Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 15:53

Mijn date is nog steeds zo leuk <3 Gisteravond lekker uit eten gegaan, zou m nu eigenlijk pas zondagavond weer zien omdat zijn dochter dit weekend bij hem is. Maar hij appte vanmorgen of we samen gaan eten en ga vanavond weer naar hem toe en blijf lekker slapen. Het gaat zo vanzelf nu omdat we beide graag bij elkaar willen zijn, dan is het ook helemaal niet moeilijk om af te spreken en hoef ik er ook niet onzeker over te zijn of ie me wel leuk vind. Appen de hele dag door (over vanalles en niks _O- ) en spreken beide ook uit dat we elkaar leuk vinden.
Ik voel me net een puber en zo gedragen we ons ook :') Echt nog nooit meegemaakt dit.. :o

En wat ik nog het leukste vind, hij praat heel veel, maar hij luistert ook echt. Onthoud wat ik heb verteld, vraagt door.. Dat miste ik echt steeds weer bij eerdere dates en Tindermatches.

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 16:01

Oehh klinkt erg leuk!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 16:08

Dat klinkt echt superleuk Relaxed!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 16:19

Oh wat heerlijk Relaxed! Das echt genieten zo <3

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 16:24

Wat leuk! :D

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 17:12

Dat is echt heel relaxed, Relaxed :+ (sorry ik kon het niet laten).
Wat fijn voor je! Geniet van de kriebels.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 18:27

Lief Relaxed <3 Geniet ervan!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 20:21

Wat fijn Relaxed , lekker van genieten!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 21:28

Leuk relaxed! Fijn dat het je nu gegund is :)

Discussie over of de single van de twee bij iemand die vreemdgaat iets verkeerd doet: ik vind op het moment dat je bewust achter bezette personen aangaat je wel verkeerd bezig bent, maar op het moment dat de persoon zelf initiatief neemt of iets in die richting kan je de single in mijn ogen weinig verwijten...

Ik ben terug van het nachtje weg, was echt meeeeega leuk! Concept sowieso echt geslaagd, was ook een fijne manier voor een date omdat je dus de hele tijd druk bent met 'niks', dus eigenlijk heel gezellig! Daarna nog even mijn nieuwe appartement bekeken en wat geluncht voor hij weer 2,5 uur in de auto stapte. We hebben het niet echt over een vervolg gehad, maar volgens mij weten we allebei wel vaag dat ik de volgende keer zijn kant op kom. Laat de bal wel even bij hem liggen nu om daar handen en voeten aan te gaan geven, hebben het ook gehad over dat hij vaak wat afwachtend is en ik wil niet elke keer de aanjager zijn _O- dus hij mag nu even over de brug komen. Niet echt gehad over toekomst, wel een aantal keer aangestipt dat het heel makkelijk zou zijn als we dichter bij elkaar in de buurt zouden wonen etc. Maar denk ergens wel dat we allebei weten dat geen van beide gaat verhuizen voor de ander en lat zie ik in ieder geval niet zitten :=

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 21:49

Dat wou ik net zeggen. Als de man zelf achter je aankomt.. tja wat doe je dan fout. Nee, ideaal is het niet, maar het is zijn keuze. Als je zelf single bent en open staat voor gezelligheid, tja

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 22:18

Ik weet het niet. Je bent dan toch een beetje het bijvrouwtje ofzo. Dat moet je maar net liggen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 22:27

Nope. In mijn ogen ben je dan net zo fout. Je weet dat er iemand gekwetst gaat worden, maar dat kan je blijkbaar niks schelen. Dat maakt je (wederom in míjn ogen) een naar persoon. Ik heb andere normen en waarden.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 22:30

Ik heb 2 keer een " relatie" met een getrouwde man gehad waarvan ik niet wist dat hij getrouwd was. Heeft beide keren kort geduurd. Heel vreselijk heb ik mij gevoeld.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 23:30

Het is hart-stik-ke poedersuiker :') Echt helemaal poedersuiker.

Maar slecht, mwah. Zo zwart-wit is goed/slecht niet.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-23 23:51

Ik denk dan altijd: ik moet niets doen bij een ander wat ik zelf niet zou willen meemaken.

Relaxed super fijn om te lezen! Klinkt heel zoet allemaal <3

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:28

Marocje schreef:
Nope. In mijn ogen ben je dan net zo fout. Je weet dat er iemand gekwetst gaat worden, maar dat kan je blijkbaar niks schelen. Dat maakt je (wederom in míjn ogen) een naar persoon. Ik heb andere normen en waarden.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Buiten dat , als mannen achter een vrouw in een relatie aangaan of wat proberen zijn ze gelijk ******* en vind iedereen daar wat van, maar blijkbaar mogen vrouwen het wel. Zijn miljoenen vrijgezellen waarom dan gaan voor iemand die bezet is?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:46

Omdat dat soms je grote liefde is. Maar dan is het wel fijn als hij ook voor jou kiest en je niet houdt voor 'erbij'.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:50

Bij mij kwam het vreemdgaan echt uit een slechte mentale gezondheid.
Maar ik ben aan mezelf gaan werken en ben in therapie gegaan. Ik durf nu vrij trots te zeggen dat ik de 'behoefte' om elders aandacht te zoeken om me gewild te voelen helemaal niet meer heb.
Voor mij was het een vlucht uit mn eigen hoofd

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 08:53

Urbanus schreef:
Omdat dat soms je grote liefde is. Maar dan is het wel fijn als hij ook voor jou kiest en je niet houdt voor 'erbij'.

En hoe vaak gebeurt dat , dat hij/zij voor jou kiest? Uiteindelijk kwets je daar jezelf mee en de partner van. Ik zou mezelf dat kwalijk nemen voor zowel mezelf als voor de ander.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 09:11

Moraalridders wel allemaal, het is jullie duidelijk nog nooit overkomen :D
Liefde maakt nu eenmaal soms blind. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 09:52

Yonker schreef:

Of je hebt gewoon een groot rechtvaardigheidsgevoel zoals ik. Ik zou nooit aanpappen met een bezette man want ik vind dat echt heel slecht. Hoe verliefd ik ook niet ben. Al is het de man van m’n dromen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 09:53

Yonker schreef:

Zeker. Maar mijn ervaring is dat er wel altijd een stemmetje is die zegt dat het niet oké is. Je gelooft alleen dat het echte liefde is. Want liefde maakt inderdaad blind. Je gelooft dat hij echt van jou houdt maar niet kan scheiden en dat hij een heel ongelukkig huwelijk heeft. Of dat hij echt wel gaat scheiden maar dat het nog niet de juiste tijd is. Je moet gewoon even geduld hebben.
Ergens weet je wel dat het niet helemaal goed is maar je negeert dat stemmetje liever volledig omdat liefde inderdaad blind (en doof) maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:01

Ach ik heb het ook gedaan, is het netjes? Nee zeker niet, maar op dat moment had ik er echt sch*t aan, lag zelf toen net in scheiding.. En ik weet wel, doet ie het met mij niet, dan wel met een ander.. Deze man ging aan de lopende band vreemd. Ik zou met zo iemand nooit een relatie kunnen beginnen overigens, ik zou hem nooit vertrouwen, want waarom zou hij het bij mij niet doen?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:28

Ik was ook een moraalridder tot het mezelf overkwam. Het is altijd makkelijk banketstaaf voor een ander. Niet dat ik het opzoek, maar deze situatie kwam uit onverwachte hoek. Dat is anders dan op tinder op zoek gaan, hoewel als je geen vastigheid zoekt kan juist een man die bezet is wel prettig zijn. Voor alles is iets te zeggen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-23 10:30

MarlindeRooz schreef:
Yonker schreef:

Of je hebt gewoon een groot rechtvaardigheidsgevoel zoals ik. Ik zou nooit aanpappen met een bezette man want ik vind dat echt heel slecht. Hoe verliefd ik ook niet ben. Al is het de man van m’n dromen

Precies. Ik heb het meegemaakt, maar ik weiger iets te doen met die gevoelens. Ik wil niks met een man die zo met zijn partner om kan gaan. Dan verbreek je eerst die relatie maar. Zelfs als het niet iets serieus zou zijn tussen ons vertik ik het.