Urbanus schreef:Maar highlights zijn toch ook gebleekte plukjes haar?
Dat dacht ik ook bij het lezen. Het hoort toch bleek te zijn?

Dat gele is ook iets wat erg vaak voorkomt als mensen thuis aan de slag gaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Urbanus schreef:Maar highlights zijn toch ook gebleekte plukjes haar?
Dat dacht ik ook bij het lezen. Het hoort toch bleek te zijn?waar wil je het anders mee oplichten? Over het verhaal van fotolijstje.
Dat gele is ook iets wat erg vaak voorkomt als mensen thuis aan de slag gaan
Asvinia schreef:Besluit mijn angststoornis zich met mijn hoofd te bemoeien
Mo_86 schreef:De asociale Duitse boomers die met hun boot niet bepaald zachtzinnig tegen onze boot zijn komen liggen en ronduit vervelend gedrag vertoonden ook nog. En ook nog eisen stellen ook hè, natuurlijk in het Duits. Heb ze heel duidelijk gemaakt (in het Engels want we zijn in Denemarken dus bekijk het maar met je Duits) dat dat dus niet ging gebeuren. We wilden uitslapen maar gaan nu uit principe vroeg weg zodat zij ook vroeg op moeten nu.
Rawr schreef:Asvinia schreef:Besluit mijn angststoornis zich met mijn hoofd te bemoeien
Zeg die ongelooflijke pleurisleier dat 'ie niet alleen geen nut heeft maar dat 'ie ook geen macht heeft over jou.
Jij hebt de controle, je hebt een topdag gehad en er komen nog zóóóveel meer, niets gaat je tegenhouden! We steken de middelvinger op naar dat stomme stemmetje in je hoofd. You've got this.
TessaxQuincy schreef:Er zijn veel YT-kanalen met handige tips: Aaron Blaise, Art Prof, Istebraq, Proko, om er even een paar te noemen.Dat ik wil leren om te tekenen (iets wat ik echt nooit heb gekunt) maar ik gewoon echt niet weet waar ik moet beginnen
PineApple schreef:Aan het feit dat ik één van de gelukkige vrouwen ben die overmatig moeten spugen tijdens de zwangerschap. Zit al ruim 3 weken in de ziektewet omdat ik gewoon niks kan. Ipv aankomen val ik juist af. Ik heb al medicijnen maar ook die werken niet echt.. na weer een super nare nacht ga ik de huisarts maar weer eens bellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig dat het ons gegund is om een kindje te krijgen. Maar iets minder ziek zijn zou wel leuk zijn.
PineApple schreef:Aan het feit dat ik één van de gelukkige vrouwen ben die overmatig moeten spugen tijdens de zwangerschap. Zit al ruim 3 weken in de ziektewet omdat ik gewoon niks kan. Ipv aankomen val ik juist af. Ik heb al medicijnen maar ook die werken niet echt.. na weer een super nare nacht ga ik de huisarts maar weer eens bellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig dat het ons gegund is om een kindje te krijgen. Maar iets minder ziek zijn zou wel leuk zijn.