Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
verootjoo schreef:Je hebt 65 euro betaald voor een pak met 50 mondkapjes?
purny schreef:Met een tientje ga je het denk ik niet redden
mvdende schreef:purny schreef:Met een tientje ga je het denk ik niet redden
Nee.. daarom vind ik het ook belachelijk duur. Vorig jaar had je voor €10 zat mondmaskers.
En 2 goede herbruikbare hoeven ook niet heel duur te zijn. Maar wel minder hygiënisch.
Vooralsnog zijn er geen regels welk mondkapje je moet dragen, alleen aan het feit dát je er één moet dragen. Zelfs een sjaal voldoet in bijvoorbeeld België.
rien10 schreef:Blussum vind het nog steeds een griepje.
Echt. Hier Kan ik helemaal niks mee.
verootjoo schreef:Je hebt 65 euro betaald voor een pak met 50 mondkapjes?
pien_2010 schreef:Het was een mooie herdenking!
mysa schreef:pien_2010 schreef:Het was een mooie herdenking!
Vond ik ook. En de meest bijzondere ooit.
Janneke2 schreef:pien_2010 schreef:Het was een mooie herdenking!
...de koning heeft min of meer de excuses van de premier herhaald: "Mijn overgrootmoeder", (Wilhelmina, boegbeeld en inspiratie voor velen), zweeg over de Jodenvervolging.
En Julius Schelvis werd samen met zovelen, door de Amsterdamse politie 'opgebracht' na een razzia, en door gezagsgetrouwe Nederlanders afgevoerd naar Sobibor.
bigone schreef:verootjoo schreef:Je hebt 65 euro betaald voor een pak met 50 mondkapjes?
Had nog een kortingscode dus ze waren goedkoper en heb dit jaar ook nog veel schuur en schilderwerk dus komen wel van pas. Eerste tien ook al weer weggegeven aan vriendin. Geen idee of het duur is maar interesseert me eigenlijk niet zo.
purny schreef:Danseresje schreef:Ik vond het wel een bizar beeld, de zo goed als lege Dam net.
Toch jammer dat mijn buren hier niet het fatsoen kunnen opbrengen hun kinderen ook stil te laten zijn. Er werd echt gegild en geschreeuwd tijdens het spelen, echt niet normaal....
Ik moest als klein meisje echt 2 minuten stil zijn. Weet het nog precies. Op deze tijd ben ik ook echt stil, hoe moeilijk het ook is.
rien10 schreef:Ik was vandaag in Friesland (Bakkeveen). Daar is het echt veel minder dan hier, bij mij thuis regio Rotterdam. Er is binnen ons land veel verschil.
Coby schreef:rien10 schreef:Ik was vandaag in Friesland (Bakkeveen). Daar is het echt veel minder dan hier, bij mij thuis regio Rotterdam. Er is binnen ons land veel verschil.
Minder qua drukte? Ik vind het hier in Friesland ook al veel drukker op straat. Maar zie wel dat het overgrote deel zich wel aan de regels probeert te houden.
Maar door de wat minder dichte bebouwing is dat ook sneller te realiseren.
Astorga schreef:LadyMadonna schreef:Ik moet ze hebben voor mn werk. €15 voor 10 vind ik nog steeds een poot uitdraaien hoor, maar het zal niet anders zijn...
Als ik bij elke klant een nieuwe pak (deed ik voorheen niet) gebruik ik er 4/5/6/7 per dag....
Waarom zou je bij iedere klant een nieuw mondmasker nodig hebben? Zeker aangezien er ook nog plexiglas tussen zit.