Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rije schreef:Mijn biecht: vals alarm van de rookmelder vannacht. Keer op keer op keer.En ja ik heb het eerst netjes geprobeerd, maar hij liet me geen andere keus...
[ [url=m/YaSdeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
secricible schreef:dan doe je dat nog steeds zelf toch? Ze is 30 volgens haar profielMijn ouders zijn gestopt met mensen uitnodigen voor mijn verjaardag sinds ik 15 ben ofzo?
Sky_As schreef:Marjo schreef:Woon je nog thuis? Want dan vind ik het niet zo gek eerlijk gezegd
2 maanden na dato? Zonder overleg?
haha gelukkig weet mijn familie wel dat dat bij mij geen zin zou hebben.
Feestje? Mij niet bellen
Sintara schreef:Biecht:
Ik ga zondag mijn paard verhuizen en mijn ouders hebben besloten op die dag familie uit te nodigen voor mijn verjaardag (leuk detail - mijn verjaardag was twee maanden geleden).
Afijn, ik ga dus niet. Mn moeder nog zeuren over dat verjaardag gebeuren.
Ik heb gezegd dat ze net zo goed had kunnen zeggen dat het voor kerst was. En ik heb om dit eigen stomme grapje een half uur de slappe lach gehad
Marjo schreef:secricible schreef:dan doe je dat nog steeds zelf toch? Ze is 30 volgens haar profielMijn ouders zijn gestopt met mensen uitnodigen voor mijn verjaardag sinds ik 15 ben ofzo?
Als je thuis woont vind ik het niet vreemd, ook niet als je ouder dan 15 bent... Met regelmaat nodigde mijn moeder nog familieleden uit voor mijn verjaardag, terwijl ik al ruim de 18/21 gepasseerd was. Had wellicht ook te maken met het feit dat zij hen vaker spraken![]()
nicole_floor schreef:marleen_88 schreef:Ik zit Ex on the beach te kijken. En ik geef toe: ik ga zo goed op die drama.
Ik ook. Hou er van. Zelfde als temptation island.
capopjekop schreef:nicole_floor schreef:
Ik ook. Hou er van. Zelfde als temptation island.
Ik meestal ook, maar ik erger me ook groen en geel aan de domheid van die mensen. En sowieso iemand ex noemen als je een keer gezoend hebt
Suzanne F. schreef:EOTB is wel nog een slagje erger dan TI. Wat een niveau.