Maar supboard is geslaagd. Eten niet

Op naar m'n vakantie in september op de brouwersdam

Wat eeen super mooie foto's worden er gedeeld!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... erantwoord
Moet je hier niet je eigen verantwoording nemen?
Relaxed schreef:Idd altijd mooi als mensen klagen over drukte daar waar ze zelf óók zijn of lopen.. Zie ik hier in het topic ook regelmatig
Karin schreef:'Maar ik heb het gevraagd en bij de Efteling zeiden ze dat alles goed geregeld zou zijn.'
Ik zou zelf op zoek zijn gegaan naar recente ervaringen van bezoekers. Het is tenslotte volop zomervakantie en je bent lang niet de enige die een dagje pretpark wil gaan doen.
Persoonlijk vond ik het eind januari erg goed te doen.
Keet schreef:De efteling loopt momenteel op 50% van de normale hoeveelheid bezoekers.
Merk wel dat het kluitje lopen waar veel gezelschappen aan doen de ruimte in dergelijke parken erg beperkt. Moet je als groep echt 5 breed lopen? Kan dat niet 2 aan 2? Dat schept voor iedereen meer ruimte
purny schreef:Is het ook niet zo dat je met zijn allen naar een bepaalde attractie wilt? Ik weet nog dat wij vroeger als we er wel eens kwamen eerst naar de droomvlucht gingen.
Gisteren was het trouwens in het mauritshuis heerlijk rustig
Keet schreef:purny schreef:Is het ook niet zo dat je met zijn allen naar een bepaalde attractie wilt? Ik weet nog dat wij vroeger als we er wel eens kwamen eerst naar de droomvlucht gingen.
Maar daar kan je ook 2 aan 2 naar toe lopen toch? Je hoeft toch niet als een soort van zwerm 5 breed op een pad te lopen en zo het onaangenaam te maken voor alle anderen?
Keet schreef:purny schreef:Is het ook niet zo dat je met zijn allen naar een bepaalde attractie wilt? Ik weet nog dat wij vroeger als we er wel eens kwamen eerst naar de droomvlucht gingen.
Maar daar kan je ook 2 aan 2 naar toe lopen toch? Je hoeft toch niet als een soort van zwerm 5 breed op een pad te lopen en zo het onaangenaam te maken voor alle anderen?
elnienjo schreef:Waarom heeft de Efteling dan eigenlijk niet meer spreiding aangebracht? Hoe laat gaan ze open?
Het is om 6 uur licht, dus waarom dan niet gelijk starten met een vroege vogelpakket tot 10 uur. Dan van 11 tot 17 uur en daarna van 18 uur tot 23 uur. Kun je 3 keer cashen en minder mensen tegelijk binnen waardoor minder wachtrijen.
Ik snap groepen ook niet trouwens, dat houdt alleen maar op want de één durft dat niet en de ander wil persé dat. Ga in tweetallen.
elnienjo schreef:Ik heb even gegoogled en ik zie dat het dagslot 45 euro kost en het avondslot 25. Als ze dan de dag ook nog in twee delen splitsen dan kunnen ze daar ook 25 euro voor 4 uur voor vragen. Als het niet te druk is dan heb je het op 4 uur wel gezien en gedaan. De laatste keer dat ik ging kon je pas om 10 uur binnen en rond 14 uur was ik er wel klaar mee. Attracties vaak 2 keer gedaan. Buiten de schoolvakanties.