Als volleerde bankovervaller

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Daan13 schreef:Santa,pssst Santa....
![]()
![]()
![]()
[ [url=m/mEaSDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt 2 opties...
De schroevendraaier zo hard in het sleutelgat rammen dat je het slotje ontwricht
Of met een snelbrander het slot open branden![]()
![]()
Maar dat mes gaat je in ieder geval nergens brengen
Daan13 schreef:Santa,pssst Santa....
![]()
![]()
![]()
Saul schreef:Jaaa! Vooral voor ons heeft Daan een geweldige SantaJouw Santa is geweldig Daan!
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:@Nala, Jouw Santa is benieuwd of jij al wel eens een fotoshoot hebt gedaan en zo ja, bij wie? Wat jou naam is op geocoaching en of jij van koken/bakken houd. Ook wil Santa graag weten welke geo tools jij gebruikt en wat jij al hebt, welke kleuren jij goed bij jouw paard vind passen en of jij ook aan grondwerken doet.
M_D_H schreef:Daan13 schreef:Santa,pssst Santa....
![]()
![]()
![]()
Je hebt 2 opties...
De schroevendraaier zo hard in het sleutelgat rammen dat je het slotje ontwricht
Of met een snelbrander het slot open branden![]()
![]()
Maar dat mes gaat je in ieder geval nergens brengen
Mkango schreef:Ik heb, denk ik, best een tof idee voor een hint, maar ik ben bang dat ik het te moeilijk maak.Ik vind het sowieso best spannend, want mijn lootje heeft echt heel andere interesses dan ik, dus ik hoop dat ik de plank niet volledig mis sla.
Marjo schreef:Mkango schreef:Ik heb, denk ik, best een tof idee voor een hint, maar ik ben bang dat ik het te moeilijk maak.Ik vind het sowieso best spannend, want mijn lootje heeft echt heel andere interesses dan ik, dus ik hoop dat ik de plank niet volledig mis sla.
Gooi er gewoon een mango in met een k erop geplakt
M_D_H schreef:[b][i]Secret Santa Lootjes Verzoek
Citaat:@J00p, Santa is benieuwd welke lekkernijen jij mag en graag eet en wat jouw schoenmaat is.
MerleSimone schreef:Ik kreeg een (terecht) pb'tje of ik meer mee wilde praten. Ik heb alles meegelezen afgelopen weken maar heb dik 1,5e week ziek in bed gelegen dus helaas weinig puf effectief mee te praten
Inmiddels knap ik weer een beetje op, hoewel ik al 2 dagen ontzettend spierpijn heb van 15 minuutjes op mn paard zitten. Ik heb flink ingeleverd laten we maar zeggen![]()
Ik zal m'n best doen weer mee te kletsen! En wat m'n favoriete chocola is... Die dikke Milka-repen zijn hier toch wel favoriet hoorIk hou niet van (super) puur of alleen witte chocola, verder is alles welkom
Ben de moeilijkste niet!