Ik voel me net een puber en zo gedragen we ons ook

En wat ik nog het leukste vind, hij praat heel veel, maar hij luistert ook echt. Onthoud wat ik heb verteld, vraagt door.. Dat miste ik echt steeds weer bij eerdere dates en Tindermatches.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Nope. In mijn ogen ben je dan net zo fout. Je weet dat er iemand gekwetst gaat worden, maar dat kan je blijkbaar niks schelen. Dat maakt je (wederom in míjn ogen) een naar persoon. Ik heb andere normen en waarden.
Urbanus schreef:Omdat dat soms je grote liefde is. Maar dan is het wel fijn als hij ook voor jou kiest en je niet houdt voor 'erbij'.
Yonker schreef:Moraalridders wel allemaal, het is jullie duidelijk nog nooit overkomen![]()
Liefde maakt nu eenmaal soms blind.
Yonker schreef:Moraalridders wel allemaal, het is jullie duidelijk nog nooit overkomen![]()
MarlindeRooz schreef:Yonker schreef:Moraalridders wel allemaal, het is jullie duidelijk nog nooit overkomen![]()
Of je hebt gewoon een groot rechtvaardigheidsgevoel zoals ik. Ik zou nooit aanpappen met een bezette man want ik vind dat echt heel slecht. Hoe verliefd ik ook niet ben. Al is het de man van m’n dromen