Maar in deze situatie kun je er gewoon achterblijven en achter hem ritsen, hoe jammer dat ook voor je is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Vandaag reedt er een touringcar (zo'n grote bus waar heel veel mensen in kunnen voor een uitje/vakantie oid) op het midden van twee banen net voordat je moet ritsen (ongeveer 30 meter daarvoor denk ik?). Je kon daardoor dus niet de linkerbaar tot helemaal het einde benutten, wat ik altijd doe. Ben heel asociaal hem gaan inhalen over de stoep (die was schuin gelukkig). Wilde die klojo mij ook nog gaan afsnijden. Vraag me af wie de schuldige is als hij me had geraakt gezien ik half op de stoel reed.Geen stoep waar mensen rijden overigens, puur om de twee rijrichtingen te splitsen (80 km/h weg).
marleen_usar schreef:Vooral de dode hoek van een bus daar moet je echt op letten. Chauffeur schrok vast heel erg.
Ineke2 schreef:Haha PienDat werkt een stuk beter dan onterecht boos worden als je zelf heus wel weet dat je fout zit. Bezorg je de ander een leukere dag mee ook
pien_2010 schreef:Ineke2 schreef:Haha PienDat werkt een stuk beter dan onterecht boos worden als je zelf heus wel weet dat je fout zit. Bezorg je de ander een leukere dag mee ook
Het was een heel jong gastje,die agent, die me met een soort kamikaze actie passeerden en me zo dwong te stoppen.
Toen ik het raampje opendraaide (het is al een tijdje geleden, plus oud autootje) vroeg ik of ik even bij mocht komen van de schrik en mijn hart mocht zeggen dat het weer normaal mag kloppen want dat we allemaal nog leven.
Daar moest hij ook om lachen met de woorden:"u reed hartstikke door rood", waarop ik zei:" dat klopt, maar u reed me bijna hartstikke dood, ik ben me helemaal kapot geschrokken".
Dat begreep hij ook heel goed en bood zijn excuses aan. Ondanks dat ik baalde was het ook heel respectvol van beide kanten en hij had gewoon gelijk. Stomme stomme actie.
Jojaniekedaar leer je van. Ik ben nooit meer door rood gereden, maar heb ook nooit meer zoveel haast gehad. Het is het geld en gezeur allemaal niet waard.
J0anieke schreef:Mmm dat zou kunnen, in mijn geval niet zo heel goed geslaagd. Ik heb dit overigens nog nooit eerder meegemaakt, vrachtwagens blijven daar ook altijd rechts rijden.