Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:50

Urbanus schreef:
Maar highlights zijn toch ook gebleekte plukjes haar?

Dat dacht ik ook bij het lezen. Het hoort toch bleek te zijn? :') waar wil je het anders mee oplichten? Over het verhaal van fotolijstje.

Dat gele is ook iets wat erg vaak voorkomt als mensen thuis aan de slag gaan :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:56

Dat er rook uit mijn elektrische hakmolen kwam, dood -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 19:06

MyWishMax schreef:
Urbanus schreef:
Maar highlights zijn toch ook gebleekte plukjes haar?

Dat dacht ik ook bij het lezen. Het hoort toch bleek te zijn? :') waar wil je het anders mee oplichten? Over het verhaal van fotolijstje.

Dat gele is ook iets wat erg vaak voorkomt als mensen thuis aan de slag gaan :')

Ja, in principe altijd lekker naar de kapper gaan óf je heel goed laten voorlichten in een kapperswinkel.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 20:25

Grrrr, dat wij al een tijdje naar soldaat van Oranje willen samen met mijn broertje.
Dat we dit nu eindelijk geboekt hebben (want we hadden eindelijk de agenda's bij elkaar).
En dat mijn moeder in eens zegt: Maar die avond kan helemaal niet, want dan vieren wij het zoveel jaar bestaan van het bedrijf en ons huwelijk...

Nu moeten we dus maar weer zien of we ons kunnen beroepen op de 14 dagen bedenktijd :roll:

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 20:32

Dan kun je ze beter op mp gooien, op hun site staat dat ze niet retouren en de 14 dagen bedenktijd geldt niet voor theaterkaartjes.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 20:48

Ja, alleen is er ook een voorwaarde waarin staat dat je niet mag doorverkopen, dus dat gaat niet.

Ik heb nergens kunnen vinden. Dat 14 dagen bedenktijd niet op theaterkaartjes slaat, wel dat het herroepingsrecht ook op internet aankopen slaat, wat dit wel is.

Als ze moeilijk doen, vraag ik het wel na bij onze juridische afdeling, maar zover ik kan vinden heb je in Nederland eigenlijk altijd wel rechts op bedenktijd.

Edit: Hmm zie dat idd nu wel staan.
Nou ja, dan neem ik wel contact op met de annuleringsverzekering...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:16

Dat ik eindelijk na 4 jaar wachten alleen op mijn jonge paardje heb gereden en ze het zo goed deed en eindelijk zelf op eigen benen gaat lopen maar dat ik er weer af moest ik was zo aan het genieten :') kon wel uren doorgaan.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 23:39

Super leuke dag gehad en dan wil ik gaan slapen, besluit mijn angststoornis zich met mijn hoofd te bemoeien |o

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 23:57

Asvinia schreef:
Besluit mijn angststoornis zich met mijn hoofd te bemoeien |o

Zeg die ongelooflijke pleurisleier dat 'ie niet alleen geen nut heeft maar dat 'ie ook geen macht heeft over jou.
Jij hebt de controle, je hebt een topdag gehad en er komen nog zóóóveel meer, niets gaat je tegenhouden! We steken de middelvinger op naar dat stomme stemmetje in je hoofd. You've got this. :j

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 00:06

De asociale Duitse boomers die met hun boot niet bepaald zachtzinnig tegen onze boot zijn komen liggen en ronduit vervelend gedrag vertoonden ook nog. En ook nog eisen stellen ook hè, natuurlijk in het Duits. Heb ze heel duidelijk gemaakt (in het Engels want we zijn in Denemarken dus bekijk het maar met je Duits) dat dat dus niet ging gebeuren. We wilden uitslapen maar gaan nu uit principe vroeg weg zodat zij ook vroeg op moeten nu.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 01:32

Zin in kapsalon maar ja, er is net een rondje gehaald voor me.

Jezus is hier duidelijk nog niet geweest want de wijn smaakt naar water.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-07-22 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 01:32

Dat ik wil leren om te tekenen (iets wat ik echt nooit heb gekunt) maar ik gewoon echt niet weet waar ik moet beginnen :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:00

Aan de benauwdheid/plakkerigheid vannacht, bah >;)
Zat al om half vijf om het balkon maar er stond geen wind :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:27

chanicha schreef:
Aan de benauwdheid/plakkerigheid vannacht, bah >;)
Zat al om half vijf om het balkon maar er stond geen wind :')

+1... Is het al winter?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:30

Aan het feit dat ik één van de gelukkige vrouwen ben die overmatig moeten spugen tijdens de zwangerschap. Zit al ruim 3 weken in de ziektewet omdat ik gewoon niks kan. Ipv aankomen val ik juist af. Ik heb al medicijnen maar ook die werken niet echt.. na weer een super nare nacht ga ik de huisarts maar weer eens bellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig dat het ons gegund is om een kindje te krijgen. Maar iets minder ziek zijn zou wel leuk zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:31

Mo_86 schreef:
De asociale Duitse boomers die met hun boot niet bepaald zachtzinnig tegen onze boot zijn komen liggen en ronduit vervelend gedrag vertoonden ook nog. En ook nog eisen stellen ook hè, natuurlijk in het Duits. Heb ze heel duidelijk gemaakt (in het Engels want we zijn in Denemarken dus bekijk het maar met je Duits) dat dat dus niet ging gebeuren. We wilden uitslapen maar gaan nu uit principe vroeg weg zodat zij ook vroeg op moeten nu.

Wraak!

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 07:34

Rawr schreef:
Asvinia schreef:
Besluit mijn angststoornis zich met mijn hoofd te bemoeien |o

Zeg die ongelooflijke pleurisleier dat 'ie niet alleen geen nut heeft maar dat 'ie ook geen macht heeft over jou.
Jij hebt de controle, je hebt een topdag gehad en er komen nog zóóóveel meer, niets gaat je tegenhouden! We steken de middelvinger op naar dat stomme stemmetje in je hoofd. You've got this. :j

<3 <3 Dank je, die hielp zeker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:12

TessaxQuincy schreef:
Dat ik wil leren om te tekenen (iets wat ik echt nooit heb gekunt) maar ik gewoon echt niet weet waar ik moet beginnen :+
Er zijn veel YT-kanalen met handige tips: Aaron Blaise, Art Prof, Istebraq, Proko, om er even een paar te noemen.

Verder is het een kwestie van oefenen, oefenen, oefenen. Leren over anatomie, gesture drawings, veel schetsen, studies doen, live schetsen als het lukt etc.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:28

Lekker lang wachten bij het ziekenhuis ik wil naar mij paardjes

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:34

Dat ik zo toegesproken ga worden... Door een boze cliënt... Ene oor in, andere oor uit..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:45

PineApple schreef:
Aan het feit dat ik één van de gelukkige vrouwen ben die overmatig moeten spugen tijdens de zwangerschap. Zit al ruim 3 weken in de ziektewet omdat ik gewoon niks kan. Ipv aankomen val ik juist af. Ik heb al medicijnen maar ook die werken niet echt.. na weer een super nare nacht ga ik de huisarts maar weer eens bellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig dat het ons gegund is om een kindje te krijgen. Maar iets minder ziek zijn zou wel leuk zijn.

Wat naar PineApple, hoop dat je iets beters kan krijgen :(:)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:48

Ik houd nog steeds niks binnen, bah!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:52

PineApple schreef:

Ik ben 2x 9 mnd ziek geweest, vanaf dag 1 in de ziektewet en hoop oprecht dat het jou bespaard blijft.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 08:55

Vriendin van mij was ook 9 maanden ziek.. Heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen.. Moest uiteindelijk een sonde en medicatie tegen de misselijkheid die ze ook bij de behandeling van kanker gebruiken.
Echt bizar.. :oo Toch helemaak niet logisch van 'de natuur' om dat zo te regelen?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 10:26

PineApple schreef:

Ik ken je gevoel! Ik heb ook vanaf week 9 tot aan week 24 in de ziektewet gezeten (deels dan), 6kg afgevallen en medicijnen deden inddd helemaal niks.... Heb tot aan week 26 elke dag misselijkheid gehad. Ben nu bijna 36 weken en heb af en toe nog wel eens een dag dat ik ineens super misselijk ben en niks kan eten..... Ben nu ook maar 2kg zwaarder dan aan de start van de zwangerschap.... Ik hoef nog maar max 6 weken (gelukkig). En voel je geen klager! Mensen hebben soms meer begrip dan je denkt!