen, maar wel een beetje eigen schuld. Het is geen winkel waar je iets hebt gekocht en waar je garantie hebt. Je had hem ter plekke moeten testen. Zodra je over de drempel bent, is het van jou.
Je had hem beter dezelfde dag nog terug kunnen brengen. Nu, na zoveel tijd is het echt heel vervelend voor jou, maar dit had je dezelfde dag of week ook kunnen achterhalen bij Amac.
Waarom eigen schuld? Het is wel een risico van tweedehands, maar wat had ze nog meer moeten doen dan? Ze heeft het diverse malen gevraagd. En als ze getest heeft en de laptop is net helemaal opgeladen, dan is op dat moment het probleem ook niet te zien geweest.
Tallie1979 schreef:Paardennamen schreef:
Waarom eigen schuld? Het is wel een risico van tweedehands, maar wat had ze nog meer moeten doen dan? Ze heeft het diverse malen gevraagd. En als ze getest heeft en de laptop is net helemaal opgeladen, dan is op dat moment het probleem ook niet te zien geweest.
Eigen schuld omdat ze de laptop in gebruik heeft genomen en nu maanden later laat maken.
In plaats van in gebruik name, had ze deze beter meteen kunnen terugbrengen. Of beter moeten testen ter plaatste. Niet opgeladen en dus niet te testen? Laten staan. Bij Apple producten kan je een batterij percentage zien. Dat had ze makkelijk kunnen checken.