Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzle schreef:Ik snap wel dat ze dat niet willen, dan krijg je al heel snel ongelijke concurrentie. Dan wil ieder bedrijf wel graag zijn zegje doen en toegang tot vertrouwelijke data.
De belangen zijn gewoon heel anders. De epidemiologen zijn niet bezig met winst maken, bedrijven wel.
Achterom schreef:Femke_Tweety schreef:Doen ze al
Doen ze dat of zeggen ze dat?
Ik zie vooral adviezen van het OMT en het RIVM voorbij komen, maar dan houdt het wel zo'n beetje op.
Gedragsdeskundigen, sociologen, economen, etc komen allemaal niet of nauwelijks aan bod.
nynke55 schreef:Dat heeft toch ook helemaal geen nut? Dat het virus slecht is voor onze gezondheid, onze economie, ons welbevinden enzovoort, dat weet toch iedereen? Er zijn maar 2 partijen, de mensen die snel weer het normale leven willen oppakken en de mensen die zeggen dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Meer keuze hoef je niet te hebben.
Achterom schreef:Femke_Tweety schreef:Doen ze al
Doen ze dat of zeggen ze dat?
Ik zie vooral adviezen van het OMT en het RIVM voorbij komen, maar dan houdt het wel zo'n beetje op.
Gedragsdeskundigen, sociologen, economen, etc komen allemaal niet of nauwelijks aan bod.
secricible schreef:Achterom schreef:Doen ze dat of zeggen ze dat?
Alles staat online dus je kan het gewoon zelf nakijken
SusanH schreef:nynke55 schreef:Dat heeft toch ook helemaal geen nut? Dat het virus slecht is voor onze gezondheid, onze economie, ons welbevinden enzovoort, dat weet toch iedereen? Er zijn maar 2 partijen, de mensen die snel weer het normale leven willen oppakken en de mensen die zeggen dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Meer keuze hoef je niet te hebben.
Daar zit nog van alles tussen hoor
Achterom schreef:secricible schreef:
Alles staat online dus je kan het gewoon zelf nakijken
Nou nee, dat is niet helemaal waar... De verslagen van de catshuis overleggen, ministerraad e.d. staan niet online.
Wel de meer formele zaken, maar daarin zie je eigenlijk nooit terug op basis waarvan bepaalde afwegingen zijn gemaakt etc.
Zo transparant zijn we nu ook weer niet
SusanH schreef:nynke55 schreef:Dat heeft toch ook helemaal geen nut? Dat het virus slecht is voor onze gezondheid, onze economie, ons welbevinden enzovoort, dat weet toch iedereen? Er zijn maar 2 partijen, de mensen die snel weer het normale leven willen oppakken en de mensen die zeggen dat dat niet zo gemakkelijk gaat. Meer keuze hoef je niet te hebben.
Daar zit nog van alles tussen hoor
Sheran schreef:Ik vind de besmettingscijfers ook wel interessant, want dan weet je ook beter hoe 'veilig' je bent op straat en op je werk...